2021-05-31, 16:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CS128
Anna hade enbart träffat Alex och Tova-Sophia som varit inne i Robinson. Samt Wilma som aldrig varit inne i Robinson utan enbart var och förblev kvar i Gränslandet tills hon åkte ut. Vem hon röstade på vet jag inte för hon hade inte träffat någon av de fyra: Andreas, Annki, Dennis eller Joanna.

Wilma hann träffa en hel del som kom ifrån Robinson till Gränslandet: Alex, Tova-Sophia, Elias, Ludde, Andreas och Johanna - tills Wilma åkte ut från Gränslandet. Hon röstade väl på Joanna om jag minns rätt vad hon skrev på sin lapp fast hon endast hade träffat Andreas i Gränslandet så hon blev nog påverkad av de andra i Gränslandet och deras prat om deltagarna inne i Robinson.
Vi fick se vilka Gränslandskvinnorna röstade på. Anna röstade på Annki med motivationen att hon glidit på en räkmacka och är ovärdig. Wilma röstade på Joanna, men vi fick inte höra motiveringen.
2021-05-31, 16:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av peterZiipen
Även utfrågningen under örådet var bra himla märklig. Tre deltagare fick en fråga var... varav två av frågorna var otroligt milda. Antar att det klipptes bort en hel del(?) Samtidigt låg fokus på Joannas humörsvängningar.

Man hade ju t.ex. velat höra lite kring hur Annki resonerade när hon lackade ur på William för att han röstade ut Ludde (ville bl a slå honom i ansiktet), samtidigt som hon själv sen röstar på Ludde utan bekymmer.
Tror nog det var rejält klippt. Joanna sa att det kändes som en lynchning efter två frågor. Tror inte att hon skulle sagt så om det nu bara var två.
2021-05-31, 16:30
Medlem
Adonis.s avatar
Renknullaren Rickard Länta har alltid varit en aggressiv jävel enligt en säker källa. Han har dåligt ölsinne & sprit ska han inte dricka alls. Samerna kallas ju inte för nordens zigenare utan anledning. Fucking crazy liksom.

Han förekommer dessutom på lexbase men vad han har varit dömd för får ni kolla upp själva. Puss & kram, ses på stan. Håll era barn inlåsta.

Hahaha
2021-05-31, 16:43
Medlem
Funderar på sista örådets röster

Vi fick se dessa rösta:
Wilma på Joanna
Länta på Dennis
Ludvig på Annki
Anna på Annki

Minns inte om någon annan syntes.

Jag antar att William röstade på Annki, i och med nära med Ludvig

Olivia och Annika nickade glatt mot varandra när Andreas, så antar att de röstade på honom.
Någon hade stavat Andreas som "Andress". Antar att det är Rud som inte kan stava.

Johanna röstade på Joanna. Tror inte hon röstade på Andreas, och Dennis fick bara en röst så.

Då har vi Hayes och Victoria kvar. En av dem röstade på Andreas och en på Annki. Undrar hur det var
2021-05-31, 17:07
Medlem
CS128s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Amme16
Skönt att du kände igen ditt egna beteende. Du glömde dock utropstecken..

Vad för egna beteende? Om du tänker skriva trams om mina beteenden och inte något om Robinson och deltagarna så kan du stanna vid att inte svara - påhopp oss emellan i tråden kan du sluta med nu och växa upp tycker jag!
2021-05-31, 17:12
Medlem
JohanDoees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Adonis.

Han förekommer dessutom på lexbase men vad han har varit dömd för får ni kolla upp själva.

det är bara strafföreläggande enl. mrkoll,
2021-05-31, 17:14
Medlem
CS128s avatar
Citat:
Renknullaren Rickard Länta har alltid varit en aggressiv jävel enligt en säker källa. Han har dåligt ölsinne & sprit ska han inte dricka alls. Samerna kallas ju inte för nordens zigenare utan anledning. Fucking crazy liksom.

Han förekommer dessutom på lexbase men vad han har varit dömd för får ni kolla upp själva. Puss & kram, ses på stan. Håll era barn inlåsta.

Hahaha

Du tycks ju gilla snaskigt skvaller om deltagarna - här kommer en länk från TV4 idag och Dennis egna ord om sin situation idag:

https://www.msn.com/sv-se/nyheter/news/friade-efter-robinson-s%c3%a5-svarade-sambon/vi-AAKyjju?ocid=mailsignout
2021-05-31, 17:14
Medlem
OlleVieros avatar
Citat:

Hahaha

Det vill vi gärna se. Fråga i aktuella brott och kriminalfall där finns det en klistrad tråd för domar och förundersökningsprotokoll. Flera som har Lexbase där som kanske kan hjälpa till.
2021-05-31, 17:17
Medlem
Någon som vet var man kan se Robinson från 2018? Årets säsong tycker jag var okej men de fick alldeles för mycket mat i slutet.
2021-05-31, 17:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av what-the-puck
Någon som vet var man kan se Robinson från 2018? Årets säsong tycker jag var okej men de fick alldeles för mycket mat i slutet.
Cmore tror jag
2021-05-31, 17:41
Medlem
Adonis.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OlleViero
Det vill vi gärna se. Fråga i aktuella brott och kriminalfall där finns det en klistrad tråd för domar och förundersökningsprotokoll. Flera som har Lexbase där som kanske kan hjälpa till.

Hela hans fucking sameklan är dömda. Hahaha

https://www.lexbase.se/personsok?Search%5Bfullname%5D=L%C3%A4nta&Search%5 Bpersonal_id%5D=&Search%5Bcity%5D=&_=&

Wtf liksom.Säkert stöld av renar eller köp av sexuella tjänster.
2021-05-31, 18:05
Medlem
peterZiipens avatar
Man älskar ändå att Anna får 5 sek screentime i finalen, och på den korta tiden lyckas hon klämma in alla tre grejer som hon är absolut bäst på;
✔️ en klyscha
✔️ en svordom
✔️ käbbel om vad en värdig vinnare är

”Hon har glidit in på något jävla bananskal och för mig är det ingen värdig vinnare”

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in