Citat:
Ursprungligen postat av
Anktalare
Hon borde bara bli influenser, det är ju det hon egentligen vill hålla på med. Fast psykopater vill väl ha allt? Hon måste sluta ljuga hela tiden om allt. Folk ser igenom henne.
Citat:
Ursprungligen postat av
kubun
Läs domarna så ser du. Mest horribelt var beskyllningen om att han hade bränt henne med en kniv. Tjejen hade självskadebeteende - en sk värsting. I tingsrätten sa hon att han bränt henne i köket och i hovrätten att hon blev bränd medan hon satt och såg på TV - eller om det var vise versa.
Blir man brännmärkt av någon så glömmer man verkligen inte bort hur o var! Glömmer bort gör man när man ljuger.
Det är verkligen synd om karln. Han blev så illa tagen av denna dom så han t.o.m. bildade någon slags förening som ska verka för män som oskyldigt blir anklagade för våldtäkter. Naivt å tro att det aldrig någonsin har varit fallet och Binninge kan mycket väl vara en av dessa män - ja mycket troligt så

Jag har läst båda domarna.
Om du inte vet så är det en hel del som presenteras vid en rättegång som stödjer eller inte stödjer domslutet utan att nämnas i protokollet.
Jag var svårt att säga att han är oskyldig när han blev dömd i två rättegångar och sedan nekad en tredje. Vad är det som gör att du vet mer än rätten? Du har inte svarat på det och jag tror inte du kan det. Oavsett vad du tycker så är ett av flera kännetecken på en rättstat att man döms i en rätt med försvarare och att det går att överklaga. Detta har funnits.
Ditt tyckande gör att man undrar varför du verkar ha tycka så synd om honom…..man skulle kunna tro att du ingår i nån organisation för stöd av pedofiler som du resonerar…eller kanske är du medlem i Centern….