2021-05-28, 15:44
Medlem
Gv1875s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tombo88
Håller med! Han kan lika gärna vara körd. Tjejpakten vill väl ha en tjej som vinnare, då måste nog Dennis ut. Jag tror inte han har folk som är jättenära honom i ”juryn” så därför kanske han åker för att han lär vinna över deras favoriter.

Det är väldigt öppet skulle jag säga. Det som är säkert är väl att Olivia och Annica lär rösta på någon av killarna, i alla fall inte på Joanna. Joh

Jag hoppas men tror inte att Andreas vinner. Tycker han spelat spelet bra utan att vara dryg mot någon. Jag har uppfattat det som att hålla låg profil varit en del av hans strategi i spelet. Så håller inte alls med om att han skulle vara feg. Att undvika att hamna i onödiga konflikter är bara smart tycker jag. Om man ser till sociala spelet. Sen verkar han rätt bra i tävlingar och verkar kunna en hel del om att leva i naturen (även om denna säsongen varit noll sådant).
Är inte Dennis immun då han vann plankan?
2021-05-28, 16:18
Medlem
CS128s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gv1875
Är inte Dennis immun då han vann plankan?

Jo han vann immunitet i Örådet. När det Örådet var avklarat och en utröstad så slutade gårdagens avsnitt med att deltagarna fick sätta sig på en annan bänk och gamla deltagare av årets Robinson vandrade in. Troligen för att rösta ut en till (Söndagens avsnitt börjar nog så) och ha Räfst och rättarting med dem. Sedan blir det sluttävling med 3 st deltagare och då koras en vinnare av den tävlingen till Robinson. Om inte reglerna har ändrats för denna säsong vill säga.
2021-05-28, 16:54
Medlem
Xedomes avatar
Är så in i helvete trött på den manliga könskvoteringen som TV4:s Robinson sysslat med X antal säsonger nu.

Inse, att kvinnorna i Robinson är starkare - som vanligt. (Nej. Nick Söderblom i Robinson -19, tex. - var en ytterst medioker snickar-massör. TV4-favorit? Förvisso. Vinnare? Knappast).

Ge fan i att försöka manipulera fram TV4-produktionens broilers! Tack.

Tydligen har TV4 en budget på 100 spänn..!
- Använd den! Blåbär, tre säckar & lite färg, är riktigt dålig utdelning. Rådgör med Scouterna.
- Havre KAN vara den springande länken..?

Med noll kronor i bagaget - Skit i renhornet & New-Agemusiken till Ö-rådet. Det är inte värdigt. Det låter tamejfan för jävligt.

Å skippa för faen lallandet med gränsländarna. Ni måste inse - att programmet är värdelöst i sin nuvarande - Produktionsstyrande form!

Låt Tävlingen Ha Sin Gilla Gång.

- Är Joanna en outtröttlig krigare, som lär vinna - Låt henne göra det..! - Genom Fair Play.

Folk är alldeles för intelligenta - för att köpa alla usla förevändningar för Robinson a là TV4. Svälten deltagarna fick utstå - kontra VIP-kortet för både 1) Gränslandet 2) Utmanarna - Uruselt.

Senast redigerad av Xedome 2021-05-28 kl. 17:47.
2021-05-28, 17:07
Medlem
The.Swedes avatar
VARFÖR tyckte produktionen att tusen inzoomningar på deras vidriga fötter va en toppen idé...
2021-05-28, 17:26
Medlem
Buttson69s avatar
Det här är olidligt spännande vem som blir utröstad. Om Dennis blir utröstad så hoppas jag att han gör en ”pinnen” som avslutning.

Han i Höjdhoppar'n.
2021-05-28, 17:29
Medlem
Buttson69s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av The.Swede
VARFÖR tyckte produktionen att tusen inzoomningar på deras vidriga fötter va en toppen idé...

Hellre det än att se Annki naken.
2021-05-28, 17:42
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av F.lashback
Han är från något ställe där man uppenbart inte lär ut korrekt svenska. Karln har svårigheter att använda "han - honom" eller "hon - henne".

Vem fan säger "jag ska fria till hon" och tror man skall uppfattas som annat än obildad?

Kan slåss med gotländskan som mest onödigt komplicerade dialekten i landet. När man förvränger grammatiken och gör grova avsteg från hur ord stavas, så är det frågan om det inte är ett eget språk istället för dialekt...

Hans våldtäkt på "sch"-ljudet är tröttsamt att höra också. Talet 20 uttalas som det stavas = TJugo, inte SCHugo.

I övrigt den minst olämpliga att vinna denna såpa. Hade man fått välja vinnare så skulle Wrenkler varit självklar.

Fan vad jag saknar Wrenkler 😔
2021-05-28, 17:46
Medlem
Varför skickade inte produktionen in William direkt? kontraster är alltid bra. Förstår inte syftet med att låta han komma in 20 dagar efter dom övriga deltagarna. Det blev ju lite fel där hela vägen, och han fick ju aldrig riktigt chansen att mörka sina kunskaper pga detta. Däremot så åkte han ut som en raket utan någon egentlig strategi. Dålig produktion helt enkelt.
2021-05-28, 17:49
Medlem
Xedomes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xedome
Är så in i helvete trött på den manliga könskvoteringen som TV4:s Robinson sysslat med X antal säsonger nu.

Inse, att kvinnorna i Robinson är starkare - som vanligt. (Nej. Nick Söderblom i Robinson -19, tex. - var en ytterst medioker snickar-massör. TV4-favorit? Förvisso. Vinnare? Knappast).

Ge fan i att försöka manipulera fram TV4-produktionens broilers! Tack.

Tydligen har TV4 en budget på 100 spänn..!
- Använd den! Blåbär, tre säckar & lite färg, är riktigt dålig utdelning. Rådgör med Scouterna.
- Havre KAN vara den springande länken..?

Med noll kronor i bagaget - Skit i renhornet & New-Agemusiken till Ö-rådet. Det är inte värdigt. Det låter tamejfan för jävligt.

Å skippa för faen lallandet med gränsländarna. Ni måste inse - att programmet är värdelöst i sin nuvarande - Produktionsstyrande form!

Låt Tävlingen Ha Sin Gilla Gång.

- Är Joanna en outtröttlig krigare, som lär vinna - Låt henne göra det..! - Genom Fair Play.

Folk är alldeles för intelligenta - för att köpa alla usla förevändningar för Robinson a là TV4. Svälten deltagarna fick utstå - kontra VIP-kortet för både 1) Gränslandet 2) Utmanarna - Uruselt.

Anders i Underlandet kör sin egen logik. That's why.
2021-05-28, 17:59
Medlem
Ser ärligt talat inte ens fram emot finalen efter att William åkte ut. Men man ska väl titta ändå för att se hur det slutar.
2021-05-28, 18:00
Medlem
Dr.Katis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Buttson69
Det här är olidligt spännande vem som blir utröstad. Om Dennis blir utröstad så hoppas jag att han gör en ”pinnen” som avslutning.

Han i Höjdhoppar'n.
Haha, det vore skoj som fan men det skulle ju hur som helst inte visas då det inte är direktsändning!
Funderar ännu på omkretsen... 🤔
2021-05-28, 19:01
Medlem
peterZiipens avatar
Mer taggad på örådet och att deltagarna kommer blir ställda mot väggen, än att se tre medelmåttor tävla i en hinderbana. Produktionen har noll innovation när det kommer till hinderbanorna - alltid samma hinder i en något varierad tappning:

✔️ gräva i sanden efter nyckel/kista
✔️ balansgång över planka
✔️ 9 bitars pussel
✔️ trassla upp ett rep
✔️ kasta ett objekt mot ett annat objekt

Ett moment från förra årets final som var helt perfekt i mitt tycke, var där man skulle hacka upp kokosnötter och hälla ut mjölken i ett rör. Den stationen gynnade den person som hjälpt till under hela säsongen med att införskaffa kokos och ge mat åt gruppen - dvs Micke. Förmodligen den stationen som främst resulterade i att han vann finalen.
Senast redigerad av peterZiipen 2021-05-28 kl. 19:04.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in