Citat:
Ursprungligen postat av
kubun
Ja nu citerade jag en skribent som belyste att Ebba inte agerat smart när det gäller att skapa förtroende för sin politiska person. Därför jag påpekade att just den sekvensen, när hon heligt lovar att gamlingen ska få ångra sig, accentuerar just detta för väljarna (säger en sak å gör tvärtom).
Vad du inte fattar är att det inte spelar någon roll vilka skribenter du citerar eller vad de skribenter du citerar skriver, när det de skriver redan har motbevisats.
Ebba åtnjuter ett skyhögt förtroende hos svenska folket, hon blev vald till Årets Kvinna Nr 2 och hon har lyft sitt parti rejält mitt under denna pågående tvist.
Därtill har Ebba stått för allt hon sagt. Hon erbjöd Esbjörn inte bara en utan flera möjligheter att reda ut saken redan i höstas, precis som hon sagt. Men Esbjörn vägrade. Esbjörn säger en massa saker och gör tvärtom. Ebba står för vad hon säger. Hon sa till Esbjörn att om han inte vill träffas och reda ut saken, så kommer det att gå till domstol. Esbjörn ville inte träffas och reda ut saken, och då gick det till domstol. EBba är rakryggad kvinna att lita på.