2021-05-29, 20:16
Medlem
Drickbacks avatar
Inget nytt under himlen… .. .. tur Niva är i studion, ge honom all taltid hehe
Citera
2021-05-29, 20:21
Medlem
OvissFramtids avatar
Ola saknad i rutan ikväll. Ansträngt i CL-studion med påklistrade leenden och allmänt flamsande.

Instämmer förövrigt med vad andra sagt, en av de bästa programledarna för fotboll. Klockren helt enkelt.
Citera
2021-05-29, 20:29
Medlem
Drickbacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vorlander
Nu kommer ju inte viasat ha champions league längre så spelar ingen roll för framtiden men kan konstatera att studion utan Wenström efter 10 minuter är flamsig och tramsig med en nervöst skrattande kvinna i studion. Går knappt att kolla på. Ola hade lite auktoritet och höll ordning på grabbarna uppenbarligen nu är det kaos.

Får EL istället visserligen ett nedköp men alltid något :/

Ola, Niva & Caroline Sjöblom hade varit en bra kombo, ev med Erik Bäckrud som inhoppare för Ola när han gör annat med sitt bolag. Värt ett test av Erik.
Citera
2021-05-29, 20:52
Medlem
Dansflugans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Drickback
Får EL istället visserligen ett nedköp men alltid något :/

Ola, Niva & Caroline Sjöblom hade varit en bra kombo, ev med Erik Bäckrud som inhoppare för Ola när han gör annat med sitt bolag. Värt ett test av Erik.

Sladjan bör ta över och vara huvudankaret så att säga.
Citera
2021-05-29, 20:53
Medlem
sonicguides avatar
Citat:
Är han hon?
Haha kan hon se vart spelet är på väg eller hur det har varit? Kan hon prata i klarspråk? Nopp….

Nyss sa hon att en viss spelare hade möjlighet att spela till sig fler inhopp, hon var på väg att säga annat men ändrade kurs
Hon kan göra vilka fel hon vill .
Hon är ändå hästlängder bättre än Anders Andersson som inte kan reglerna.
Citera
2021-05-29, 20:53
Medlem
Stratocaster68s avatar
Citat:
Ändå är hon mil bättre än Suzanne Sjögren
Har du förslag på en ny programledare? Själv har man svårt att komma på vem kan göra det bra och intressant.
André Pops var lika inbjudande/familjär i vinterstudion som Ola i sina studio även han var bättre i PL än i Handboll.

Peter Antoine.
Citera
2021-05-29, 21:01
Medlem
eternussermos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tulipa
Kanske redan förekommer i tråden men såg att Olas fru kritiserar expressens krönika och Suzanne Sjögren på sin instagram.

https://www.instagram.com/p/CPbjCe_pSc_/?utm_source=ig_web_copy_link
Bra svar, som alla fattar har nåt fittstim äggat ihop sig mot honom. Illa att fegisarna Bojan och Jonas inte backar upp honom!
Citera
2021-05-29, 21:07
Medlem
Drickbacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dansflugan
Sladjan bör ta över och vara huvudankaret så att säga.
Tyvärr för medioker utav det jag sett honom förr om åren. Kan gärna titta på nåt senare, vad har han lett för program på sistone?
Citera
2021-05-29, 21:08
Medlem
Drickbacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stratocaster68
Peter Antoine.
klockrent alternativ, åtminstone ej åsiktslöst i studion.
Citera
2021-05-29, 21:09
Medlem
omkretss avatar
Vem är det där lilla fettot som tagit hans plats? Jag bryr mig inte de är ungefär lika odugliga.
Citera
2021-05-29, 21:11
Medlem
Drickbacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av omkrets
Vem är det där lilla fettot som tagit hans plats? Jag bryr mig inte de är ungefär lika odugliga.
Har suttit ”där” några gånger fast i PL studion
Citera
2021-05-29, 21:27
Medlem
Va? Menar ni att Asperger-Niva är kvar? Satan vilket svek mot Ola av den lille stjärtgossen! Avgå Niva, din jävla sopa!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in