2021-06-01, 06:02
Medlem
OlleVieros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av totalyawesome
Definiera kallt. Jämfört med Karibien, självklart. Vanligtvis bjuds det på mycket sol och hyfsad värme. Vissa somrar så är vattentempen i norrbottens skärgård ibland uppe i 25+ även på öarna längst ut.
Sommaren 2020 här uppe var ovanlig kall både i luften och vattnet. (undantaget veckan efter midsommar)

Det är bara ytvattnet om det blåser åt rätt håll som når sådan temperaturer(knappt). Med frånlandsvind är det iskallt.

Citat:
Ursprungligen postat av bohonos
William var inte tillräckligt utåtagerande med sin läggning. Då blir han oviktig för produktionen.

Trodde faktiskt att TV4 skulle dra nytta av det och använda honom som fanbärare i prideparader. Det är ju en riktig bögkanal det där.
2021-06-01, 06:08
Medlem
Skönt att inte Joanna vann, hon verkar vara en riktig häxa. Hon tycker och tänker mycket, men hon klarar nog inte av att själv få kritik.
2021-06-01, 07:37
Medlem
CS128s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trackid
Om tråden som handlar om något som är avslutat, så brukar man väl avsluta den?

En tråd brukar avslutas eller slås samman/flyttas av administratörer på Flashback av om det plötsligt uppstår flera trådar om samma ämne om inte någon administratör slänger nystartade trådar i samma ämne i papperskorgen istället. Den här tråden handlar om en Dokusåpa som pågår säsong efter säsong så jag förmodar att de vare sig tänker stänga tråden eller flytta och slå samman den med liknande trådar som handlar om Robinson (den svenska versionen iaf) ... Antingen följer man tråden och läser eller så ignorerar man att läsa den!
2021-06-01, 07:39
Medlem
CS128s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stockcock
Nej, produktionen valde att hålla ett extra öråd, precis efter örådet han vann immunitet i.

Agendan kan inte ha varit tydligare. Produktionen ville ha bort honom för att skapa en jämnare final mellan deltagarna som inte var lika dominanta i tävlingarna. Troligen för att få mer tittare, men det hela slog tillbaka och majoriteten såg igenom fulspelet.

Det Extra Örådet innan Finalveckan började fanns med på förra årets säsong också - så produktionen har i år samma koncept som föregående säsong. Inget konstigt alls!
2021-06-01, 08:12
Medlem
Var det för att Wrenkler frivilligt valde att lämna Robinson som han inte fick vara med o rösta?
2021-06-01, 08:37
Medlem
CombatCows avatar
Finns det någon som följer Johanna på instagram? Verkar inte som att hon accepterar längre.
2021-06-01, 08:39
Medlem
CS128s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av _AnsGar_
Vad fan länta röstade på dennis?

Märkligt kan man tycka - det var nog en hämnd för att Dennis inte lydde Länta och Williams råd om att rösta ut Joanna och Dennis hade tidigare i ngt Öråd röstat på Rickard tror jag. I början tyckte jag Länta borde varit i topp tre - men under tiden så har han utmärkt sig som en riktig sur och bitter lapp. Även om hans slutord i Robinson var: Ni är bra och duktiga på mycket men ni är inga Robinson. DET hade han rätt i kan jag tycka - men resten av Läntas ageranden (han visade aldrig ens några bra knep heller i överlevnad - varför inte gör det nu i svensk miljö???) verkar bara vara bitter gubbe.
2021-06-01, 08:43
Medlem
CS128s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fotboll22
Var det för att Wrenkler frivilligt valde att lämna Robinson som han inte fick vara med o rösta?

Ja. Han hade ju LÄMNAT Robinson. Då får man inte rösta eller delta mer!
2021-06-01, 09:31
Medlem
CS128s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CombatCow
Finns det någon som följer Johanna på instagram? Verkar inte som att hon accepterar längre.

Inga problem att följa hennes konto på Instagram. Jag testade nyss att Följa henne och sedan avföljde jag henne, då jag inte bryr mig om Joanna eller känner henne. Du kanske gjorde fel?
Senast redigerad av CS128 2021-06-01 kl. 09:34.
2021-06-01, 09:38
Medlem
hazard simpsons avatar
Undrar bara vilken Wahlgren som kommer vara med nästa år.
2021-06-01, 09:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CS128
Ja. Han hade ju LÄMNAT Robinson. Då får man inte rösta eller delta mer!

Glömde bort det för ett kort ögonblick! 😉
2021-06-01, 09:47
Medlem
CS128s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hazard simpson
Undrar bara vilken Wahlgren som kommer vara med nästa år.

De tjänar inget på att vara med i Robinson utan de tjänar bättre på sina aktiviteter som de gör nu dvs olika program/serier.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in