Citat:
Ursprungligen postat av
ciprus
Jag har då börjar prova nätdejting. Problemet är att alla män är så himla fula och oattraktiva och tror att de kan få en 8-10 poängare trots att de själva ser ut som skit, alltså som 1-3 poängare.
Vad fan är det frågan om? Tror män på fullaste allvar att det räcker att ha mycket pengar på bankkontot eller någon slags "status" och så är saken biff?
Jag skiter väl i din jävla status eller ekonomi. Det enda viktiga är att du är snygg, tar hand om dig själv och tränar och har ett sexpack. Du kan vara hur fattig som helst bara du ser ut som en modell. Det är det enda jag bryr mig om. Du ska vara mån om att tillfredsställa mig sexuellt genom att alltid se snygg och sexig ut.
Det ska vara sexigt och hett att knulla med en man, inte äckligt och framkalla kräkningar.
Hur tänker alla fula oattraktiva män som tror att de kan få tjejer som är mycket snyggare än dem själva? Vad för planet lever de på?
Det fetmarkerade är sanning. Är det rätt eller fel...? Man kan välja mycket mer om man nu inte ser ut som en heffaklump och sedan är man inte så fast i ett land kan jag anta. Däremot lockar pengar till sig olika typer av människor som även är attraktiva.
Det där med att se attraktiv är kulturbetingat. Exempelvis är längden här i Sverige något som kvinnor verkligen går igång på.
Men en man med mycket pengar kommer alltid att betraktas som något utöver det vanliga, vem försöker du lura egentligen?
Försök att ligga med lite finare män i så fall... Äckligt och framkallar kräkningar, sker det under sexet eller efteråt? Varför ens ligga om man vet att det framkallar sådant här... Jävla självskadebeteende, bara att acceptera det.