2021-06-02, 14:15
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av ciprus
Fast de kan ju börja använda fillers och plastikoperera sig själva. Många kvinnor gör det så varför gör inte män också det?

Varför ska kvinnor behöva nöja sig med fula jävlar hela tiden för?

Antingen så börjar män också att plastikoperera sig själva och använda fillers för att bli snyggare eller så förbjuder vi plastikkirurgi för kvinnor.

Vad tycker du låter bäst?

Du är ute och cyklar, det är vad jag tycker. Om du inte kan nöja dig med en "ful jävel" så får du väl vara ensam då.
Citera
2021-06-02, 14:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av countolaf
Du är ute och cyklar, det är vad jag tycker. Om du inte kan nöja dig med en "ful jävel" så får du väl vara ensam då.
Svara på frågan istället.

Ska män också börja använda sig av fillers och plastikoperera sig själva för att bli snyggare, sexigare och vackrare eller ska vi förbjuda plastikkirurgi för kvinnor?

Om du måste välja ett av alternativen.
Citera
2021-06-02, 14:30
Avslutad
Citat:

Ska män också börja använda sig av fillers och börja plastikoperera sig själva för att bli snyggare, sexigare och vackrare eller ska vi förbjuda plastikkirurgi för kvinnor?

Detta är en så kallad falsk dikotomi. Sen är det inte jag som har problem med männens utseende (ej heller med kvinnornas utseende, för den delen), så det är inget jag behöver svara på alls.

Att du tycker att männen ska använda sig av fillers och plastikkirurgi får ju stå för dig.
Citera
2021-06-02, 14:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av countolaf
Detta är en så kallad falsk dikotomi. Sen är det inte jag som har problem med männens utseende (ej heller med kvinnornas utseende, för den delen), så det är inget jag behöver svara på alls.

Att du tycker att männen ska använda sig av fillers och plastikkirurgi får ju stå för dig.
Är det verkligen så jobbigt att svara på en hypotetisk fråga? Hur kommer det sig?

Om du föreställer dig att jag riktar ett vapen mot ditt huvud och tvingar dig att svara på frågan, annars så skjuter jag. Vad hade du svarat då?

Att män också måste börja plastikoperera sig själva och injicera fillers i sina ansikten och kroppar ELLER att förbjuda plastikkirurgi för kvinnor?
Senast redigerad av ciprus 2021-06-02 kl. 14:45.
Citera
2021-06-02, 14:36
Bannlyst
Citat:

Ska män också börja använda sig av fillers och plastikoperera sig själva för att bli snyggare, sexigare och vackrare eller ska vi förbjuda plastikkirurgi för kvinnor?

Om det skulle vara lagtvång på att kvinnor skulle börja göra squats så skulle det få bättre effekt än massa spackel och fogningsmassa.

Det hjälper inte att blåsa upp ansiktet med en massa vätska/filler för att fylla ut överskottsskinnet som hänger pga förtvinade ansiktsmuskler.
Ni ser ut som en blåsfisk bara.

Ni gör bara fel fel och åter fel. Inte så konstigt att ni får nöja er med en dad-bod.
Citera
2021-06-02, 14:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bitamin-CE
Om det skulle vara lagtvång på att kvinnor skulle börja göra squats så skulle det få bättre effekt än massa spackel och fogningsmassa.

Det hjälper inte att blåsa upp ansiktet med en massa vätska/filler för att fylla ut överskottsskinnet som hänger pga förtvinade ansiktsmuskler.
Ni ser ut som en blåsfisk bara.

Ni gör bara fel fel och åter fel. Inte så konstigt att ni får nöja er med en dad-bod.
Nu var det inte frågan, eller hur? Det där med squats håller jag med om att det borde införas som lagtvång för män. Ingen vill penetrera dig i röven om du har en hängröv. Det verkar ni män ha jävligt svårt för att fatta.

Vill ni inte bli hårt tagna i analen eller vad är det frågan om?

Väldigt fascinerade att män har så svårt för att svara på en så pass simpel och tydlig fråga.
Senast redigerad av ciprus 2021-06-02 kl. 14:46.
Citera
2021-06-02, 14:46
Avslutad
Citat:
Är det verkligen så jobbigt att svara på en hypotetisk fråga? Hur kommer det sig?

Om du föreställer dig att jag riktar ett vapen mot ditt huvud och tvingar dig att svara på frågan, annars så skjuter jag. Vad hade du svarat då?

Att män också måste börja plastikoperera sig själva och injicera fillers i sina ansikten och kroppar ELLER att förbjuda plastikkirurgi för kvinnor?

Men sluta, du tramsar ju bara.
Citera
2021-06-02, 16:09
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av jjujju
Jag syftar på lammkötten som är under 30 Jag har aldrig sagt att jag glor på killar på gymmet, men man ser dom när dom går in eller ut, beroende på vart man befinner sig på gymmet. Snygga killar sysslar med sport på sin fritid, det är allmänt känt.
Håller noga koll på vilka som kommer å går joja här gluttas och smygkollas det minsann.

Jag vet inte om kvinnor ä så bra på att avgöra åldern på de ni smygkollar på eller så ser ni själva väldigt slitna ut så ni har dåliga referenser.
Blev ju anklagad av en kvinna att hon var äldre än mig, när jag var 31 och hon 27.

Männen har tagit hand om sig medans kvinnorna av samma årgång har pimplat för mycket 🍷.

Så låt oss vara ifred på gymmet tack, ibland måste man ju tom undvika er för att ni inte ska få för er något.
Citera
2021-06-02, 16:16
Bannlyst
Citat:
Nu var det inte frågan, eller hur? Det där med squats håller jag med om att det borde införas som lagtvång för män. Ingen vill penetrera dig i röven om du har en hängröv. Det verkar ni män ha jävligt svårt för att fatta.

Vill ni inte bli hårt tagna i analen eller vad är det frågan om?

Väldigt fascinerade att män har så svårt för att svara på en så pass simpel och tydlig fråga.
Jag säger ju det börja träna squats.
Sen ju mindre du pratar desto bättre.
Citera
2021-06-02, 16:22
Medlem
WrenchZeMonkeys avatar
Behöver du fråga det är det lika bra att du lägger ner då du ändå inte hör till målgruppen för dessa män.
Förvisso kan du säkert få agera cumdumpster åt någon hingst som inte orkar lyfta ett finger för att jaga men det är på sin höjd ändå allt du kommer att bli och bara tills han hittar en snyggare som är villig att ta samma deal.

Edit: Gå in på din app, plocka fram profilen och ändra till: Cumdumpster till snygga män, jag kommer hem till dig vid behov och lämnar när du tröttnat.

Det kommer garanterat att funka men lär inte göra mycket för din sargade själ.

You're welcome.
Senast redigerad av WrenchZeMonkey 2021-06-02 kl. 16:26.
Citera
2021-06-02, 18:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bitamin-CE
Jag säger ju det börja träna squats.
Sen ju mindre du pratar desto bättre.
Ja, jag säger ju det. Börja träna squats så att du blir tight och sexig och skön att knulla hårt och länge i röven. Om du inte gör det så blir du utan dildo upptryckt i 2an och det vill du nog inte.
Citera
2021-06-02, 18:26
Medlem
Citat:
Jag har då börjar prova nätdejting. Problemet är att alla män är så himla fula och oattraktiva och tror att de kan få en 8-10 poängare trots att de själva ser ut som skit, alltså som 1-3 poängare.

Vad fan är det frågan om? Tror män på fullaste allvar att det räcker att ha mycket pengar på bankkontot eller någon slags "status" och så är saken biff?

Jag skiter väl i din jävla status eller ekonomi. Det enda viktiga är att du är snygg, tar hand om dig själv och tränar och har ett sexpack. Du kan vara hur fattig som helst bara du ser ut som en modell. Det är det enda jag bryr mig om. Du ska vara mån om att tillfredsställa mig sexuellt genom att alltid se snygg och sexig ut.

Det ska vara sexigt och hett att knulla med en man, inte äckligt och framkalla kräkningar.

Hur tänker alla fula oattraktiva män som tror att de kan få tjejer som är mycket snyggare än dem själva? Vad för planet lever de på?

Det fetmarkerade är sanning. Är det rätt eller fel...? Man kan välja mycket mer om man nu inte ser ut som en heffaklump och sedan är man inte så fast i ett land kan jag anta. Däremot lockar pengar till sig olika typer av människor som även är attraktiva.

Det där med att se attraktiv är kulturbetingat. Exempelvis är längden här i Sverige något som kvinnor verkligen går igång på.
Men en man med mycket pengar kommer alltid att betraktas som något utöver det vanliga, vem försöker du lura egentligen?

Försök att ligga med lite finare män i så fall... Äckligt och framkallar kräkningar, sker det under sexet eller efteråt? Varför ens ligga om man vet att det framkallar sådant här... Jävla självskadebeteende, bara att acceptera det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in