• 3
  • 4
2021-05-22, 22:03
Medlem
hannybannys avatar
Den enda och egentliga reglerna att gå efter här är dels frågan om du är inkluderad eller exkluderad i deras sällskap. Bjuder din särbo med dig att vara på middagarna och promenaderna?
Om inte, hur reagerar han om du säger ”Vad trevligt, jag dyker nog också upp!”? Verkar han bli obekväm så är det otrohet i farten. Blir han glad att du vill vara med så är de antingen bara vänner eller så har han en plan på trekant.

I ett bra förhållande är man bästa vänner man-kvinna. Alltså ens man ska inte ha en bättre vänskapsrelation med en annan kvinna, isåfall är det nåt som inte stämmer med förhållandet eller deras relation. Om du och din särbo är bästa vänner ska han även ha dig i första hand att tillförtro sig till. Därför är nästa fråga, berättar han mycket om henne och vad de pratar om, vad de har gemensamt och varför de umgås? Är det knussel kring det så är det solklart otrohet i farten.
Citera
2021-05-23, 07:42
Medlem
MissAjDiHiDis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Baconizer
Självklart kan män och kvinnor vara vänner. Även den mest virile mannen på Flashback måste väl känna attraktion för att orka ha ett förhållande med någon, om än kort.

Tänk så här, kan en man vara vän med en väldigt oattraktiv kvinna eller tänker mannen ändå bara med ”lilla huvudet”.

Ja det tror jag. Hål som hål tänker väl dom 😕

Iaf om han är desperat...
Senast redigerad av MissAjDiHiDi 2021-05-23 kl. 07:44.
Citera
2021-05-23, 08:17
Medlem
LKKINGENs avatar
Dags byta särbo.
Men ge oss hennes namn och adress ifall någon av oss bor i närheten kan vi ha koll på henne.
Citera
2021-05-23, 08:30
Medlem
KnulloSpruts avatar
De vill knulla, enda de tänker på, även om det är undermedvetet.
Citera
2021-05-23, 08:59
Medlem
hakro807s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Softice
Jag vet vad jag tycker, men vill höra andras åsikter . Nyfiken
Grannen är kvinna och min särbo en man.
Det är helt ok så länge som ert förhållande i övrigt är välfungerande. Men finns så många aspekter av detta så går inte att ge ett enkelt svar. Är du en tjugoårig rykande het blondin och din grannes särbo en 60-åring? Eller är det motsatsen? Hur talar din sambo om grannen, nonchalant som om denne vill spela ner (dölja) relationen eller som om grannen är en viktig del av sitt liv och vad relationen ger?
Citera
2021-05-23, 09:04
Medlem
Tog mig många år att komma fram till det, men Harry hade rätt. Om man inte vill bädda för en knepig situation bör man endast öppna upp för djupare vänskap med någon som inte redan är i en relation.
Citera
2021-05-31, 22:56
Medlem
Softices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hannybanny
Den enda och egentliga reglerna att gå efter här är dels frågan om du är inkluderad eller exkluderad i deras sällskap. Bjuder din särbo med dig att vara på middagarna och promenaderna?
Om inte, hur reagerar han om du säger ”Vad trevligt, jag dyker nog också upp!”? Verkar han bli obekväm så är det otrohet i farten. Blir han glad att du vill vara med så är de antingen bara vänner eller så har han en plan på trekant.

I ett bra förhållande är man bästa vänner man-kvinna. Alltså ens man ska inte ha en bättre vänskapsrelation med en annan kvinna, isåfall är det nåt som inte stämmer med förhållandet eller deras relation. Om du och din särbo är bästa vänner ska han även ha dig i första hand att tillförtro sig till. Därför är nästa fråga, berättar han mycket om henne och vad de pratar om, vad de har gemensamt och varför de umgås? Är det knussel kring det så är det solklart otrohet i farten.

Ett vettigt svar!
Precis så tänker jag med.
Jag vet inte vad som händer när / om jag bjuder in mig själv. Ska nog testa 🤓
Tack 🙏
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem