2021-06-01, 12:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Raggarslira
Och det tycker en feminiserad svensk SIMP....fullkomligt löjligt, en stark normal kvinna hade gett karln en örfil och/eller skällt ut honom och sedan hade saken varit över, men inte i detta veka fjant samhälle vi har idag.
Fåniga svenska män har skapat detta, du borde känna dig träffad 😁

Är det någon som är en vek fitta till man är det väl i så fall polismannen som inte öga mot öga sakligt i enrum kan framföra sin kritik utan måste ta hjälp av kollektivet och helt oschyssta metoder för att sänka henne.

För det är ju naturligtvis vad det är frågan om, att sänka henne inför kollegorna.

Det om något är ett jävla fittbeteende av en feminiserad cuck att tissla, tassla och skapa intriger och motsättningar i gruppen.

Mobbning i sin renaste form och det finns inget manligt i det. En riktig man som är stark och trygg i sin manlighet ska tvärtom stå upp mot sådant här.

Att det dessutom är en polis som ägnar sig åt saker som han själv sedan förväntas sätta dit andra för gör att det är uppenbart att hans omdömme sviktar i dubbel bemärkelse.

Att han är en fitta bekräftas slutligen av att inte ens är karl för sin hatt och står för vad han gjort utan som en liten barnunge skyller i från sig med en av dom fånigaste bortförklaringarna jag läst.

Dessutom vet alla att om snuten hetat Mohammed eller varit en kvinna som vridit om pungen på en manlig kollega efter att först ha hånat honom hade den här tråden fått en helt annan utveckling.

Anmärkningsvärt att en sån här omdömmeslös person får fortsätta gå runt beväpnad och ha förtroende att övervaka oss andra.
Citera
2021-06-01, 12:41
Medlem
AutDisceAutDiscedes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enoch.Thulin
Det är väl uteslutande kvinnliga kvotpoliser som skjuter ihjäl mongos med 40 skott.

Hehe, så är det väl, men jag var lite implicit ironisk (ser att det var otydligt nu) kring hans "yviga rörelsemönster) och menade då att jag hoppas att han då inte slår ihjäl någon med batong, exempelvis...
Citera
2021-06-01, 12:50
Medlem
Citat:
Hade det varit en riktig chef med verklig auktoritet så hade det förmodligen inte hänt alls. Om det ändå hade hänt så hade gubben blivit inkallad på enskilt samtal & kommit ut vit i ansiktet. Det är så auktoritet fungerar. Om det nu hade varit så att det är ledaregenskaper & auktoritet som legat bakom chefstillsättningar inom offentlig sektor.

Du har ju helt klart en poäng i det som möjligtvis kan förklara motivet för agerandet men det riktas ändå åt fel håll och utförs på fel sätt.
Citera
2021-06-01, 12:58
Medlem
getbusys avatar
Extremt tveksam till att det faktiskt hänt alls.
Citera
2021-06-01, 13:00
Medlem
Citat:
Antingen har någon skvallrat till media direkt. Men alla "journalister" prenumererar väl även på Acta Publica, som är ett slags super-Lexbase för Expo, där "journalister" kan abonnera på spännande info.
Tack, mycket intressant! Hur kan vi klämma fram mer info, tycker du?
Citera
2021-06-01, 13:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rotebro-conny

Att han är en fitta bekräftas slutligen av att inte ens är karl för sin hatt och står för vad han gjort utan som en liten barnunge skyller i från sig med en av dom fånigaste bortförklaringarna jag läst.

Anmärkningsvärt att en sån här omdömmeslös person får fortsätta gå runt beväpnad och ha förtroende att övervaka oss andra.
Jag startade tråden med avsikt att offentliggöra identiteten på de två snutjävlarna.

Fokusera: Identitet
Senast redigerad av UndrarEnbart 2021-06-01 kl. 13:19.
Citera
2021-06-01, 13:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av getbusy
Extremt tveksam till att det faktiskt hänt alls.

Aftonhoran SverigesRadio
https://www.svt.se/nyheter/lokalt/jonkoping/daskade-kvinnlig-polischef-i-rumpan-manlig-polis-atalas https://www.gp.se/nyheter/sverige/polis-%C3%A5talas-daskade-kvinnlig-chef-p%C3%A5-rumpan-1.48518886 https://www.sydsvenskan.se/2021-05-31/polis-atalas--daskade-kvinnlig-chef-pa-rumpan https://www.google.com/search?q=Daskade+kvinnlig+polischef+p%C3%A5+rumpan &oq=Daskade+kvinnlig+polischef+p%C3%A5+rumpan+&aqs =chrome..69i57j69i61l3.4337j0j4&sourceid=chrome&ie =UTF-8

fan... orkar inte servera dig mer länkar... alla dessa ljuger nu offentligt, enligt dig?
Senast redigerad av UndrarEnbart 2021-06-01 kl. 13:20.
Citera
2021-06-01, 13:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av John.Walker
Hur många Cucks finns det flashback?
Hur kan ni säga det är okej att daska en kvinnlig kollega på rumpan?
Ni kanske tycker det är ok att er sambo eller tjej blir daskad på rumpan av kollegor på jobbet för ni är cucks.

Hoppas id hinner komma fram på de två snutarna, innan tråden druknar av alla avundsjuka, avpolleterarde poliskuksugarkärring-Aina kommentarer. Fikarums "Britt-Marie 45 " ödlan Aina blivit gammal o ful, som inte längre får sin dagliga dase på snuthäckjobbet, som förr.
Citera
2021-06-01, 13:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av UndrarEnbart
Jag startade tråden med avsikt att offentliggöra identiteten på de två snutjävlarna.

Identitet

Innan tråden druknar av alla avundsjuka, avpolleterarde poliskuksugarkärring-Aina kommentarer.
Fikarums "Britt-Marie 45 " ödlan Aina blivit gammal o ful, som inte längre får sin dagliga dase på snuthäckjobbet, som förr.

Hur får du det till att man är avpoleterad för att man inte försvarar en "man" som ägnar sig åt ett beteende som samhället sedan länge avpoleterat?

Jag kan tyvärr inte hjälpa dig med att få fram identiteten.
Citera
2021-06-01, 13:21
Medlem
Braindeaths avatar
Hur hårt tror ni det var? blev hon sjukskriven av detta trauma? en klapp skulle ju enkelt göras till en daskning för sex säljer.
Hade det varit en klapp är det inget att tjura för, var den i graden då det var sexuella anspelningar så borde hon vara den som ska åtalas för att antaga någonting sådant och som alltid också hade han tagit i ordentligt så hade hon inte vågat skvallra.
Första "frågan" jag skulle ställt till henne skulle varit om hon kanske var lite lättretlig för det kanske var den tiden i månaden.
Senast redigerad av Braindeath 2021-06-01 kl. 13:56.
Citera
2021-06-01, 13:24
Medlem
Läs de två tänkvärda inläggen inlägg 91 och 95.
Bidra gärna med info ang. identiteten på de två snutarna.

Innan tråden druknar av alla avundsjuka, avpolleterarde poliskuksugarkärring-Aina kommentarer.
Fikarums "Britt-Marie 45 " ödlan Aina blivit gammal o ful, som inte längre får sin dagliga dase på snuthäckjobbet, som förr.

Citat:
Ursprungligen postat av rotebro-conny
Hur får du det till att man är avpoleterad för att man inte försvarar en "man" som ägnar sig åt ett beteende som samhället sedan länge avpoleterat?

Jag kan tyvärr inte hjälpa dig med att få fram identiteten.

Jag förstår dig. Var väldigt tveksam med att såra en eventuell "Aina" med innesittande info och därigenom missa målet, men jag kunde tyvärr inte låta bli.
Senast redigerad av UndrarEnbart 2021-06-01 kl. 13:34.
Citera
2021-06-01, 13:33
Medlem
Inte läst allt ..
Men det finns flera aspekter
Det är ju helt käpprätt åt h..e fel att ha kvinnliga chefer på Polisen och kanske även ha kvinnliga Poliser. Bortsett från fall våldtäkter barn osv .
Även om vi för resonemangets skull antager att det finns kvinnor som klarar jobbet så finns det en kulturell social kontext som det kan taga flera hundra år att förändra.
Kvinna är i den kontexten mycket riktigt en social konstruktion.
Det kan man inte få de stora dumma tölparna Gubbarna som tar jobbet som snut att ändra på.Om det nu skall ändras

Sedan på en " Riktig " Arbetsplats räcker det att käfta upp mot chefen för att få sparken. Börja man tafsa då åker man nog på samma dag ..
Vidare är det så att på en arbetsplats seriös sådan så kan det vara lämpligt att Polisanmäla brott.
Av skälet att man senare skall sparka ngn I detta fallet den tafsande Snuten
Alla arbetsplatser jag vet vore han arbetslös inom Halvåret med sketna vitsord.
På en mansdominerad arbetsplats säg bygget. Smockan i luften kanske greppat skjortkragar
" Blowing off some steam " Som det heter
Tar ju chefen ett snack med killarna när det lugnat ner sig . typ
Sluta upp med detta eller ni får sparken .. Brukar ju lyckas ingen vill ha snuten till jobbet.
Ingen vill ha sparken
I stundens hetta blev det fel

Men för att återgå till kärringen som fått fel jobb .. Samt ngn korkskalle skrivit de lagarna som finns
Sexuellt ofredande och vad det nu kan vara .. Hon är då utsatt för ett brott på sin arbetsplats
och är då strikt sett tvingad att anmäla om det inte utöver problemen på arbetsplatsen skall bli tjänstefel på hennes sida .

Så det är personer som inte borde ha jobbet en del vansinniga jämställdhetssträvanden med kass lagar och svagt ledarskap.
Snabbt tänkt --- Varför inte sparka båda två samma dag.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in