Citat:
Det de gör mot mig är att försöka påverka vad jag tänker & hur jag tänker genom dessa psykologiska operationer & även "social engineering". Det här är ingen hemlighet att det sker mot individer & grupper. Däremot att få med familj & vänner i operationen är vad som är svårt att förklara. Men å andra sidan har jag insett efter år av läsning & erfarenhet att människor manipuleras för enkelt samtidigt som de ansvariga är experter i det de gör vilket är bl.a. psykologiska operationer. M.a.o. är de experter på att manipulera allt från enkel information online till komplexa känslor hos människor. Min mening är att de manipulerar grupper såsom individer att ge sig på "måltavlor" mycket som många grupper & operationer gjort historiskt (t.ex. COINTELPRO som infiltrerar politiska rörelser). Alltså är grunden i det här manipulation & attack via infiltration & proxy. Det är min åsikt.
Att människor manipuleras för enkelt har och göra med en sak, att man tror på det man hör för man utgår ifrån att folk inte ljuger. Just detta utnyttjas av dessa kvinnor.
Sedan för att klargöra bland dom två största frågorna som alltid återkommer.
1.Hur kan dom få med familjemedlemmar?
2.Varför finns det ingen som gått ut och "whistleblowat"? Hur kan ingen brutit sig ut i media och sagt vad som pågår i samhället??
Svaret är enkelt: Generellt sätt så kan man säga att hälften av alla familjemedlemmar ÄR kvinnor. Samtidigt är ALLA kvinnor överens om att man är trött på att misshandlas, våldtas, kontrolleras, låsas in och mördas av män.
Då din mor antagligen var en del av 1a eller 2a vågens feminism så är det fullt logiskt att om du, när du fyller 18 år har, eller visar på en klassisk/konservativ kvinnosyn så vet hon att du måste "gang-stalkas". Även fast det krossar hennes hjärta i 1000 bitar så är hon medveten om att du måste antingen åtgärdas, neutraliseras eller "livkvideras". Hon har misslyckats, så nu är resten upp till Systerskapet. Det ända hon måste göra är att förneka precis allt för dig om det skulle vara så att söker svar hos henne. Hon kanske säger till era andra släktingar bakom din rygg när du börjat uppdaga "gangstalkingen" att "du har psykos" eller är "schizofren" och att det beror på diverse missbruk eller vad som. Att man inte kan hjälpa någon som inte vill bli hjälpt.
Har du lust att berätta inom vilka områden dom försöker påverka vad/hur du tänker? Och ge gärna ett exempel på metoder man använder sig av för att påverka