2021-05-31, 06:56
Medlem
Walla-walla-winchas avatar
Bra vinnare.

Skön känsla att gnällkärringen inte vann. Myser.
2021-05-31, 07:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zyxel04
Intressant att Dennis tog hem skiten trots allt.

Han är ju fysiskt stark men det är ju en nackdel i dessa sammanhang. Problemet är ju nämligen att de andra burkar gadda ihop sig mot de fysiska hoten.

Vad räddade honom då?

Han verkar ju ändå vara en schyst indiivd. Har inte sett honom bråka med någon och faktiskt inte hört någon snacka skit om honom som person.

Sen ska man inte blunda för Joanna som skyddat honom. Tror nog att Dennis kunde ryckt i sammanslagningen (både Olivia och Annika hade nog inga problem med att rösta på honom).

Sen gynnades han av att William var med i lägret. William var betydligt farligare än Dennis.

Sedan så gynnades han av konflikten mellan maffian och lag syd samt faktumet att lag syd "vann" den kampen. Eftersom att lag syd fick med sig vågmästarna (och sedan Ankan) så riktades udden mot Lag syd-medlemmarna istället för Dennis.
Varför skulle han rycka i sammanslagningen? Ren idioti, det var ju precis det William gjorde och det ledde till att han åkte ut. Bättre att hålla lägre profil.
2021-05-31, 07:29
Medlem
StinaFias avatar
Finalbanan var ju klippt och skuren för William, hade han varit med i finalen skulle han varit i mål medan dom andra kastade vatten med hinkarna.
2021-05-31, 07:53
Medlem
Jag reagerade på att Gränslandskvinnorna fick vara med och rösta. En av dem, eller faktiskt båda, hade väl inte ens träffat varken Andreas, Anki, Dennis eller Joanna?! Hur kan man låta folk rösta ut någon de aldrig träffat?
2021-05-31, 08:06
Medlem
CS128s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vivamama
Jag reagerade på att Gränslandskvinnorna fick vara med och rösta. En av dem, eller faktiskt båda, hade väl inte ens träffat varken Andreas, Anki, Dennis eller Joanna?! Hur kan man låta folk rösta ut någon de aldrig träffat?

Anna hade enbart träffat Alex och Tova-Sophia som varit inne i Robinson. Samt Wilma som aldrig varit inne i Robinson utan enbart var och förblev kvar i Gränslandet tills hon åkte ut. Vem hon röstade på vet jag inte för hon hade inte träffat någon av de fyra: Andreas, Annki, Dennis eller Joanna.

Wilma hann träffa en hel del som kom ifrån Robinson till Gränslandet: Alex, Tova-Sophia, Elias, Ludde, Andreas och Johanna - tills Wilma åkte ut från Gränslandet. Hon röstade väl på Joanna om jag minns rätt vad hon skrev på sin lapp fast hon endast hade träffat Andreas i Gränslandet så hon blev nog påverkad av de andra i Gränslandet och deras prat om deltagarna inne i Robinson.
2021-05-31, 08:10
Medlem
peterZiipens avatar
Försökte räkna ut hur många gånger Annki och Dennis kastar vatten. (Det klipps hejvilt så lite svårt att få en korrekt siffra)

Får det till att Dennis behövde kasta vatten minst 7 gånger (möjligen att det är 8)

Annki behövde kasta vatten antingen 3 eller 4 gånger.

Eventuellt fusk från produktionen eller var hon bara bättre på att träffa hinken tro?
2021-05-31, 08:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kubun
Ja fast kvinnor presterar sämre i tävlingar så därför fick de lättare pussel. Hur är det med Rubiks kub - det är väl även där grabbarna som löser den snabbast?

Så korkat av Andreas å erkänna att han inte brydde sig i att han i stridens hetta råkade knäcka engelsmannens revben. Det flög han på - skulle ju ha sagt att det absolut inte var hans mening och att han naturligtvis hade tagit väck knät om han varit medveten om att det var så illa. Hur kunde han tro att det skulle förlåtas?
Rubiks Cube? Felix Zemdeg 4.22 sekunder, Dana Yi 5.73 sekunder. Inte speciellt stor skillnad. Typ 1.5 sekunder.

Hur man inte kan be om ursäkt när man knäcker en människas revben övergår mitt förstånd. Andreas var en av de minst sympatiska bland männen.
2021-05-31, 08:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av peterZiipen
Försökte räkna ut hur många gånger Annki och Dennis kastar vatten. (Det klipps hejvilt så lite svårt att få en korrekt siffra)

Får det till att Dennis behövde kasta vatten minst 7 gånger (möjligen att det är 8)

Annki behövde kasta vatten antingen 3 eller 4 gånger.

Eventuellt fusk från produktionen eller var hon bara bättre på att träffa hinken tro?
Bra att du tog upp detta. Tittarna är oerhört intresserade av denna fakta.
2021-05-31, 08:18
Medlem
peterZiipens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nikson
Hur man inte kan be om ursäkt när man knäcker en människas revben övergår mitt förstånd. Andreas var en av de minst sympatiska bland männen.

Gå tillbaka och titta på ”brottningsmatchen” så ser du att det absolut första Rud gör är att falla med sin 110kg(?) rakt ner på Andreas bröstkorg. Andreas har tur att sitter här idag och inte fick hela bröstkorgen mosad. Tycker verkligen inte Andreas gjorde något fel. Rud började med hårdhäntheten och fick smaka på samma medicin. Andreas får
obefogad kritik.
2021-05-31, 08:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KlartSur
Zixet07 har fel igen.

Citat:
Ursprungligen postat av nikson
Bra att du tog upp detta. Tittarna är oerhört intresserade av denna fakta.

Produktionen hjälpte henne på minst två av hindren. Syntes tydligt. Annars hade hon varit pinsamt långt efter vilket produktionen ville förhindra. Skulle lägga löjets skimmer över finalen med en av finalisterna som presterar långt sämre än övriga.
2021-05-31, 08:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av with3r
Källa på att hon var otrogen? Enligt från vad jag hittade är de fortfarande ihop och hon är gravid

Jag såg faktiskt henne på en uteservering i somras väldigt flörtig med en annan kille
2021-05-31, 09:02
Medlem
Finaltävlingen var fejk..dom hade klippt ihop det så att det skulle bli jämt och spännande..man ville få det att se ut som sista delen med elden skulle avgjöra alltihop.
Att också Dennis snubblade och glömde tända facklan var regisserat för att öka dramatiken.
I verkligheten skulle Dennis vunnit med hästlängder..men som sagt då uteblir spänningen.
Skickligt ihopklippt av tv 4.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in