2021-05-27, 17:01
Medlem
Fattar inte.

Ibra, Puchen och Kumlin använder fortfarande samma två veckor gamla printscreens från Koritz i Ibras grupp. Motiveringen är ”eftersom sådana förändringar hade behövt meddelats så kvarstår 80 + 160 miljoner”.

Citat Puchen:
” Ja, det står kvar. Annars skulle de behöva dementera det i dagens PM.
Så det känns bra.”

DE HAR JU PRECIS MEDDELAT ATT DET INTE FINNS NÅGRA AVTAL?!?? INGET EXISTERAR.

men enligt dessa idioter är hans gamla mail mer värt än vad som kommunicerades idag (!!??)

CitAt puchen 2:

”Nej, det kvarstår eftersom de inte reviderade det i dagens PM:
’I aktieägarbrev från december 2020 lämnas uppgifter om att den kinesiska ledningen hade satt ett försäljningsmål om 160 MSEK för verksamhetens första år. För närvarande är det ovan nämnda ramavtalet, som idag saknar bindande ordrar, samt nämnda ordrar om 1,5 MSEK, de enda kommersiella avtal och ordrar som kan knytas till det uttalade försäljningsmålet
.”

Enkelt förklarat: det finns 1,5msek och absolut inget annat. Men till och med här lyckas den jävla Koritz lämna utrymme för tolkning.

Och så kommer en stackars småsparare in och skriver ”låter ändå bra” på Puchens rättelse av läget.

Idag såg tydligt mellan raderna i koritz PM: avnotering hägrar. Eller nyemmission enbart för att klara listan.

Paransarna tror, vad tror de? Att det är något missförstånd? Att folk tolkar fel: de VET hur det är. Signalerna är bara missförstånd. Koritz har ju sagt...

Varför är man kvar i ett bolag som upprepade gånger dels far med osanning, dels döljer sanningen så länge man kan? VARFÖR?
Senast redigerad av strudelborg 2021-05-27 kl. 17:08.
Citera
2021-05-27, 17:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dumklumpen
Pst... Vi vet visserligen att ni som haussar Parans inte har så mycket innanför pannbenet.

Du skriver RAM AVTAL, vad menar du med det? Man särskriver inte RAMAVTAL om det nu var det du syftade på.

Vem har sagt att jag haussar aktien?!
jag trollar..

Parans är det roligaste jag sett på länge, alla dessa haussare och baissare..
Ni är lika patetiska hahaha, haussare som viger sitt liv åt att få upp kursen på ren bullshit
Baissare som leker aktiegurus och gläds åt att folk förlorar pengar..

Sjukt
Citera
2021-05-27, 17:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av whatever125
jag trollar..

Ni är lika patetiska hahaha, haussare som viger sitt liv åt att få upp kursen på ren bullshit

Sjukt

Nästan rätt, det enda vi gläds åt är att återigen få säga "vad var det jag sa" OCH i det här fallet, se Trollkarlen med bihang få kräla i skiten som de råttor de är....

De andra som har förlorat pengar har fått hur många varningar som helst, men ger blanka fan i det, de gillar att förlora pengar. Det finns ingen annan logik.
Citera
2021-05-27, 17:51
Medlem
MrLevaLivets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av whatever125
jag trollar..

Sjukt

Det är ju inte som att tråden är baissare på lösa grunder. Här presenteras fakta och det existerar läsförståelse, det är en jävla skillnad mot haussgrupperna.
Citera
2021-05-27, 18:49
Medlem
Ja herregud vilken soppa detta är. Ska bli kul att se vad Ibra säger på nästa livesändning. Helt sjukt att de klamrar sig fast vid 160miljoner. De har ju hitintills 1,5miljoner så de har en bit kvar, fattar de inte att Parans aldrig kommer upp i 160 millar i år. Jag gissar på avnotering inom snar framtid.
Citera
2021-05-27, 19:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av strudelborg

” Väntar spänt på information, började med 500k i Parans, efter halvering ökade jag med 250k för att ligga med minst 500k totalt. Har nu ett okej gav sett till omständigheterna och mitt kapital är nere i 400k från 750k investerat. Visa nu vart skåpet ska stå Anders! För helvete! Vi tror på dig och Ibra, nu ska vi upp!!! 💪💪❤❤”

-90K idag. Hoppas verkligen det inte är familj och barn inblandade.

Nu får väl EBM vakna och låsa in fanskapet.
Obegripligt att han fortfarande får hålla på.
Samma sak med Mangold och deras skit.

Spotlight måste också ta sitt ansvar och avnotera aktien. Nu genomgår Parans iofs en noteringsprövning, men bolaget skulle givetvis inte blivit noterat överhuvudtaget.

När cirkusen tar slut och bluffen är avslöjad skulle inte jag vilja vara inblandad i den här härvan. Med över 9K ägare bara på Avanza är det alltid någon som går över gränsen i jakt på hämnd.

Även forumet på Avanza är medskyldiga i den här härvan. Raderar kritiska kommentarer och låter pumparna härja fritt.
Citera
2021-05-27, 19:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrLevaLivet
Det är ju inte som att tråden är baissare på lösa grunder. Här presenteras fakta och det existerar läsförståelse, det är en jävla skillnad mot haussgrupperna.

Pumparnas vanliga skitsnack. Alla kritiska kommentarer är " baissare som vill köpa billigt". Äger man inte aktien har man inte rätt att uttala sig. Sen när dem plockar hem vinsten
är det "svaga händer som säljer bort sig" , "NON och AVA som gör bort sig" och liknande skitsnack.
Citera
2021-05-27, 20:23
Medlem
Smutzs avatar
Senaste livevideon är intressant på många plan. Han vandrar fram och tillbaka i ett hotellrum precis som ett stressat djur i en bur på zoo och orerar om att oavsett vad han gör så får han bara skit. Också kul att han öppnar minibaren som visar sig vara helt tom (han sög väl i sig allt kvällen innan).

Jag utgick först från att han (via andras konton) redan sålt av för länge sedan men det rimmar liksom inte med hans beteende nu. Har han cashat ut vore det väl rimligare att bara radera Facebook-profilen och låta alla han lurat stå där och se dumma ut.

Varför fortsätter han låtsas som att Parans har en gyllene framtid?
* Örjan har sagt till honom att köra på ända till avnotering eller KK.
* Han är bara ond och vill att Puchen & co ska förlora ännu mer pengar.
* Han tror sig kunna behålla paransarnas förtroende inför nästa pump and dump.
* Han tror det gör honom mindre suspekt FI:s ögon.
* Han tror verkligen på sagorna han berättar och är fortfarande investerad.

Vad tror ni?
Senast redigerad av Smutz 2021-05-27 kl. 20:26.
Citera
2021-05-27, 21:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Smutz
Varför fortsätter han låtsas som att Parans har en gyllene framtid?
* Han tror sig kunna behålla paransarnas förtroende inför nästa pump and dump.
* Han tror det gör honom mindre suspekt FI:s ögon.

Dessa två sannolikt i kombination med att Örjan givit en sådan order. Det kanske börjar gå upp för Ibra att det är han som åker dit om det ballar ur.

Ovanpå detta är det en verklighetsfrånvänd mycket osund individ med klara psykopatiska drag. En härlig kombo...

Investerad är han inte eftersom avanzakontot han visat har varit Jennies. Han själv har inga och har aldrig haft några aktier pga sina skulder.

Jennie har garanterat sålt av ännu mer sedan senaste uppdateringen och lär fortsätta göra så.

Glöm inte bort att de fortfarande kan ligga plus beroende på när de gick in. Worst case är de plus minus noll och kan fortsätta med nästa pump.
Citera
2021-05-27, 22:34
Medlem
Ibra har varit märkbart påtänd de senaste livesändningarna...
Citera
2021-05-27, 22:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av strudelborg
Dessa två sannolikt i kombination med att Örjan givit en sådan order. Det kanske börjar gå upp för Ibra att det är han som åker dit om det ballar ur.

Ovanpå detta är det en verklighetsfrånvänd mycket osund individ med klara psykopatiska drag. En härlig kombo...

Investerad är han inte eftersom avanzakontot han visat har varit Jennies. Han själv har inga och har aldrig haft några aktier pga sina skulder.

Jennie har garanterat sålt av ännu mer sedan senaste uppdateringen och lär fortsätta göra så.

Glöm inte bort att de fortfarande kan ligga plus beroende på när de gick in. Worst case är de plus minus noll och kan fortsätta med nästa pump.

Je***e lär ha Gav på just under 5 kr...
Citera
2021-05-28, 06:55
Medlem
Hittade en ny grupp på facebook.
”Parans solar lighting aktieägare”

Nu finns alltså 3st:

Ibras, den utan bindestreck
https://www.facebook.com/groups/585917298698100/?ref=share

Rebeccas gamla, den MED bindestreck:
https://www.facebook.com/groups/638802253136404/?ref=share

Helt ny: