2021-05-27, 18:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av intermittentexplosivitet
"det kommer bli bra att vara här...i alla fall dagtid" - så jobb tänker han inte på och inte bor han där dygnet runt heller

Kul det måste vara att möta hamnvärden efter att denne måst tiga för HB inför tillslaget...

Håkan kommer samla ihop sina KSI-kompisar Henning, Fritjof, Öystein, Tyr och Cykelmössan för att fimpa hamnvärden från Mossad.

Om inte hamnvärden hinner först med att sno Håkans skruvdragare deluxe som nog är vattentät och ger sig ut på hemligt dykuppdrag och borrar hål i botten på firmans fartyg som inte är Håkans men som nog är Håkans nu igen när skulden är reglerad.

Spänningen är olidlig, hur ska detta sluta???
Citera
2021-05-27, 18:15
Avslutad
Jag tror jag måste ringa Kronkalle i.morgon och fråga om de lämnat ut båten ifall ingen annan gör det. Jag är nyfiken på hur det har gått.
Citera
2021-05-27, 18:15
Medlem
Citat:
Svårt att lyssna på någon som gnäller över invaderande bidragsparasiter när personen själv haft en skatteskuld som gått till kronofogden och som betalats med andras, hoptiggda, pengar...

Du syftar på att HB har uttryckt sig så om andra än han själv, eller? Jag har hört liknande uttryck han säger om ”kulturberikare”. Om jag förstod ditt inlägg korrekt och du har en länk med hans uttryck, så får du gärna skicka.

Det är synd att gamla fungerande mediciner från förr är mindre rekommenderade idag, om ni förstår vad jag menar...
Citera
2021-05-27, 18:41
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skubzundstuds
Du syftar på att HB har uttryckt sig så om andra än han själv, eller? Jag har hört liknande uttryck han säger om ”kulturberikare”. Om jag förstod ditt inlägg korrekt och du har en länk med hans uttryck, så får du gärna skicka.

Det är synd att gamla fungerande mediciner från förr är mindre rekommenderade idag, om ni förstår vad jag menar...
Nej, jag citerade inte HB.
Citera
2021-05-27, 18:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av why
Håkan kommer samla ihop sina KSI-kompisar Henning, Fritjof, Öystein, Tyr och Cykelmössan för att fimpa hamnvärden från Mossad.

Om inte hamnvärden hinner först med att sno Håkans skruvdragare deluxe som nog är vattentät och ger sig ut på hemligt dykuppdrag och borrar hål i botten på firmans fartyg som inte är Håkans men som nog är Håkans nu igen när skulden är reglerad.

Citat:
Ursprungligen postat av AwakeAsFuck
Jag tror jag måste ringa Kronkalle i.morgon och fråga om de lämnat ut båten ifall ingen annan gör det. Jag är nyfiken på hur det har gått.

Enligt Skatteverket så hade pajasen bergmark 0 kronor i deklaration år 2019 och drygt 50K 2018 i inkomst, vad jobbar man med då med den lönen måntro. Årets deklaration blir offentligt höst/vinter .. Skulle inte bli förvånad att en härlig sköntaxering är på väg med all
dessa swish inkomst som tokskallen bergmark sysslar med .. Bara ringa o dubbelkolla ..
Senast redigerad av SKIL 2021-05-27 kl. 18:52.
Citera
2021-05-27, 19:31
Medlem
Tremendouslys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av why

Tyyyr hahahahaha....Han har såna grova talfel att man fan får panik, och han smackar fan mer med munnen än HB.
Citera
2021-05-27, 20:07
Avslutad
Citat:
Svårt att lyssna på någon som gnäller över invaderande bidragsparasiter när personen själv haft en skatteskuld som gått till kronofogden och som betalats med andras, hoptiggda, pengar...

Exakt. Han är en parasit om någon. Nu har dårarna i sekten swischar det sista som fattades.
Citera
2021-05-27, 20:08
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av SKIL
Enligt Skatteverket så hade pajasen bergmark 0 kronor i deklaration år 2019 och drygt 50K 2018 i inkomst, vad jobbar man med då med den lönen måntro. Årets deklaration blir offentligt höst/vinter .. Skulle inte bli förvånad att en härlig sköntaxering är på väg med all
dessa swish inkomst som tokskallen bergmark sysslar med .. Bara ringa o dubbelkolla ..

Han har inte ens förtidspension. En sköntaxering lär komma
Citera
2021-05-27, 20:09
Medlem
Det var väl kul att få se HB i sin Kajuta?
Llite härligt dragen mitt på blanka em.
Är en biverkning om man tar sig en stänkare då och då.

Som alltid är han ödmjuk mot sin följar skara?. "OBS ironi"
Och tackar för pengarna som möjligör sändningen.
Ett arogant jävla rövhål är vad han är!

Har bestämmt för mig HB kallar FPs ledare ngt i stil med N Kärringen?.
Även jag inte är något fan av henne, så säger man inte så.
Fritt tolkat Lärjungarna är som hökar på källor och felstavnownongar här.
Deras gudomliga fisdoftande ledare sätts inte under samma koll.😂
Citera
2021-05-27, 20:13
Medlem
HB förnekar ju i vilket fall inte räntan som många köpta barn..
Senast redigerad av Hood4life 2021-05-27 kl. 20:46.
Citera
2021-05-27, 20:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hood4life
HB förnekar ju i vilket fall inte räntan som många andra köpta barn..

Ja du menar att han är köpt?
Konsum i Boliden kanske kan inte vara mycket ränta på det köpet.
Citera
2021-05-27, 20:55
Avslutad
Jag är lite i valet och kvalet då det gäller HB. Jag tänker att anmäler vi "vänstertroll" dvs vanliga normala människor som tycker att man ska göra rätt för sig och inte parasitera på klent begåvade och fattiga som han gör med lögner och löften bort honom från Youtube så får vi ju inte se lyteskomiken mer.

Anmäler vi kan inte bort honom så får han ju fortsätta med det han gör... 🤔
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in