2021-05-25, 13:56
Medlem
statsterrorists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Saekerhetspolisen
Ja, men det ger inte meningen, hur skulle någon kunna tjäna pengar på att plåga dig?
Olika motiv finns (som tidigare nämnts i denna och andra trådar). Exempelvis utveckling/träning av AI (företag och Försvarsmakt), utveckling av läkemedel, utveckling av WBANs, försäljning av 'ditt liv'/privatliv/sadism (bildsändningar etc.) samt 'eliminering av icke-önskvärda' (t.ex. politiska motiv eller hämndmotiv). Dessa motiv förutsätter ofta tillgång/användning av fjärrtekniker (t.ex. RF-signaler) och olika sensorer i den utsattes kropp (hjärna). Finns absolut fler motiv än dessa nämnda.

Viktigt att betänka är att 'de' mycket väl kan vilja skapa ett samhälle inspirerat av Jose Delgado - se Delgados bok från 1969; "Physical Control of the Mind: Toward a Psychocivilised Society".

Citat från boken:
"The possibility of scientific annihilation of personal identity, or even worse, its purposeful control, has sometimes been considered a future threat more awful than atomic holocaust... These objections, however, are debatable."

Länk till boken: https://www.amazon.co.uk/Physical-Control-Mind-Psychocivilized-Society/dp/B07H7QSB6R/ref=sr_1_1?dchild=1&keywords=9780061319143&linkCod e=qs&qid=1621944306&s=books&sr=1-1
Senast redigerad av statsterrorist 2021-05-25 kl. 14:09.
Citera
2021-05-25, 20:27
Medlem
ekonomisnigelns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Saekerhetspolisen
Av vilken anledning, de i maktposition har redan absolut kontroll: vad finns det för grund att attackera och plåga dig?

Jag tror att du grovt överskattar dig själv och ditt liv, ditt värde för de som styr. Varför skulle någon vara intresserad av dig?

Jag var själv paranoid en period som 18-19 åring, många långa år sedan när jag känner igen ditt tankesätt. Du är paranoid och har överengagerad mönsterigenkänning.

Men din paranoia kommer säkert intala dig att jag är en del av den grupp som gangstalkar dig, att jag är ute för att vilseleda. Det är så paranoia fungerar, det går inte att nå in till dig om du inte själv kommer till insikt.

Jag kan rekommendera dig starkare antipsykotiska och vila. Kanske resa till någon plats med väldigt lite människor, lugn och ro liksom.

Lycka till med allt.

Att bli plågad är i vissa fall ett sätt att visa sin råhet i en rå värld. I vissa fall är det ett sekt-liknande tänkande samtidigt är det lättare att få kontroll över personen om hen är i obalans. Samtidigt så kan de hävda sin rätt att attackera genom att attackera. Som någon sa "det värsta är inte att de ljuger om mig utan att de säger sanningen också".

Att någon visar intresse över en annan person kan variera. De har kanske förföljt individen en längre tid pga diverse anledningar och säljer denna historia samtidigt som de adderar nytt material. Folk kan vara väldigt nyfikna på andras liv. Det finns pengar att tjäna för organiserad stalking. Buggar i hem. Hackade mobiler. GPS spårning. Flera års surfloggar. Gaslightning. De gör det till en hel grej med humor och propaganda. The whole ten yards.
Senast redigerad av ekonomisnigeln 2021-05-25 kl. 20:29.
Citera
2021-05-26, 12:05
Medlem
statsterrorists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av statsterrorist
Olika motiv finns (som tidigare nämnts i denna och andra trådar). Exempelvis utveckling/träning av AI (företag och Försvarsmakt), utveckling av läkemedel, utveckling av WBANs, försäljning av 'ditt liv'/privatliv/sadism (bildsändningar etc.) samt 'eliminering av icke-önskvärda' (t.ex. politiska motiv eller hämndmotiv). Dessa motiv förutsätter ofta tillgång/användning av fjärrtekniker (t.ex. RF-signaler) och olika sensorer i den utsattes kropp (hjärna). Finns absolut fler motiv än dessa nämnda.

Viktigt att betänka är att 'de' mycket väl kan vilja skapa ett samhälle inspirerat av Jose Delgado - se Delgados bok från 1969; "Physical Control of the Mind: Toward a Psychocivilised Society".

Citat från boken:
"The possibility of scientific annihilation of personal identity, or even worse, its purposeful control, has sometimes been considered a future threat more awful than atomic holocaust... These objections, however, are debatable."

Länk till boken: https://www.amazon.co.uk/Physical-Control-Mind-Psychocivilized-Society/dp/B07H7QSB6R/ref=sr_1_1?dchild=1&keywords=9780061319143&linkCod e=qs&qid=1621944306&s=books&sr=1-1

Dessa ofattbara ingrepp mot ens privatliv kan också mer specifikt användas för att med hjälp av en AI läsa av ens inre röst (vibrationer 'i hals', vilka paras med tidigare historik/(generella)databaser vad gäller tal) och kanske också delar av hjärnan (kombinerat med det nyss nämnda). Detta kan sedan användas tillsammans med manipulering av drömmar, hypnos och andra metoder för att 'hämta minnen' (särskilt nattetid) - vilket får till följd att avlyssning (stöld av privata data/hemligheter), spionage och kriminalitet tas till en helt ny nivå. Så länge människor är okunniga om hur långt tekniken har kommit är alla människor möjliga objekt, inte bara för stöld av ytterst privata data utan även för lika avancerad manipulation/påverkan, något som de vet lika litet om.

De kriminella, eller den organiserade kriminalitet som utgör toppen i varje land kan tänkas styra användningen och utvecklingen av denna slags tekniker för 'informationsinhämtning', tillsammans med militären som också tveklöst har intresse av dessa slags tekniker, exempelvis för att stjäla information från 'fienden'/spioner och 'misstänkta' precis som de vill kunna påverka/styra motståndares beslutsprocess (utan att motståndare är medvetna om detta). Denna slags manipulation används sannolikt redan i stor skala, särskilt för manipulation av nyckelpersoner i samhället - en samhällstyrning med andra ord. AI gör jobbet, inte för mänsklighetens bästa utan för någras bästa.
Senast redigerad av statsterrorist 2021-05-26 kl. 12:09.
Citera
2021-05-26, 18:51
Medlem
Running_mans avatar
Trodde denna teori dött ut för ett tag sedan men det verkar existera än 2021.

Såg några youtube-klipp om ämnet och alla som lagt upp klipp i ämnet är Amerikaner(skumt va?). Samt att alla verkar tro på en sak gemensamt:
Att dessa grupper eller organisationer(staten?) som utövar "gang stalking" hela tiden lämnar subtila meddelanden eller gör sig överdrivet synliga då och då. 😁

Som teorierna om hemliga sällskap som också gör samma sak. Varför skulle hemliga organisationer vilja lämna meddelanden eller visa sig genom exempelvis köra i bilar med specifik färg, göra skumma hälsningar till varandra som om dom vore med i Star Trek eller över huvudtaget göra sånt som hemliga sällskap / organisationer inte pysslar med?

Finns det hemliga sällskap / organisationer som exempelvis smygtittar på dig eller samlar in info om dina dagliga rutiner så ser du dom inte -det är så det är i verkligheten. Ingen kör runt i en röd bil(som ett exempel) precis som alla "kollegorna" eller blottar sig på något sätt...
Citera
2021-05-26, 19:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Running_man
Samt att alla verkar tro på en sak gemensamt: Att dessa grupper eller organisationer(staten?) som utövar "gang stalking" hela tiden lämnar subtila meddelanden eller gör sig överdrivet synliga då och då. 😁

Stalking är att smyga på och förfölja en annan person tvångsmässigt. Stalkern skall naturligtvis visa sig när som helst och vart som helst för att skrämma offret. Om offret inte ser någon/några stalkare blir offret naturligtvis aldrig skrämt, trakasserat eller känner sig hotat. En gang stalker är sjuk och visar sig för offret ständigt för att skrämmas. Myndigheter istället samlar information på kontoret med register och behöver aldrig visa sig.
Senast redigerad av Piratpartiet 2021-05-26 kl. 20:01.
Citera
2021-05-27, 06:52
Medlem
Agendan bakom gang stalking är att riva patriarket. De som ligger bakom är kvinnor som sympatiserar/identifierar sig som feminister och häxor. WICCA är religionen dom utövar. Kvinnan har blivit styrd och begränsad av mannen i alla tider. Kvinnan har blivit våldtagen, misshandlad och "häxor" har bränts på bål.

Detta är en hämnd mot mannen för allt han utsatt kvinnan genom tiderna. Sedan 60/70-talet har dom utnyttjat det demokratiska systemet för att infiltrera dom viktigaste positionerna. Dom är politiker, poliser, journalister, psykologer, chefer, socialsektreterare, sjuksköterskor etc. Framförallt är dom mammor, systrar och döttrar till männen. Därav alla TIs som påstår att "dom till och med lyckats vända familjemedlemmar emot en". Därav startskottet på alla skilsmässor från 70-talet. Därav "häxjakten" mot vita män som vi ser i samhället. Ja, häxjakt är faktiskt hur dom ser på det. Därav att alla TIs menar på att både polis och myndigheter är med på detta. Det stämmer.

De är experter på att få den utsatta personen att tro att det är fler som stalkar än vad det egentligen är. Dom gör det genom väl utstuderad taktik och genom att sprida rykten. Dom skapar gärna triangeldrama där dom först söker sig till en man, sedan bakom ryggen gaslightar, smutskastar och målar upp en bild av honom som psykopat/djävulen, för att sedan söka sig till en andra man. Där dom med offerkoftan i högsta hugg gör sig själv till ett offer för den första mannen. Kan påstå sig blivit både våldtagen och misshandlad psykiskt och fysiskt, fast det i själva verket varit kvinnan som misshandlat mannen. Vad som helst för att få männens vägar att korsas och i bästa fall eliminera varandra.

Gang stalking utförs av kvinnor i grund och botten, som bara är lojala mot kvinnor. Därför är det ingen som läcker information. För alla dessa kvinnor är så motiverade, övertygade och hämndlystna mot männen att dom hellre skulle dö än att avslöja något om deras agenda.

Utåt sätt låtsas kvinnorna ofta som om dom stör sig på de andra kvinnorna i umgängeskretsarna runt en TI, snackar skit och "backstabbar" varandra. Men det är bara för att nästla sig närmare männen. För bakom kulisserna backar samma kvinnor varandra in i döden.

Jag har sätt mammor som hjärntvättat sina döttrar att tro att pappan våldtagit dom som barn. För att sedan få honom dömd i domstol. Jag har sätt mammor och döttrar som i samförstånd gjort samma sak. Jag har sätt kvinnor ingå förhållande med män, bara för att få mannen att vara otrogen med en annan kvinna. Den andra kvinnan som för det första i hemlighet är allierad med den första, och för det andra har som uppgift att göra allt i sin makt för att mannen ska göra misstaget och vara otrogen. När planen går i lås så blir inte konsekvenserna för mannen nådiga.

Därför väller samhället över utav singelmammor. Dom vet att det bästa vapnet för att bryta ner en man är att ta ifrån honom barnet och måla upp honom som pedofil, våldsam, kvinnomisshandlare, nazist, rasist, homofob, manipulativ, kontrollerande etc.

Ni måste nästan förstå vilket djupt rotat hat dessa kvinnor besitter emot männen för att inse att det här är sanningen.

Därför sjunger också Van Morrison i låten "Tried to erase me as a father,
Tried to get me to go away et al"

Så nu har ni lite att grotta er i. Givetvis kommer alla stalkers här i tråden mata på med massa oväsentligt frågasättande nu, för att detta inlägg ska försvinna i mängden. Tråden består av vad jag ser till 90-95% stalkers.
Citera
2021-05-27, 07:16
Medlem
Clay Allisons avatar
Hahaa, nu pratar vi! Det är kvinnor alltså. Jag är beredd att ändra mig och köpa denna trovärdiga teori. Kvinnor 😂😂😂
Citera
2021-05-27, 07:50
Medlem
RiktigTIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BlattelitoTortyrVM
Agendan bakom gang stalking är att riva patriarket. De som ligger bakom är kvinnor som sympatiserar/identifierar sig som feminister och häxor. WICCA är religionen dom utövar. Kvinnan har blivit styrd och begränsad av mannen i alla tider. Kvinnan har blivit våldtagen, misshandlad och "häxor" har bränts på bål.

Detta är en hämnd mot mannen för allt han utsatt kvinnan genom tiderna. Sedan 60/70-talet har dom utnyttjat det demokratiska systemet för att infiltrera dom viktigaste positionerna. Dom är politiker, poliser, journalister, psykologer, chefer, socialsektreterare, sjuksköterskor etc. Framförallt är dom mammor, systrar och döttrar till männen. Därav alla TIs som påstår att "dom till och med lyckats vända familjemedlemmar emot en". Därav startskottet på alla skilsmässor från 70-talet. Därav "häxjakten" mot vita män som vi ser i samhället. Ja, häxjakt är faktiskt hur dom ser på det. Därav att alla TIs menar på att både polis och myndigheter är med på detta. Det stämmer.

De är experter på att få den utsatta personen att tro att det är fler som stalkar än vad det egentligen är. Dom gör det genom väl utstuderad taktik och genom att sprida rykten. Dom skapar gärna triangeldrama där dom först söker sig till en man, sedan bakom ryggen gaslightar, smutskastar och målar upp en bild av honom som psykopat/djävulen, för att sedan söka sig till en andra man. Där dom med offerkoftan i högsta hugg gör sig själv till ett offer för den första mannen. Kan påstå sig blivit både våldtagen och misshandlad psykiskt och fysiskt, fast det i själva verket varit kvinnan som misshandlat mannen. Vad som helst för att få männens vägar att korsas och i bästa fall eliminera varandra.

Gang stalking utförs av kvinnor i grund och botten, som bara är lojala mot kvinnor. Därför är det ingen som läcker information. För alla dessa kvinnor är så motiverade, övertygade och hämndlystna mot männen att dom hellre skulle dö än att avslöja något om deras agenda.

Utåt sätt låtsas kvinnorna ofta som om dom stör sig på de andra kvinnorna i umgängeskretsarna runt en TI, snackar skit och "backstabbar" varandra. Men det är bara för att nästla sig närmare männen. För bakom kulisserna backar samma kvinnor varandra in i döden.

Jag har sätt mammor som hjärntvättat sina döttrar att tro att pappan våldtagit dom som barn. För att sedan få honom dömd i domstol. Jag har sätt mammor och döttrar som i samförstånd gjort samma sak. Jag har sätt kvinnor ingå förhållande med män, bara för att få mannen att vara otrogen med en annan kvinna. Den andra kvinnan som för det första i hemlighet är allierad med den första, och för det andra har som uppgift att göra allt i sin makt för att mannen ska göra misstaget och vara otrogen. När planen går i lås så blir inte konsekvenserna för mannen nådiga.

Därför väller samhället över utav singelmammor. Dom vet att det bästa vapnet för att bryta ner en man är att ta ifrån honom barnet och måla upp honom som pedofil, våldsam, kvinnomisshandlare, nazist, rasist, homofob, manipulativ, kontrollerande etc.

Ni måste nästan förstå vilket djupt rotat hat dessa kvinnor besitter emot männen för att inse att det här är sanningen.

Så nu har ni lite att grotta er i. Givetvis kommer alla stalkers här i tråden mata på med massa oväsentligt frågasättande nu, för att detta inlägg ska försvinna i mängden. Tråden består av vad jag ser till 90-95% stalkers.

Jag tror inte att det är kvinnor som är bakom det här. Däremot kan de ansvariga säkert enkelt övertyga en grupp av kvinnor att ge sig på en ensam man genom lögner, rykten & sådant speciellt i ett PK-feministland som Sverige. Sådana religiösa grupper som häxgrupper kan ofta vara enklast att manipulera eftersom de har solid trossystem & tror BLINT på det så en utomstående kan presentera "bevis" på att någon måste utsättas & de tror BLINT på det. De flesta här verkar inte inse att majoriteten av befolkning tror blint på sina trossystem, politiska övertygelser & överlevnadsinstinkt - jag kallar det att vara hjärntvättad av eget trossystem genom yttre påverkan.
Citera
2021-05-27, 08:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RiktigTI
Jag tror inte att det är kvinnor som är bakom det här. Däremot kan de ansvariga säkert enkelt övertyga en grupp av kvinnor att ge sig på en ensam man genom lögner, rykten & sådant speciellt i ett PK-feministland som Sverige. Sådana religiösa grupper som häxgrupper kan ofta vara enklast att manipulera eftersom de har solid trossystem & tror BLINT på det så en utomstående kan presentera "bevis" på att någon måste utsättas & de tror BLINT på det. De flesta här verkar inte inse att majoriteten av befolkning tror blint på sina trossystem, politiska övertygelser & överlevnadsinstinkt - jag kallar det att vara hjärntvättad av eget trossystem genom yttre påverkan.

Fast grejen är att jag vet att detta är sanningen. Att du som aktivast i tråden och som dessutom påstår dig vara en RiktigTI viftar bort det jag skrev så lätt ger mig känslan av att du inte alls är en TI.
Har du provat att sätta dig in i och fördjupa dig i hela kvinnorörelsen och deras agenda öht? Uppenbarligen inte.
Bara att du skriver att "religiösa häxgrupper är ofta lätta att manipulera för de har solid trossystem" visar att du inte har en blekaste aning om vad du pratar om, eller medvetet riktar bort uppmärksamheten därifrån. Wicca som religion innebär i princip att man får tolka och utöva den som man vill. Man får helt enkelt snickra ihop ett utövande som passar en själv, eller gruppen bäst.
Läs på lite och du kommer finna svar, istället för att slösa tid i denna tråd. Om du hade lagt all den tid du lägger på att älta samma saker här, på att faktiskt fördjupa dig och gå till botten med problemet så hade antagligen livet sätt ljusare ut.

Ditt kommande svar blir ganska viktigt för din trovärdighet här i tråden fortsättningsvis.
Citera
2021-05-27, 08:42
Medlem
RiktigTIs avatar
Citat:
Fast grejen är att jag vet att detta är sanningen. Att du som aktivast i tråden och som dessutom påstår dig vara en RiktigTI viftar bort det jag skrev så lätt ger mig känslan av att du inte alls är en TI.
Har du provat att sätta dig in i och fördjupa dig i hela kvinnorörelsen och deras agenda öht? Uppenbarligen inte.
Bara att du skriver att "religiösa häxgrupper är ofta lätta att manipulera för de har solid trossystem" visar att du inte har en blekaste aning om vad du pratar om, eller medvetet riktar bort uppmärksamheten därifrån. Wicca som religion innebär i princip att man får tolka och utöva den som man vill. Man får helt enkelt snickra ihop ett utövande som passar en själv, eller gruppen bäst.
Läs på lite och du kommer finna svar, istället för att slösa tid i denna tråd. Om du hade lagt all den tid du lägger på att älta samma saker här, på att faktiskt fördjupa dig och gå till botten med problemet så hade antagligen livet sätt ljusare ut.

Ditt kommande svar blir ganska viktigt för din trovärdighet här i tråden fortsättningsvis.

När du skriver ett sådant svar till en person som ger sin åsikt så är det en stor varningsflagga för mig. Hur "vet" du att det är sanningen? Jag "viftar" inte bort det du skriver. Om något är det du som måste inge trovärdighet här till att börja med istället för att ge sig på andras trovärdighet.
Citera
2021-05-27, 09:44
Medlem
Citat:
När du skriver ett sådant svar till en person som ger sin åsikt så är det en stor varningsflagga för mig. Hur "vet" du att det är sanningen? Jag "viftar" inte bort det du skriver. Om något är det du som måste inge trovärdighet här till att börja med istället för att ge sig på andras trovärdighet.

Jag ska inge lite trovärdighet åt dig, i form av dina egna ord

Detta var det andra inlägget du skrev när du anslöt dig till ämnet ifråga
https://www.flashback.org/sp65727411
Citat:
Jag kanske skulle beskriva GS i termer av "socio-psykologisk krigsföring/experiment" med fokus på emotionell/spirituell påverkan genom proxy.

Citat:

Om detta inlägg skrivet av dig (DITT ANDRA INLÄGG) inte är "Spot-on" på mitt första inlägg så vet jag inte vad.
Socio-psykologisk krigsföring/experiment = kvinno/feministiska kampen
Med fokus på emotionell/spirituell påverkan = Wicca (häxeri)
Citera
2021-05-27, 10:07
Medlem
RiktigTIs avatar
Citat:
Jag ska inge lite trovärdighet åt dig, i form av dina egna ord

Detta var det andra inlägget du skrev när du anslöt dig till ämnet ifråga
https://www.flashback.org/sp65727411

Det de gör mot mig är att försöka påverka vad jag tänker & hur jag tänker genom dessa psykologiska operationer & även "social engineering". Det här är ingen hemlighet att det sker mot individer & grupper. Däremot att få med familj & vänner i operationen är vad som är svårt att förklara. Men å andra sidan har jag insett efter år av läsning & erfarenhet att människor manipuleras för enkelt samtidigt som de ansvariga är experter i det de gör vilket är bl.a. psykologiska operationer. M.a.o. är de experter på att manipulera allt från enkel information online till komplexa känslor hos människor. Min mening är att de manipulerar grupper såsom individer att ge sig på "måltavlor" mycket som många grupper & operationer gjort historiskt (t.ex. COINTELPRO som infiltrerar politiska rörelser). Alltså är grunden i det här manipulation & attack via infiltration & proxy. Det är min åsikt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in