2021-05-29, 21:31
Medlem
Drickbacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av maskindiskmdel
Va? Menar ni att Asperger-Niva är kvar? Satan vilket svek mot Ola av den lille stjärtgossen! Avgå Niva, din jävla sopa!
Om Niva lämnar tror jag han vill göra det snyggt
Är väl ej så ofta Niva har suttit i PL nr Ola varit borta.
Känns som Niva kan vara på väg bort, bara en känsla som infann sig för några dagar sedan.
Citera
2021-05-29, 21:39
Medlem
Ola har varit kung i studion under många år. Han kommer vara saknad.

Det som upprör är ju att Bojan som man trodde mer om, han verkar ha backstabbat Ola och inte stöttat. Likaså övriga fjantar som helt enkelt tittat bort då Ola verkar vara ensam med ryggrad.

Vilka jäkla fega kräk... Speciellt Bojan som ofta kör sina billiga brandtal.
Citera
2021-05-29, 21:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av it2flash
Diktera kulturen på en sportredaktion? Snacka om att vrida på hela hennes inlägg och hennes bok där hon beskriver vilket ärkesvin Per är. Han är verkligen typexemplet för hur man på chefsnivå kan bete sig som en översittare, mobbare och sexist då han just är chef...

Att komma från en bloggar/vloggarvärld. Tro att man vet allt. Kliva rakt in i journalistlivet och tro man kan allt om TV-bevakning, journalistik och kändisskap... Bli utbränd redan efter ett halvår... Skriva en bok om sina "erfarenheter" som säljer för man är bloggare/influenser...

Vem kan mest om TV? En journalist som jobbat med det i flera år? Eller en bloggare/influenser?
Citera
2021-05-29, 22:05
Medlem
omkretss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Drickback
Har suttit ”där” några gånger fast i PL studion
Ja det där är framtiden när jag betalar för ”premium”.
Det gäller att ha humor. Tre dvärgar och en dvärg till.
Citera
2021-05-29, 22:16
Medlem
saknar inte ola tjejen fyller hans kalsonger ...
Citera
2021-05-29, 22:18
Medlem
Drickbacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av omkrets
Ja det där är framtiden när jag betalar för ”premium”.
Det gäller att ha humor. Tre dvärgar och en dvärg till.

Får upplysa ledningen om att vi kräver proffs annars rösta med plånkan 🤓
Citera
2021-05-29, 22:26
Medlem
Ola har jag alltid haft en obehaglig känsla över, lite för trevlig, snäll och mysig. Samma som en en viss bygg och hemfixar kille på tv 4 som jag genomskådade lååångt innan han fick gå hem från jobbet! (Märk väl, jag är en kille från landet som verkligen avskyr Stockholm, ångest i kroppen om jag måste åka dit på jobbresor, så inga kopplingar för mig i "kändisvärlden") Men det stora "rövhålet" i den här soppan tror jag ändå är Olas chef....
Citera
2021-05-29, 22:28
Medlem
Agent.Smiths avatar
Aahhh...där fick vi ännu en släng av kvoteringssleven. Smakar lika illa som alltid. Jag tror att målet är att döda intresset för sporten helt. Man vill inte att män som grupp ska kunna samlas för något. Lämna över skiten till kvinnorna och se hur länge intresset hålls uppe. Det är ingen slump att samhället bit för bit faller samman framför våra ögon.
Citera
2021-05-29, 22:36
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Frumsk
Ola har varit kung i studion under många år. Han kommer vara saknad.

Det som upprör är ju att Bojan som man trodde mer om, han verkar ha backstabbat Ola och inte stöttat. Likaså övriga fjantar som helt enkelt tittat bort då Ola verkar vara ensam med ryggrad.

Vilka jäkla fega kräk... Speciellt Bojan som ofta kör sina billiga brandtal.

Upprörs mest av fjanten Bojan är kvar medan de sparkar Ola. Bojan "1 match i United som inhoppare" Djordjic.
Citera
2021-05-29, 22:45
Medlem
De flesta, om inte alla, som är framgångsrika i sina jobb kommer alltid att ha medarbetare runtom sig som ser dem som hårda, otrevliga, kravställande, nedlåtande mm. Varför? För att de framgångsrika såklart ställer höga krav iom att de själva levererar på en hög nivå. Det som hände med Ola nu hände med Peter Jihde tidigare. Det är massor med folk som inte pallar att jobba med honom heller pga att han ställer höga krav och lägger sig i stora delar av produktionen. Är det fel? Nej? Är det omoralisk? Nej. Har det med kvinnor att göra? Nej. Har det med kompetenskrav på andra att göra? Ja.
Samtidigt ser Nunstedt och Viaplay sin chans att ta steget mot fler kvinnor i sportstudion. Samma väg som Discovery har gått och vem fan gillar att lyssna på deras inkvoterade kvinnor? Irma Zibanejad och vad den andra nu heter..
Nej, detta är lågt och svagt av Viasat och jag hoppas att fler ser det och att kompetensen är det som ska styra så länge man håller sig inom lagar och regler. Dra åt helvete Viasat.
Citera
2021-05-29, 22:50
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tradera
saknar inte ola tjejen fyller hans kalsonger ...

Fan, denna Kücükaslan är dubbelt inkoverad, Kvinna och invandrare. Verkar mest läsa innantill! Ola gav ju stämning, hon förstör den.
Citera
2021-05-29, 22:56
Medlem
Fotbollsvärlden är totalt efterbliven! Japp nu har jag konstaterat det. Visste ju det sedan lång tid iofs.
Men va fan! Kan ni inte begripa vad som händer på planen utan Ola? Då kan jag förstå att det blir jobbigt med en tjej. Släpp hörnflaggan och kom in i matchen. "Backstabbad", vad fan är det för uttryck! De jobbar på en dysfunktionell arbetsplats som så många inom media (minns meeto), så här försöker varenda en rädda sin inkomst. Ola får försöka hitta sin någon annan stans.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in