2019-11-14, 13:14
Medlem
Gång på gång ljuger narcissisten Alice om att hon inte går någons ärende, att utgångspunkten i allt hon gör skulle vara mod. Vilken lögnare! När UG handlade om småbarnspappan så var hon väldigt snabb på att stiga på tåget och prata om gängkriminalitet som i princip hela Sverige talar om. När veckan därpå UG handlade om hur långt missbruket av ordet antisemitism gått så är hon helt tyst, trots att det borde väcka mycket mer intresse hos henne då det är den första gången som detta missbruk blir ett ämne för diskussion.

Alla hennes arbetsgivare har varit judar och om hon ska förverkliga den största drömmen av alla sina narcissistiska så gäller att fortsätta med samma linje annars kan hon aldrig bli statsminister då judarna styr hela den politiska arenan numera.
Citera
2019-12-06, 15:59
Medlem
Oj va hon suger Ulf Kristerssons kuk på sociala medier numera.
Citera
2020-01-24, 23:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Elisabethan
Oj va hon suger Ulf Kristerssons kuk på sociala medier numera.

Jag är ju lite finkänslig av mig så jag hade nog inte använt ditt ordval, men med det sagt har hon blivit förvånansvärt tam sedan hon gick med i Moderata Sillmjölkespartiet.

Vilket är synd och skam. Hon har varit väldigt modig i många avseenden tidigare. Men det är klart, man får väl tjuta med ulvarna, helt enkelt.

Och jag opponerar mig mot att vissa här i tråden länkar till enstaka bilder av henne och försöker göra narr av henne för det. Jag har blivit jämförd med en "hjulbent närsynt Gollum" i vissa av mina mindre smickrande bilder i sociala medier medan jag fått idel beröm i andra. Det handlar väldigt mycket om vad fotografen, och recensenten, vill åstadkomma.

För egen del tycker jag att hon är vacker och klok. Må så vara att hon nuförtiden måste beakta den förhatliga partipiskan.
Citera
2020-01-25, 04:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Odjuristen
Jag är ju lite finkänslig av mig så jag hade nog inte använt ditt ordval, men med det sagt har hon blivit förvånansvärt tam sedan hon gick med i Moderata Sillmjölkespartiet.

Vilket är synd och skam. Hon har varit väldigt modig i många avseenden tidigare. Men det är klart, man får väl tjuta med ulvarna, helt enkelt.

Och jag opponerar mig mot att vissa här i tråden länkar till enstaka bilder av henne och försöker göra narr av henne för det. Jag har blivit jämförd med en "hjulbent närsynt Gollum" i vissa av mina mindre smickrande bilder i sociala medier medan jag fått idel beröm i andra. Det handlar väldigt mycket om vad fotografen, och recensenten, vill åstadkomma.

För egen del tycker jag att hon är vacker och klok. Må så vara att hon nuförtiden måste beakta den förhatliga partipiskan.

Finkänslighet är inte tillräckligt beskrivande, han har över 10 skandaler där han roffar åt sig på bekostnad av andras rättigheter och hon delar ett av hans inlägg och skriver att det är så man återbygger förtroende. Något så groteskt kan inte beskrivas på annat sätt än kukavsugning, märkligt att en s.k. opinionbildare inte förstår att det inte finns något förtoende kvar att återbygga med så vackra skandaler på CV när vanligt folk förstår något så självklart. Men ska hon ha sin drömlön så har hon inget emot att låtsas inte förstå.

För en riktig opinionbildare skulle den första frågan vara, hur en kriminell kan vara på väg att bli vår nästa statsminister?

Fofografen åstadkommer det som är där i video, i foto fixas och fuskas till det bättre. När hon gjordes tiłl sekreterare såg man alla tre där på scenen precis så som de verkligen ser ut, den som såg bäst ut var den yngre killen? Uffe och Alice stod där hur fula som helst, vad gjorde fotografen menar du som fick 2/3 personer riktigt fula. Ingenting, de 2/3 var helt enkelt riktigt fula.
Citera
2020-02-26, 21:25
Medlem
En livsfarlig lag ska träda i kraft och "modiga" Alice är som vanligt helt tyst, annars kan hon väl inte sitta på fina stolar. Bara analfabeter tror på att den här korrupta fittan skulle vara på folkets sida.
Citera
2020-02-27, 03:55
Medlem
GormDenGamles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bokstava
En livsfarlig lag ska träda i kraft och "modiga" Alice är som vanligt helt tyst, annars kan hon väl inte sitta på fina stolar. Bara analfabeter tror på att den här korrupta fittan skulle vara på folkets sida.

Vad pratar du om?
Citera
2021-05-16, 16:43
Bannlyst
Nu börjar hon på expressen.
Citera
2021-05-29, 11:30
Medlem
OK70s avatar
För någon vecka sedan såg jag en tv-serie där en skådespelerska säger till en skådespelare, vilken fin skjorta du har och avslutar med att den påminner om sin mormors tapeter. Kan nästan slå vad om att manusskrivaren fått inspiration från mig när jag en gång skrev här om att Alices kläder påminner om min mormors gardiner på 70-talet hahaha
Citera
2021-05-29, 11:31
Medlem
OK70s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av La Belva
Nu börjar hon på expressen.

Hur kommer sig att GP och andra inte vill ta henne tillbaka, vad tror du?
Citera
2021-05-29, 11:36
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av OK70

Det kan inte jag svara på.

Jag läste GP när hon skrev ledaren och tyckte att det var en ren fröjd att läsa. Jag har ju haft Sydsvenskan hela livet eftersom jag är malmöit.

Aleksandra Boscanin var också en som jag uppskattade väldigt mycket på GP.
Citera
2021-05-29, 19:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OK70

Det behöver inte vara så att de inte _villl_ ha tillbaka henne, de kan vara så enkelt att de har anställt någon annan skribent. Jag vet dock inte om det _är_ så, jag bara gissar.
Citera
2022-03-14, 19:52
Medlem
fonders avatar
Narcissisten är skribent och låtsas inte veta om hon är rumänsk eller svensk och precis som en fjortis var hon tvungen att fråga på Twitter för att tigga om lite positiv uppmärksamhet. Lilla Alice, du kan härma kungligheter hur mycket som helst genom att klä dig som en tant, ändå förblir du rumänsk, inte ens dina barn blir helsvenskar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in