2021-06-01, 10:57
Medlem
DonaldTrummps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nixter
Judicial Watch noterar att 353 counties i 29 stater har över 100% röstande jämfört med registrerade röstberättigade.

Det som har varit helt uppenbart sedan november är att Nixter inte tror att något valfusk har förekommit i USAs presidentval 2020. Om han verkligen trott på valfusk hade han ju inte fortsatt att posta falska bevis på fusk. Däremot sätter han gång på gång fingret på valfusket som Republikanerna sysslat med i många år. Som ovan, inte nog att man är röstberättigad, man måste även registrera att man vill använda sin demokratiska rättighet.
År 2020 i ett s.k. demokratisk land.

Stop The ValFusket

Mike Pensé
2021-06-01, 11:39
Medlem
Citat:
Herr Biden höll nyss tal. Han skall enligt vänsterblivna erhållit 81 miljoner röster, ändå hade han blyga 7300 visningar för sitt Memorial Day-tal via Vita Husets YouTube kanal.

Jag tror att du helt har missförstått varför Biden blev vald. Inte därför att han var omtyckt, utan för att han var mindre hatad än Trump.
2021-06-01, 11:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av itazon
Jag tror att du helt har missförstått varför Biden blev vald. Inte därför att han var omtyckt, utan för att han var mindre hatad än Trump.

Så ett tecken på att vara ”mindre hatad” är att ha en aporoval rating på över 50%?
Jag skulle snarare säga mer gillad än mindre hatad.
Man behöver inte bevisa sin omtyckthet genom att betala statister till sina superspridarrallies.
2021-06-01, 12:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ardathbey
Så ett tecken på att vara ”mindre hatad” är att ha en aporoval rating på över 50%?
Jag skulle snarare säga mer gillad än mindre hatad.
Man behöver inte bevisa sin omtyckthet genom att betala statister till sina superspridarrallies.

Bidens approval siffror har till och med hos de erkända instituten legat runt 60 % det sista. Till och med Trumps favoritinstitut Rasmussen har visat siffror stadigt över 50 % det senaste. Då vet man sedan tidigare att detta institut ”lutar” tydligt mot Trump och alt right högern i sina mätningar.

Sedan Biden blev President så har hans sämsta approvalsiffror legat högre än vad Trumps högsta siffror gjorde. Biden är på väg mot att bli en av de folkkäraste Presidenterna medan Trump var den som över tid hade sämst siffror av alla presidenter genom alla tider.

Så man får nog anse att Biden är gillad. Men så har han också varit under hela sitt politiska liv. Han var under alla år en av Senatens mest omtyckta ledamöter.

#bidenforpresident

...ja visst det är han ju redan, han vann ju valet i en riktig landslide!
2021-06-01, 18:55
Medlem
Nixters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av itazon

Den flyger inte. Om Biden slutligen fått mer än 65 miljoner röster lyfter jag på hatten
2021-06-01, 18:58
Medlem
Nixters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Master.Palm
Bidens approval siffror har till och med hos de erkända instituten legat runt 60 % det sista. Till och med Trumps favoritinstitut Rasmussen har visat siffror stadigt över 50 % det senaste. Då vet man sedan tidigare att detta institut ”lutar” tydligt mot Trump och alt right högern i sina mätningar.

Sedan Biden blev President så har hans sämsta approvalsiffror legat högre än vad Trumps högsta siffror gjorde. Biden är på väg mot att bli en av de folkkäraste Presidenterna medan Trump var den som över tid hade sämst siffror av alla presidenter genom alla tider.

Så man får nog anse att Biden är gillad. Men så har han också varit under hela sitt politiska liv. Han var under alla år en av Senatens mest omtyckta ledamöter.

#bidenforpresident

...ja visst det är han ju redan, han vann ju valet i en riktig landslide!

Fel han vann ingenting. Hans skötare fuskade till sig Presidenposten.

Om vi då skall beskriva hans "vinst" är det ju ingen landslide, utan med råge en vinst som ställer honom som den mest populära kandidaten någonsin.Han slår Roosevelt, Kennedy, Lincoln, mfl.

Märkligt ändå då att han i Demokraternas Primaries inte vann mer ? Bara Kamala var sämre än Biden när alla kandidater jämfördes. Alla måste börjat älska honom precis efter dettae och sen tvärt slutat gilla honom direkt efter Presidentvalet.

Låt oss sluta charader. Alla vet att han fake.
Senast redigerad av Nixter 2021-06-01 kl. 19:03.
2021-06-01, 19:47
Medlem
Nixters avatar
Representanter för Pennsylvania väntas på Arizonaaudit golvet
Imorgon Onsdag.

Gold Standard of audits. Många stater kopierar tillvägagångssätt och kommer sjösätta egna audits.
https://www.auditthevotepa.com/

Go freedom.
2021-06-01, 20:13
Medlem
Citat:
Wendy
Citat:
Rogers Senator i Arizona rapporterar att demokrater inblandade i valfusk börjat förhöra sig om vilka fängelser som är minst dåliga.

https://mobile.twitter.com/WendyRogersAZ/status/1399757816789934084
Jag tycker mig se på dina inlägg att du försöker övertyga dig själv om att valfusk förekommit. Du verkar inte riktig bekväm och säker i din ståndpunkt med alla dessa nonsensinlägg utan bärkraft.
Varför inte ansluta till oss i verklighetens värld och upptäcka att faktiskt USA styrs av Joe Biden åtminstone framtill nästa val 2024. Trump som person är historia även om han fortfarande har ett stort dåligt inflytande och är ett ännu större sänke i det rep. partiet.

Du får ursäkta men det fetmarkerade ovan är ju så urbota dumt att jag kiknar av skratt.
Alltså "jag är skyldig till valfusk vilket fängelse är bäst för mig" är ju ren konspiratorisk lyteskomik. Men ok, man får väl tacka för underhållningen.
2021-06-01, 20:53
Medlem
Nixters avatar
Uppdatering Pennsylvania

-Imorgon kommer Pennsylvanias kanske mest populära senator Mastriano att leda en officiell delegation från PA's generalförsamling för ett möte med Arizonas State Legislature och därefter som jag redan berättat få en genomgång från det kriminaltekniska audit teamet, på plats i "buren".

-Detta är början på en större operation mellan olika staters GOP state legislatures som nu påbörjar något som kan liknas vid "Amerikas Audits".

Go Freedom.
2021-06-01, 21:00
Medlem
Nixters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lucas49
Jag tycker mig se på dina inlägg att du försöker övertyga dig själv om att valfusk förekommit. Du verkar inte riktig bekväm och säker i din ståndpunkt med alla dessa nonsensinlägg utan bärkraft.
Varför inte ansluta till oss i verklighetens värld och upptäcka att faktiskt USA styrs av Joe Biden åtminstone framtill nästa val 2024. Trump som person är historia även om han fortfarande har ett stort dåligt inflytande och är ett ännu större sänke i det rep. partiet.

Du får ursäkta men det fetmarkerade ovan är ju så urbota dumt att jag kiknar av skratt.
Alltså "jag är skyldig till valfusk vilket fängelse är bäst för mig" är ju ren konspiratorisk lyteskomik. Men ok, man får väl tacka för underhållningen.

Citerar endast Wendy Rogers som är senator i Arizona. Givet att hon vet mer om utgången än dig och mig tror jag att det kan stämma väl in med vad som faktiskt pågår. Du får inte glömma att många som varit inblandade i detta bara är simpla soldater, de har erhållit en bra timlön av Zuckerberg, men inte så mycket mer. Vi kommer se en kaskad av erkännanden mot förkortade eller hel straffbefrielse innan det rättsliga efterspelet startar.

...men så innehar jag ju inte din intellektuella förmåga att se allt som konspirationer.
2021-06-01, 21:02
Medlem
Citat:
[b] Detta är början på en större operation mellan olika staters GOP state legislatures som nu påbörjar något som kan liknas vid "Amerikas Audits".

Och vad skulle syftet med detta vara? Kan du förklara vilken poängen är och varför man inte istället koncentrerar sig på att reformera valsystemet till nästa val?

Dessa revisioner är ju helt betydelselösa. De kan inte ändra resultaten. Och försöker man göra det på något icke-konstitutionellt vis så kommer ju de efterföljande rättsprocesserna med lätthet att pågå fram till 2024. Är man så säker på att det fuskats, reformera valsystemet istället för detta meningslösa letande efter detaljerna i fusket.

Finns något annat syfte med dessa revisioner än att man vill fortsätta driva valfusk-narrativet i syfte att sänka väljarna vilja att rösta i nästa val?
2021-06-01, 21:11
Medlem
0rganets avatar
Citat:
Representanter för Pennsylvania väntas på Arizonaaudit golvet
Imorgon Onsdag.

EDIT: tog bort insamlingsscam!

Länk till påståendet (och nej, din länk till en pengainsamling sida är inte ok).

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in