2021-05-30, 22:42
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Redoxredaktion
Men hallå, de håller alltid neutrala öråd där ingen besitter någonting, inför finalveckan. Så var det förra året också, och då försvann Fabian. Så jag tror inte det var riggat att Wille skulle ut
Varför hålle det örådet ö h t? Det är gjort för att den bäste ska röstas ut. Totalt onödigt öråd som borde strykas till kommande säsonger. Varför ska inte den bäste få chansen till finalplats? Finns ju ingen logik alls.
2021-05-30, 22:42
Medlem
Hur som helst skönt att Dennis vann.

Hejade på Joanna och Dennis initialt men Joannas "girl power"-tugg på sociala medier från hennes anhängare (som hon glatt repostar) har fått mig att omvärdera henne lite. Hade inte pallat höra "stark kvinna vann Robinson"-tugget. Nästan så att jag hellre hade unnat Annki vinsten

(Men hade omvärderat i samma sekund som folk börjat babbla om att hon "spelat bra" när ingen, i själva verket, har brytt sig om tanta eller sett henne som ett hot.)
Senast redigerad av Kiplagat 2021-05-30 kl. 22:47.
2021-05-30, 22:45
Medlem
Scalpings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CS128
Jag ser att stjärtfjädrarna sträcker sig över kanten till annan puzzelbit - MEN fåglarna ser likadana ut för alla tre!
du är ju blind på riktigt.

ser du inte att dennis är symmetrisk tillskillnad från tjejernas som flyger i vinkel mot tecknen?
Senast redigerad av Scalping 2021-05-30 kl. 22:48.
2021-05-30, 22:45
Medlem
Citat:
Jag ser att stjärtfjädrarna sträcker sig över kanten till annan puzzelbit - MEN fåglarna ser likadana ut för alla tre!

Inte huvudet
2021-05-30, 22:46
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:
Och? Hur fågeln SER UT saknar betydelse. Det är hur den ÄR PLACERAD på pusselbitarna som är avgörande. Hur svårt är det att förstå? Har du aldrig lagt pussel?
2021-05-30, 22:47
Medlem
elimes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tombo88
Okej, jag tror du är fel ute om du tror att du vet så mycket om hur någon är som person av dom som varit med i programmet. Dom filmar ju bara några timmar om dagen och tar bara med det dom tycker passar in i narrativet. Om du visste vad som sägs i andra tävlingssammanhang, exempelvis på en fotbollsplan, tror jag inte heller att du skulle se ordet korkad som så farligt.

Haha men snälla, det var ju du som menade att jag "hatade" deltagarna pga att jag sa 'usch för dom'. Jag har hört betydligt värre i tävlingssammanhang, det ändrar inte min åsikt om Johanna och co. Jag tycker inte att man beter sig som dom har gjort, och det handlar på inget sätt om "vinkling" av produktionen. Men eftersom du försvarar deras beteende så antar jag att du är likadan själv, och då är det nog bäst att vi avslutar diskussionen här.
2021-05-30, 22:48
Medlem
farlings avatar
Vilket antikilmax.

Den tråkigaste deltagaren vann, precis som förra året.
2021-05-30, 22:50
Medlem
Lite roligt att ni hänger upp er på pusslet, men att Annki kryper över första hindren, dessutom får börja om, sen är typ lika med Joanna efter hink kastningen,

Fick hon en halv full tunna å fylla ?

Sen var det väll lite Nos på Dennis i "norsk fylla" ?

På det hela så tror ja inte ett skit på att den tävlingen hände i ett omsvep.
2021-05-30, 22:51
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av farling
Vilket antikilmax.

Den tråkigaste deltagaren vann, precis som förra året.
Tråkig? Du menar att man måste vara ROLIG (motsats till tråkig) för att vara en värdig vinnare?
En clown som drar roliga oneliners hela tiden, men som suger på tävlingar och är allmänt otrevlig, är alltså en värdig vinnare enligt dig?
2021-05-30, 22:53
Medlem
The.Swedes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WilmaWankie
Lite roligt att ni hänger upp er på pusslet, men att Annki kryper över första hindren, dessutom får börja om, sen är typ lika med Joanna efter hink kastningen,

Fick hon en halv full tunna å fylla ?

Sen var det väll lite Nos på Dennis i "norsk fylla" ?

På det hela så tror ja inte ett skit på att den tävlingen hände i ett omsvep.
Håller med, 100% nått fuffens där.
2021-05-30, 22:54
Medlem
farlings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flor-Ida
Tråkig? Du menar att man måste vara ROLIG (motsats till tråkig) för att vara en värdig vinnare?
En clown som drar roliga oneliners hela tiden, men som suger på tävlingar och är allmänt otrevlig, är alltså en värdig vinnare enligt dig?

Är du dum på riktigt eller gör du dig bara till?
2021-05-30, 22:54
Medlem
Någon som kan Shazama outrolåten de använde?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in