2021-05-27, 11:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RiktigTI
Det de gör mot mig är att försöka påverka vad jag tänker & hur jag tänker genom dessa psykologiska operationer & även "social engineering". Det här är ingen hemlighet att det sker mot individer & grupper. Däremot att få med familj & vänner i operationen är vad som är svårt att förklara. Men å andra sidan har jag insett efter år av läsning & erfarenhet att människor manipuleras för enkelt samtidigt som de ansvariga är experter i det de gör vilket är bl.a. psykologiska operationer. M.a.o. är de experter på att manipulera allt från enkel information online till komplexa känslor hos människor. Min mening är att de manipulerar grupper såsom individer att ge sig på "måltavlor" mycket som många grupper & operationer gjort historiskt (t.ex. COINTELPRO som infiltrerar politiska rörelser). Alltså är grunden i det här manipulation & attack via infiltration & proxy. Det är min åsikt.

Att människor manipuleras för enkelt har och göra med en sak, att man tror på det man hör för man utgår ifrån att folk inte ljuger. Just detta utnyttjas av dessa kvinnor.

Sedan för att klargöra bland dom två största frågorna som alltid återkommer.
1.Hur kan dom få med familjemedlemmar?
2.Varför finns det ingen som gått ut och "whistleblowat"? Hur kan ingen brutit sig ut i media och sagt vad som pågår i samhället??
Svaret är enkelt: Generellt sätt så kan man säga att hälften av alla familjemedlemmar ÄR kvinnor. Samtidigt är ALLA kvinnor överens om att man är trött på att misshandlas, våldtas, kontrolleras, låsas in och mördas av män.
Då din mor antagligen var en del av 1a eller 2a vågens feminism så är det fullt logiskt att om du, när du fyller 18 år har, eller visar på en klassisk/konservativ kvinnosyn så vet hon att du måste "gang-stalkas". Även fast det krossar hennes hjärta i 1000 bitar så är hon medveten om att du måste antingen åtgärdas, neutraliseras eller "livkvideras". Hon har misslyckats, så nu är resten upp till Systerskapet. Det ända hon måste göra är att förneka precis allt för dig om det skulle vara så att söker svar hos henne. Hon kanske säger till era andra släktingar bakom din rygg när du börjat uppdaga "gangstalkingen" att "du har psykos" eller är "schizofren" och att det beror på diverse missbruk eller vad som. Att man inte kan hjälpa någon som inte vill bli hjälpt.

Har du lust att berätta inom vilka områden dom försöker påverka vad/hur du tänker? Och ge gärna ett exempel på metoder man använder sig av för att påverka
Citera
2021-05-27, 14:43
Medlem
RiktigTIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BlattelitoTortyrVM
Att människor manipuleras för enkelt har och göra med en sak, att man tror på det man hör för man utgår ifrån att folk inte ljuger. Just detta utnyttjas av dessa kvinnor.

Sedan för att klargöra bland dom två största frågorna som alltid återkommer.
1.Hur kan dom få med familjemedlemmar?
2.Varför finns det ingen som gått ut och "whistleblowat"? Hur kan ingen brutit sig ut i media och sagt vad som pågår i samhället??
Svaret är enkelt: Generellt sätt så kan man säga att hälften av alla familjemedlemmar ÄR kvinnor. Samtidigt är ALLA kvinnor överens om att man är trött på att misshandlas, våldtas, kontrolleras, låsas in och mördas av män.
Då din mor antagligen var en del av 1a eller 2a vågens feminism så är det fullt logiskt att om du, när du fyller 18 år har, eller visar på en klassisk/konservativ kvinnosyn så vet hon att du måste "gang-stalkas". Även fast det krossar hennes hjärta i 1000 bitar så är hon medveten om att du måste antingen åtgärdas, neutraliseras eller "livkvideras". Hon har misslyckats, så nu är resten upp till Systerskapet. Det ända hon måste göra är att förneka precis allt för dig om det skulle vara så att söker svar hos henne. Hon kanske säger till era andra släktingar bakom din rygg när du börjat uppdaga "gangstalkingen" att "du har psykos" eller är "schizofren" och att det beror på diverse missbruk eller vad som. Att man inte kan hjälpa någon som inte vill bli hjälpt.

Har du lust att berätta inom vilka områden dom försöker påverka vad/hur du tänker? Och ge gärna ett exempel på metoder man använder sig av för att påverka

Du beskriver det i detalj vilket är intressant. Jag undrar återigen hur du vet om det eller är så säker i din sak? Varför har du "blatte" i namnet? Vad menar du med "neutraliseras" & "likvideras"? Min morsa är inte en feminist men typiskt traditionell person - givande, troende kristen person som är självuppoffrande & vänlig. Däremot kan hon ha manipulerats till att tro på saker om sig & mig/familjen.
Citera
2021-05-27, 21:58
Medlem
Running_mans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Piratpartiet
Stalking är att smyga på och förfölja en annan person tvångsmässigt. Stalkern skall naturligtvis visa sig när som helst och vart som helst för att skrämma offret. Om offret inte ser någon/några stalkare blir offret naturligtvis aldrig skrämt, trakasserat eller känner sig hotat. En gang stalker är sjuk och visar sig för offret ständigt för att skrämmas. Myndigheter istället samlar information på kontoret med register och behöver aldrig visa sig.
Skrämma eller stalka någon är ju en sak men i princip alla klippen jag såg så handlade mer om feltolkningar. Ingen fick t.ex. besök på tomten eller vid sin ytterdörr av någon skum typ. Antingen var det bara en granne som gick förbi eller typ DHL som lämnade paket.

Varför skulle dessa åka runt i bilar med samma färg exempelvis? Fanns ingen rim och reson i det hela, allt verkade bara vara tecken på att "den förföljda" bara var psykiskt sjuk och började exempelvis visa tecken på schizofreni.

Om man upptäcker att "vänta nu lite, jag kanske är förföljd" så är det kanske så men många utav dessa(amerikaner) gick aktivt runt hela dagarna med kamera och leta febrilt efter "tecken". Om man måste anstränga sig för att hitta tecken(små diffusa tecken över halva stan) så är man inte utsatt för förföljelse / gangstalking.
Citera
2021-05-28, 04:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ekonomisnigeln
Att bli plågad är i vissa fall ett sätt att visa sin råhet i en rå värld. I vissa fall är det ett sekt-liknande tänkande samtidigt är det lättare att få kontroll över personen om hen är i obalans. Samtidigt så kan de hävda sin rätt att attackera genom att attackera. Som någon sa "det värsta är inte att de ljuger om mig utan att de säger sanningen också".

Att någon visar intresse över en annan person kan variera. De har kanske förföljt individen en längre tid pga diverse anledningar och säljer denna historia samtidigt som de adderar nytt material. Folk kan vara väldigt nyfikna på andras liv. Det finns pengar att tjäna för organiserad stalking. Buggar i hem. Hackade mobiler. GPS spårning. Flera års surfloggar. Gaslightning. De gör det till en hel grej med humor och propaganda. The whole ten yards.

Det finns ingen anledning att plåga dig, det finns ingen vinst eller vinning, så då uppfinner du anledningar som handlar om att de plågar dig på grund utav sadism eller just för att visa att de kan.

Och i ditt huvud ger detta mening, men inte för oss andra.

Helt ärligt, jag är bara en snubbe på nätet som inte vill något illa. Hur vore det om du prövade antipsykotiska 1 månader samtidigt som du stängde av allt av Internet och telefoner: bara fokuserade på träning och positiva upplevelser: vara ute i naturen och läsa böcker. Vila och umgås med vänner. Finna någon partner kanske.

Jag tror att det hade varit bra för dig och att du efter en månad hade kommit på att det här var bara massa inbillning.

Lycka till med allt
Citera
2021-05-28, 19:45
Medlem
Citat:
Du beskriver det i detalj vilket är intressant. Jag undrar återigen hur du vet om det eller är så säker i din sak? Varför har du "blatte" i namnet? Vad menar du med "neutraliseras" & "likvideras"? Min morsa är inte en feminist men typiskt traditionell person - givande, troende kristen person som är självuppoffrande & vänlig. Däremot kan hon ha manipulerats till att tro på saker om sig & mig/familjen.

Jag har närmat mig mina stalkers, eller låtit dom närma sig mig, och varit extremt manipulativ/medgörlig, samt i ett par fall näst intill "frihetsberövat" ett par personer där jag endast släppt dom när dom gett mig betydelsefull information.

Du vet att dessa kvinnliga feminster utbildar kvinnor bakom stängda dörrar i hur man på bästa sätt "karaktärsmördar" en man?
Wicca har sina stängda cermonier där man delar med sig av kunskap i hur man bäst bryter ner en man. Man vurmar inom wicca lite extra för gaslighting då det får dessa "häxor" att känna att dom utövar en slags magi mot mannen.

Neutraliseras= Isoleras. I bästa fall med antipsykotisk medicin.
Likvideras= Drivas till självmord, överdos eller få personen mördad.

Dessa kvinnor ser sig som soldater och dom för ett tyst heligt krig på fullt blodigt allvar. Lika motiverade till att eliminera sina motståndare som ryska och tyska soldater under ww2.
Citera
2021-05-28, 22:47
Medlem
statsterrorists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Saekerhetspolisen
Det finns ingen anledning att plåga dig, det finns ingen vinst eller vinning, så då uppfinner du anledningar som handlar om att de plågar dig på grund utav sadism eller just för att visa att de kan.

Såklart det finns pengar att tjäna på andra människor - och på deras kroppar och hjärnor! Hur kan du ens invända mot något så grundläggande?!
Citera
2021-05-29, 12:32
Medlem
RiktigTIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Running_man
Skrämma eller stalka någon är ju en sak men i princip alla klippen jag såg så handlade mer om feltolkningar. Ingen fick t.ex. besök på tomten eller vid sin ytterdörr av någon skum typ. Antingen var det bara en granne som gick förbi eller typ DHL som lämnade paket.

Varför skulle dessa åka runt i bilar med samma färg exempelvis? Fanns ingen rim och reson i det hela, allt verkade bara vara tecken på att "den förföljda" bara var psykiskt sjuk och började exempelvis visa tecken på schizofreni.

Om man upptäcker att "vänta nu lite, jag kanske är förföljd" så är det kanske så men många utav dessa(amerikaner) gick aktivt runt hela dagarna med kamera och leta febrilt efter "tecken". Om man måste anstränga sig för att hitta tecken(små diffusa tecken över halva stan) så är man inte utsatt för förföljelse / gangstalking.

Det är meningen med skitet - att framställa oss som sjuka i huvudet speciellt om vi tror på propagandan runt ämnen i fråga. Denna grupp online är skapad artificiellt som en psykologisk operation för att bl.a. hjärntvätta måltavlor & utföra psykologiska operationer/experiment online - det är vad påstådda f.d. CIA-vetenskapsmannen Dr. Robert Duncan erkänt redan år 2014.

Det här är i första hand en psykologisk operation/experiment som inte bara är riktad mot måltavlan men också alla som deltar är utsatta vilket de flesta inte inser. Grunden i det är gaslighting (erkänd psykologisk tortyr) & infiltration av en måltavlas liv så denne blir psykologiskt påverkad på negativt sätt. Ni verkar inte fatta att det finns grupper i samhället som medvetet vill bryta ner personer som de väljer ut för syften såsom experiment & research.

Här är ett videobevis som du verkar ha missat där den utsatte är attackerad (nästan överkörd) & direkt provocerad av flera bilar & personer: https://www.youtube.com/watch?v=CcaFh1Q7eyg
Citera
2021-05-29, 12:42
Medlem
RiktigTIs avatar
Citat:

Och i ditt huvud ger detta mening, men inte för oss andra.

Helt ärligt, jag är bara en snubbe på nätet som inte vill något illa. Hur vore det om du prövade antipsykotiska 1 månader samtidigt som du stängde av allt av Internet och telefoner: bara fokuserade på träning och positiva upplevelser: vara ute i naturen och läsa böcker. Vila och umgås med vänner. Finna någon partner kanske.

Jag tror att det hade varit bra för dig och att du efter en månad hade kommit på att det här var bara massa inbillning.

Lycka till med allt

Det är inte inbillningar så som du menar. Det är artificiellt gjorda "inbillningar" som i termer av psykologisk operationer där de använder psykologiska metoder för att få människor att tänka på sätt som de vill eller på specifika saker. Det här är i första hand en psykologisk operation eller ett experiment som tyvärr använder samhället som instrument & därmed är det högst troligt att en auktoritär är bakom det hela. Vilka som sponsrar skitet högre upp vet väldigt få.

Det är historiskt välkänt att högre makter i samhället skapar häxjakter mot en person genom bl.a. infiltration eller manipulation av grupper i samhället som en person kanske har att göra med eller grupper som manipuleras eller används för att attackera en person.

Jag tror att det här är i första hand att gaslighta en person till att tro på propaganda & att effektivt bli sjukt för syften av tros- & beteendeförändring samt kontroll & experiment (research). Det mesta online om ämnen vi pratar om är falskt & uppgjort av professionella inom psykologiska operationer som tyvärr utnyttjar verkliga sjuka människor som bevis på deras teori samtidigt som de gör friska människor sjuka genom de facto psykologisk krigföring.
Citera
2021-05-29, 13:28
Medlem
Citat:
Det är inte inbillningar så som du menar. Det är artificiellt gjorda "inbillningar" som i termer av psykologisk operationer där de använder psykologiska metoder för att få människor att tänka på sätt som de vill eller på specifika saker. Det här är i första hand en psykologisk operation eller ett experiment som tyvärr använder samhället som instrument & därmed är det högst troligt att en auktoritär är bakom det hela. Vilka som sponsrar skitet högre upp vet väldigt få.

Det är historiskt välkänt att högre makter i samhället skapar häxjakter mot en person genom bl.a. infiltration eller manipulation av grupper i samhället som en person kanske har att göra med eller grupper som manipuleras eller används för att attackera en person.

Jag tror att det här är i första hand att gaslighta en person till att tro på propaganda & att effektivt bli sjukt för syften av tros- & beteendeförändring samt kontroll & experiment (research). Det mesta online om ämnen vi pratar om är falskt & uppgjort av professionella inom psykologiska operationer som tyvärr utnyttjar verkliga sjuka människor som bevis på deras teori samtidigt som de gör friska människor sjuka genom de facto psykologisk krigföring.
Det kan gott hända att det skett i diktaturer eller CIA i Usa, säkerhetstjänster, men det är mot människor av väldigt hög kaliber, människor i opposition, högt upp, politiker eller andra människor som står högt upp där det finns någon anledning.

Du sitter inte på något av värde. Varför skulle någon vara intresserad av att plåga dig? Det är bara slöseri med tid och energi. Det är sanningen.

Du har en överaktiv mönsterigenkänning tillsammans med en paranoid personlighet.
Citera
2021-05-29, 13:44
Medlem
RiktigTIs avatar
Citat:
Det kan gott hända att det skett i diktaturer eller CIA i Usa, säkerhetstjänster, men det är mot människor av väldigt hög kaliber, människor i opposition, högt upp, politiker eller andra människor som står högt upp där det finns någon anledning.

Du sitter inte på något av värde. Varför skulle någon vara intresserad av att plåga dig? Det är bara slöseri med tid och energi. Det är sanningen.

Du har en överaktiv mönsterigenkänning tillsammans med en paranoid personlighet.

Då fattar du verkligen ingenting om experiment & research. Enligt den logiken ska de experimentera på människor i högre positioner i samhället. De gör inte allt mot människor i högre positioner fattar du väl?

Vad spelar det för roll när jag VET att det här pågår mot mig genom erkännanden? Det är precis de anspelar på: att de skapar paranoia genom diverse metoder som då ökar mönsterigenkänning. Det är ju precis det de vill tror jag. De vill skada personer psykologiskt & då hjärnan.

Det här är olagligt & oetiskt. Därför vill de inte avslöja det. Det är verkligen inte komplicerat om vi bortser hästskit av information online om ämnet.
Senast redigerad av RiktigTI 2021-05-29 kl. 13:49.
Citera
2021-05-29, 15:03
Medlem
RiktigTIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BlattelitoTortyrVM
Jag har närmat mig mina stalkers, eller låtit dom närma sig mig, och varit extremt manipulativ/medgörlig, samt i ett par fall näst intill "frihetsberövat" ett par personer där jag endast släppt dom när dom gett mig betydelsefull information.

Du vet att dessa kvinnliga feminster utbildar kvinnor bakom stängda dörrar i hur man på bästa sätt "karaktärsmördar" en man?
Wicca har sina stängda cermonier där man delar med sig av kunskap i hur man bäst bryter ner en man. Man vurmar inom wicca lite extra för gaslighting då det får dessa "häxor" att känna att dom utövar en slags magi mot mannen.

Neutraliseras= Isoleras. I bästa fall med antipsykotisk medicin.
Likvideras= Drivas till självmord, överdos eller få personen mördad.

Dessa kvinnor ser sig som soldater och dom för ett tyst heligt krig på fullt blodigt allvar. Lika motiverade till att eliminera sina motståndare som ryska och tyska soldater under ww2.

Det är precis enligt agenda för den eliten att använda grupper att attackera enskilda personer. Sådana religiösa eller spirituella (eller extremister/radikala) personer är de mest lättlurade eftersom de tror BLINT på sina trossystem i kombination med hat & avsky mot en person (eller villig att "hjälpa").

Jag tror att dessa grupper som "wicca" är utnyttjade att attackera vissa personer som råkar vara måltavlor en av tredje part. Så denna tredje part infiltrerar eller manipulerar grupper för att attackera en person.

Så jag säger inte emot dig men förklarar hur grupper används av tredje parter för att attackera en utvald måltavla av olika syften.
Citera
2021-05-30, 18:19
Medlem
Clay Allisons avatar
Jesus christ. Illuminati och wicca? Försök höra er själva lite.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in