2021-05-30, 22:38
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ducane
Inte kommenterat på hela säsongen trots att jag följt den, men produktionen är bedrövlig! Först kändes det så jävla ovärdigt att plocka bort William på ett så orättvist sätt och så nu med ett svårare pussel för Dennis!?

Jävla despoter. Skönt att Dennis knep segern till sist ändå.
Håller med. En riktig skitproduktion av TV4, precis som alla deras program (nu senast Big Brother). De försöker få sin favorit att vinna, och drar sig inte för något. De verkar tro att tittarna inte ser igenom deras agenda.

Bara det att en person som åkt ut två gånger (!) kan gå vidare, när den som vunnit allt slås ut, är under all kritik. Jag trodde att tävlingar vanns av den som var bäst på något.

Sen i finalen får en deltagare ett pussel som är extremt mycket svårare än de andra två. Hur kan det få ske?

Så jävla skönt att Dennis vann trots att han hade produktionen och TV4 emot sig. När William inte fick vara med, är Dennis den klart mest värdiga vinnaren. Stort grattis, Dennis!
2021-05-30, 22:38
Medlem
Scalpings avatar
ser ni inte att tjejerna fåglar är snea och har krokig näbb. Dennis är helt symmetrisk och rak näbb. klart mycket svårare.
2021-05-30, 22:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WilmaWankie
Varför fick alpnacken å pundarn rösta ?

Första gången som folk som ej deltagit i huvudtävlingen fått rösta? Vilken skämtproduktion Mastiff gonna mastiff.
2021-05-30, 22:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flor-Ida
Håller med. En riktig skitproduktion av TV4, precis som alla deras program (nu senast Big Brother). De försöker få sin favorit att vinna, och drar sig inte för något. De verkar tro att tittarna inte ser igenom deras agenda.

Bara det att en person som åkt ut två gånger (!) kan gå vidare, när den som vunnit allt slås ut, är under all kritik. Jag trodde att tävlingar vanns av den som var bäst på något.

Sen i finalen får en deltagare ett pussel som är extremt mycket svårare än de andra två. Hur kan det få ske?

Så jävla skönt att Dennis vann trots att han hade produktionen och TV4 emot sig. När William inte fick vara med, är Dennis den klart mest värdiga vinnaren. Stort grattis, Dennis!
Men hallå, de håller alltid neutrala öråd där ingen besitter någonting, inför finalveckan. Så var det förra året också, och då försvann Fabian. Så jag tror inte det var riggat att Wille skulle ut
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CS128
Ja du - jag får väl gå till Spacesaver som man brukar säga enligt reklamen, men jag tycker faktiskt att fåglarna ser lika dana ut iaf! MEN att de har alla olika tecken på sina puzzel Nåja Dennis vann till slut och hela tävlingen var faktiskt en thriller i och med att de alla tre varvade varandra emellanåt i med att leda i olika moment. Trodde faktiskt att Annki skulle vara långt efter Joanna och Dennis men hon tog ikapp dem bägge och det tycker jag var duktigt gjort av gumman.
Kolla stjärtfjädrarna! På tjejernas pussel sträcker de sig över två pusselbitar, men inte hos Dennis. De borde även en blind se.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av elime
Vad vet du mitt "hat" mot personerna i fråga? Jag ogillar Johanna starkt, hon har tydligt visat vad hon är för sorts person. Det behövdes ingen "vinkling" öht för att höra hur hon förlöjligade och kallade de andra deltagarna för korkade. Hon om någon bör väl fundera över hur hon behandlar andra.

Okej, jag tror du är fel ute om du tror att du vet så mycket om hur någon är som person av dom som varit med i programmet. Dom filmar ju bara några timmar om dagen och tar bara med det dom tycker passar in i narrativet. Om du visste vad som sägs i andra tävlingssammanhang, exempelvis på en fotbollsplan, tror jag inte heller att du skulle se ordet korkad som så farligt.
Medlem
Retardation1337s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Guybrush.T
Det är absolut inte "exakt samma jävla pussel din blinde fan"

varsågod:
https://i.imgur.com/EeWjJSX.png

båda tjejerna fick en enklare variant med fjädrar även ned på det nedersta lagret. vilken gör färre kombinationer möjliga. Att även hans fågel är helt symmetrisk med vingspetsarna som täcker exakt samma yta på dom motsatta blocken, gör hans pussel svårare.

Det är ju samma stencil, bara någon sommarjobbare som failat med att placera stencilen likadant på allas pussel. Ser inte hur det skulle vara varken svårare eller enklare för någon. Sluta strimma, Dennis är fan inte smart, punkt.
2021-05-30, 22:41
Medlem
The.Swedes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Guybrush.T
Se detta: https://i.imgur.com/EeWjJSX.png

Tjejernas pussel är i stort sett identiska, men av någon anledning valde dom att ge dennis en svårare variant.
VISST!
2021-05-30, 22:42
Medlem
Citat:

Ja, hur en person kan komma tillbaka till Robinson två gånger, när de som förlorar en tävling eller blir utröstade i finalveckan åker ur helt direkt.
Medlem
fittslems avatar
Härlig vinnst, ännu ett slag mot feministerna som gång efter gång gnäller om en kvinnlig vinnare av Robinsson. Må bästa man/kvinna vinna!
Medlem
Scalpings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kiplagat
Första gången som folk som ej deltagit i huvudtävlingen fått rösta? Vilken skämtproduktion Mastiff gonna mastiff.
det var nog för att två diskades och några fick avbryta. då fick de ta vad de hade till röstningen.
Medlem
CS128s avatar
Citat:
Kolla stjärtfjädrarna! På tjejernas pussel sträcker de sig över två pusselbitar, men inte hos Dennis. De borde även en blind se.

Jag ser att stjärtfjädrarna sträcker sig över kanten till annan puzzelbit - MEN fåglarna ser likadana ut för alla tre!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in