Citat:
Ursprungligen postat av
Sh.Holmes
BaSoa51 är den CO som lagt ut dessa cacher nära sommarstället, det är med stor sannolikhet SOA, dvs Sds svärfar. På hans sida syns några foton av Hd bland annat, och så här skriver han om cachen "kumla nästa": Namnet på cachen kanske pekar mot någon riktning vad vet jag, i min värld när jag kom söderifrån kanske inte namnet stämmer. Men alla har vi rätt att ha olika uppfattning.
TFTC
Rätt likt Sds logg senare: Efter lite jobb i Kumla styrdes elmoppen glatt hemåt Örebro. Såg denna gröna fläck störa kartan med smileysar och gjorde en detour i solskenet för att åtgärda. Loggning går smärtfritt i den fina, om än begagnade från 113?, burken. Reflekterar över namnet, och tänker att på denna sida av vägen är ju Örebro nästa, men så inser jag att CO redan hade haft körkort i hundra år när man gick över till högertrafik -67, så då är det mer naturligt att tro man är på väg söderut här [;D]. Nåja, lika trevligt att logga ändå. Tack för cachen.
Återstår att se om de nya cacherna runt sommarstället kommer ligga kvar, en har det något nu makabra namnet Stockebäcksäng 2, Död ved lever
Han kanske vill ha fart på tråden. Han och SD är (var) ju som två tummar i samma röv.
Ja, jag skrev nyss om vedhögen, skulle inte förvåna mig om det är nån sista runda SD varit med och byggt burkar för att fördriva tiden.
Nån skrev att han fotade räv vid bullerplanket den 16e, antar HD var med iom texten.
Kan de ha varit på Folketorp och dragit därifrån?
Brukar hon vara borta från GC-sidan, loggade senast 26e.