2021-05-30, 01:25
Medlem
Sonnenwendes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HeyWired
Då kokar det ner till trovärdighet - om vi tar ett av påståendena så anser jag Fokus vara en trovärdig källa gällande att båten inte befann sig vid vraket kort efter förlisningen. Jag anser därmed att Håkan ljuger.

Nu får du redogöra för om du anser Håkan vara en trovärdig källa gällande om han genomförde dykningar på vraket kort efter förlisningen. Du har hans egna redogörelse och därmed även hans trovärdighet att utgå ifrån. Några andra bevis finns nämligen inte.
På vilket sätt är Fokus en trovärdig källa? Uppenbarligen visste inte Fokusskribenterna att det fanns exempelvis hål som sedermera visat sig existera. Är då Fokus trovärdiga för att de kritiserar HB?
Citera
2021-05-30, 01:27
Medlem
Sonnenwendes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ritva2
Nej det är väl kul för han att få sin båt
Nu är hans skuld hos KFM reglerad.

Ja när vill du träffas och snacka IRL
Om min forskning.
Vill gärna veta vem jag pratar om outgivet material.
Finns dem som vill veta utan att jobba själv.
Och du har ju massor av info.
Tar gärna en kaffe ta med din kompis Håkan vore kul att träffas.!
Du har ingen forskning, du är ett troll på FB, det är väl den bistra sanningen. Jag har mig veterligen aldrig träffat HB och är inte bekant med någon av han vänkrets heller.
Däremot känns smutskastningskampanjen mot HB som något som inte kan få hålla på utan att ifrågasättas. Tycker ni inte att HB är trovärdig så bör ni ignorera honom.
Citera
2021-05-30, 02:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sonnenwende
Du har ingen forskning, du är ett troll på FB, det är väl den bistra sanningen. Jag har mig veterligen aldrig träffat HB och är inte bekant med någon av han vänkrets heller.
Däremot känns smutskastningskampanjen mot HB som något som inte kan få hålla på utan att ifrågasättas. Tycker ni inte att HB är trovärdig så bör ni ignorera honom.

Nej troll vill sällan träffa folk!
Känns som trollet här är du.
Som sitter och försvarar någon du absolut inte känner genom att vara otrevlig.

Jag hatar inte Håkan!
Tycker bara han är en jävla
Jävla pajas.
Som inte betalar sin skatt själv
Och låtsas vara något han inte är.
Vi pratar om 852 döda du visar noll respekt för det! Exakt som HB
Bara tänker på dig själv.
Du pissar på mig utan att våga möta mig live vem är ett troll?.
Jag ignorer ingen som påstår saker som skriver om historien
Utan bevis.!
Han kan bara backa och vara ärlig att han skarvar lite.
Så får han sitta i kajutan o supa i hjäl sig i lugn o ro!.
Sen kan han tacka alla som betalat hans skulder!.
Du vet inte jag kanske är en av dem?

Hälsa Håkan som du inte känner!
Senast redigerad av Ritva2 2021-05-30 kl. 02:09. Anledning: Stavfel
Citera
2021-05-30, 06:39
Medlem
Citat:
På vilket sätt är Fokus en trovärdig källa? Uppenbarligen visste inte Fokusskribenterna att det fanns exempelvis hål som sedermera visat sig existera. Är då Fokus trovärdiga för att de kritiserar HB?

Hålet är ju dock inte där HB sade att det var, utan Håkan och Witte säger i en ganska ny video att skadan Håkan såg är igensvetsat.
Citera
2021-05-30, 07:38
Medlem
Med tanke på priserna under fliken, så är det inte gratis att ligga
i hamnen men det ska väl swish-pajasen bergmark klara av ..
Och inte så bra reklam att ha HB liggandes i hamn med mytomanens
trassliga värld

Vilka av dessa hade Kronkalle kontakt innan tillslaget
https://www.huddingebatklubb.se/styrelse.html
Citera
2021-05-30, 08:24
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av SKIL
Med tanke på priserna under fliken, så är det inte gratis att ligga
i hamnen men det ska väl swish-pajasen bergmark klara av ..
Och inte så bra reklam att ha HB liggandes i hamn med mytomanens
trassliga värld

Vilka av dessa hade Kronkalle kontakt innan tillslaget
https://www.huddingebatklubb.se/styrelse.html

Så mycket pengar handlar det inte om. Han är ju swischkungen och han betalar ju inget för en lägenhet eller hus, han har ju bara båten.

Hamnchef eller Ordförande kanske ? Dom har en vaktchef ser jag. Absolut Jesus har väl koll på honom så han sköter sitt jobb och lär honom saker från sin tid i underrättelsetjänsten.
Citera
2021-05-30, 08:50
Medlem
Citat:

Vi pratar inte om det faktum att det fanns flera hål i skrovet på Estonia utan om Håkan har genomfört dykningar på vraket kort efter förlisningen. Håkan pekade ut fel plats där han hävdade att hålet fanns. På den platsen finns inget hål. Håkan fick informationen om hål från Witte och Rabe och ville vara med på ett hörn. I sann Håkan-anda så ​drar han till med en rövare utan tänka längre än vad näsan räcker, de detaljer som omgärdar lögnen har enkelt kunnat kontrolleras och motbevisas. Som så många av hans andra lögner så faller det helt och hållet på sin orimlighet när omständigheterna kontrolleras, ex. Sveriges främsta expert på gaser, miljonbesparingar i ädelmetaller för att nämna några exempel.

Jag ställer frågan till dig igen eftersom du hittills har vägrat svara: anser du Håkan vara ett trovärdigt vittne gällande att han genomfört dykningar på Estonia kort efter förlisningen?
Citera
2021-05-30, 09:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AwakeAsFuck
Så mycket pengar handlar det inte om. Han är ju swischkungen och han betalar ju inget för en lägenhet eller hus, han har ju bara båten.

Hamnchef eller Ordförande kanske ? Dom har en vaktchef ser jag. Absolut Jesus har väl koll på honom så han sköter sitt jobb och lär honom saker från sin tid i underrättelsetjänsten.

Ser att dom även har fyra stycken i förtjänstmärkesnämnden. Belönar klubben varandra med plastmedaljer på samma sätt som Tor, mannen med många namn som gillar att slå kvinnor?

Undrar om Håkan kommer få medalj i någon av de här kategorierna i år:
- Klubbens mest oönskade medlem
- Klubbens sämsta reklampelare
- Klubbens mest spektakulära militära insats

Hur många medaljer har Håkan fått totalt genom livet för alla sina insatser? Han har ju en medaljtavla i kajutan där han satt upp både simborgarmärket och baddaren.
Citera
2021-05-30, 09:04
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av why
Ser att dom även har fyra stycken i förtjänstmärkesnämnden. Belönar klubben varandra med plastmedaljer på samma sätt som Tor, mannen med många namn som gillar att slå kvinnor?

Hur många medaljer har Håkan fått totalt genom livet för alla sina insatser? Han har ju en medaljtavla i kajutan där han satt upp både simborgarmärket och baddaren.

Spännande... Ja det är förtjänat om han får medalj för det du tagit upp, eller något av det. Simborgarmärket och baddaren ? Du skojar

Något jag tror kan hända är att då han är drängfull gör bort sig och tjafsar med den som "golat" eller börjar veva kanske till och med och då blir avstängd från klubben.
Citera
2021-05-30, 10:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AwakeAsFuck

Med tanke på hans glädje att någon båt granne kom över och lät sig bjudas på "en" stänkare.
Var nog stämmningen inte på topp i hamnen över Absolut Jesus återkomst? 😂

Han har mycket han kan lära dem med sin extrema närstrids träning!
Tror ända han främsta egenskaper är att kunna släppa ut gas i självförsvar.
Eller bara andas på sin fiende.
Skulle han tända en cigg skulle det explodera.
😂😂😂
Citera
2021-05-30, 11:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av why

Det kanske är med klubben som med HB - nu blir även klubben känd. Huvudsaken är inte VAD som skrivs utan ATT det skrivs...
Citera
2021-05-30, 11:59
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Ritva2
Med tanke på hans glädje att någon båt granne kom över och lät sig bjudas på "en" stänkare.
Var nog stämmningen inte på topp i hamnen över Absolut Jesus återkomst? 😂

Han har mycket han kan lära dem med sin extrema närstrids träning!
Tror ända han främsta egenskaper är att kunna släppa ut gas i självförsvar.
Eller bara andas på sin fiende.
Skulle han tända en cigg skulle det explodera.
😂😂😂

Dom kanske inte förstår att Absolut Jesus håller på och räddar Schwärje. De kanske till och med är såna jävla vänstertroll att de tror att han skämmer ut sig och klubben 😆
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in