2021-05-28, 16:20
Medlem
firebird1974s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Litenensam
Satsar mina kort på Soa.
Hoppas att det var utdraget och smärtsamt för Stefan.

Ja jag tror också att SOA var med och det var han som larmade, JG kan det inte vara han är alldeles för rädd för att vara med på ett självmord.
Citera
Medlem
Docklands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Refraktor
Första avsnitten är skrivna och nu börjar ett nytt: Jakten på Stefan Davidsson. Blir att poppa popcorn. Det blir ren underhållning. Dör han så dör han och jag gråter inte över det. Då slipper vi oroa oss för vad som händer när han släpps ut. Mer troligt att han leker katt och råtta ett tag nu men förr eller senare tar de honom. Han måste ha uppmärksamhet. Hoppas bara barnen mår bra och här är jag uppriktigt orolig.

Vi följer detta med spänning
Citera
Medlem
SloppySecondss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av urshult
Han får ingen lätt resa innanför murarna. Så det kan hända mycket som gör att han blir dömd för nya brott och då blir kvar längre.
Han är ju hittad död nu. keep up.. :x
Gissar att det är HD som är gripen.
Citera
Medlem
Troians avatar
Skulle väl tro han tagit livet av sig va?
Citera
Medlem
PhDSalanders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av develi
Ja, vi måste få veta VEM som gripits, det här är ju helt sjukt.

SOA , antagligen i så fall. Hans temperament är ju inte det bästa. Men det kommer nog visa sig vara
mr Mord himself.

Gud va sjukt, men inte alls oväntat att han skulle hittas död oavsett.

Sån jävla miss av polis och åklagare att inte ha tagit detta i beredskap. Visar att kunskaperna
trots allt är så jävla bristfälliga vad gäller narcissister och psykopaters egentliga agendor.
Citera
Medlem
elimes avatar
Ja nog har det fega kräket skjutit sig själv. Fyfan, nu har han sett till att två till barn har blivit av med en förälder.
Citera
2021-05-28, 16:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Picasso2
Ja, de borde plockat in honom på en gång de beslutat om domen. Inte vänta till nu. Frågan är: NÄR drog han? Igår eller för en vecka sen? Eller två?

Hela det naiva systemet med att grova brottslingar många gånger är fria tills dom meddelas är ju helt galet. Hur många av dessa individer inställer sig? Åker de till anstalten och knackar på dörren?
Citera
Medlem
Whatttt??? Vad har jag missat?
Dömd och dödat samma dag.
Karma is a bitch!
Citera
Medlem
Browndawgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MarkofTheBeast
Undrar vad det är för omständigheter som gör att de misstänker mord OM det skulle vara ett självmord? Hängning men med skador på kroppen? Skurit sig?

Teori; Skott i huvudet och det går inte avgöra vem som höll i vapnet, före teknisk undersökning.
Citera
Medlem
Betongbalettens avatar
Det mest logiska är väl att SD var i svärisarnas sommarstuga i väntan på domen, gick ut när den meddelats och sköt sig. Den gripne lär i s f vara svärfadern.

Men, i den här osannolika historien med sina märkliga huvudpersoner och vändningar: vem faen vet?

Det blir spammande av refresh-knappen resten av helgen tror jag. Jeeeez.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av urshult
Han får ingen lätt resa innanför murarna. Så det kan hända mycket som gör att han blir dömd för nya brott och då blir kvar längre.
Han är ju död nu lol
Citera
Medlem
StudebakerHog666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SloppySeconds
Han är ju hittad död nu. keep up.. :x
Gissar att det är HD som är gripen.

En "man"...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera