Citat:
Ursprungligen postat av
Kromcom
Verkar vara rätt ensam om att tro att Hanna D inte har med mordet på LW att göra. Möjligt att hon har haft sina aningar om att hennes före detta make låg bakom det vansinniga mordet men till henne bedyrade han väl att han var oskyldig och hon visste inte vad hon skulle tro.
Tycker att ni fantastiska människor som jagar henne här, anonymt, öppet ska säga till henne vad ni är så övertygade om men det vågar ni förstås inte. Fegt. Ni vågar inte ta en anmälan om förtal.
Nä, jag känner henne inte men anser att hon är det första offret i den här bedrövelsen, sedan kom nästa offer som råkade mycket värre ut. Hanna har i alla fall livet i behåll och det får man anta att hon är tacksam över.
Citat:
Nä, jag känner henne inte men anser att hon är det första offret i den här bedrövelsen
Jag håller med om det. Och jag tycker att vi kan låta polisen ta hand om det här nu.
Alla vet att HD har psykisk ohälsa. Det räcker med ett mord och ett ev självmord.
Låt henne och barnen vara ifred nu. LW och SD har ställt till med tillräckligt mycket elände.