2021-05-27, 17:05
Medlem
Så fort han öppnade munnen så blev jag direkt förbannad. Fan.
2021-05-27, 17:07
Medlem
peterZiipens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Traptin
Så fort han öppnade munnen så blev jag direkt förbannad. Fan.

Synd att alla karaktärer med potential försvann i ett tidigt skede: Hayes, Viktoria, Anna, Rud osv
2021-05-27, 17:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CS128
Helt rätt. Robinson är en tävling och visst kan man vara lojal en pakt ett tag om det hjälper men till syverne och sist måste man tänka på sig själv. Man är inte med i Robinson för att skjutsa andra fram till segern utan för att själv vinna! Det Ludde och Andreas inte fattar är just det att Annki faktiskt också vill vara med i fajten om vinsten.
Fast vilka tror du att Annki har störst chans att klå?
Andreas och Ludde, eller Dennis och Joanna?
2021-05-27, 17:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av peterZiipen
Synd att alla karaktärer med potential försvann i ett tidigt skede: Hayes, Viktoria, Anna, Rud osv
Ja, nu är det bara Annki man blir redigt förbannad på.

För övrigt skulle det vara kul med en Hjältar versus Skurkar-säsong, med forna deltagare under TV4-eran.

Hayes, Wrenkler och Anna i Lag Hjälte

Ludwig, Johanna och Olivia i Lag Skurk

Sen kan man lägga på lite fler från de tidigare säsongerna.
2021-05-27, 17:19
Medlem
Citat:
Jaha - avbön från Ludde på sin egna Instagram. Vad säger man? Väx upp!

Andreas som vuxen person kan göra detsamma och sluta bete sig som en tvättäkta tölp.
Tycker att det han skriver är fullt rimligt. Han kastade ju t.o.m. Elias under bussen för att rädda Annki.

Att Dennis och Joanna ska ha påhejat en diskning av Annki för att rädda kvar Annica var något nytt som vi tittare inte fått se. Det gör det ju ännu falskare av dem att låtsas vara Annkis vän. :P
2021-05-27, 17:53
Medlem
CS128s avatar
Citat:
Fast vilka tror du att Annki har störst chans att klå?
Andreas och Ludde, eller Dennis och Joanna?

Jag ser henne inte som något hot mot någon av dessa - ja eventuellt Andreas kanske. Det är inte det som är poängen: utan att Ludde och Andreas är så fula i sitt spel och utnyttjar Annki, det gillar jag inte och hon har rätt i att göra som hon vill. Det ska Ludde och Andreas inte ta ifrån henne.
2021-05-27, 17:56
Medlem
CS128s avatar
Citat:
Tycker att det han skriver är fullt rimligt. Han kastade ju t.o.m. Elias under bussen för att rädda Annki.

Att Dennis och Joanna ska ha påhejat en diskning av Annki för att rädda kvar Annica var något nytt som vi tittare inte fått se. Det gör det ju ännu falskare av dem att låtsas vara Annkis vän. :P

Jag tror inte att Joanna och Dennis vill påskina att de är vän med Annki. Men av två dåliga alternativ att kampera ihop med - Ludde/Andreas som är föraktfulla mot Annki - kontra Joanna/Dennis som ärligt sagt att de önskar Annkis hjälp att få ut ngn av Ludde eller Andreas, så är valet fritt (som Andreas sa en gång vid en tävling på Anders Ö fråga om just detta) och nu gör Annki det: Väljer fritt efter eget huvud och inte efter Ludde/Andreas pipa!
2021-05-27, 17:58
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:

Men nu är de i finalveckan och nu måste man tänka på sig själv. Att vara falsk är en del av spelet.
2021-05-27, 18:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ganonito
Men nu är de i finalveckan och nu måste man tänka på sig själv. Att vara falsk är en del av spelet.
Ja och det håller jag med om. Det som är irriterande är när deltagare låtsas som att de inte är falska i synkar och sedan efteråt. Exempelvis: Johanna.
2021-05-27, 18:25
Medlem
peterZiipens avatar
Citat:
Ja och det håller jag med om. Det som är irriterande är när deltagare låtsas som att de inte är falska i synkar och sedan efteråt. Exempelvis: Johanna.

OT Fun fact på tal om Johanna:

Det fanns en tävling som utfördes två gånger. Tävlingen där man först skulle hinka ner vatten i varsitt rör och sen slutligen skulle balansera upp en boll med hjälp av två rep där William, Joanna och Olivia möttes. Detta pga att Johanna (och Joanna(?)) hällde vatten i varandras rör av misstag. William vann båda gångerna.
2021-05-27, 18:25
Medlem
Citat:
Jag ser henne inte som något hot mot någon av dessa - ja eventuellt Andreas kanske. Det är inte det som är poängen: utan att Ludde och Andreas är så fula i sitt spel och utnyttjar Annki, det gillar jag inte och hon har rätt i att göra som hon vill. Det ska Ludde och Andreas inte ta ifrån henne.

Min poäng var att om Annki vill tänka helt på sig själv, helt strategiskt och självisk för att hon ska ha bäst chans att vinna Robinson, så är det bästa beslutet att rösta ut Dennis eller Joanna.

Hon har rätt i att göra som hon vill, men då får hon ta att hon blir kritiserad för idiotiskt spelande, som t.ex. när hon röstade ut Ludvig tillbaka till Gränslandet.

Citat:
Jag tror inte att Joanna och Dennis vill påskina att de är vän med Annki. Men av två dåliga alternativ att kampera ihop med - Ludde/Andreas som är föraktfulla mot Annki - kontra Joanna/Dennis som ärligt sagt att de önskar Annkis hjälp att få ut ngn av Ludde eller Andreas, så är valet fritt (som Andreas sa en gång vid en tävling på Anders Ö fråga om just detta) och nu gör Annki det: Väljer fritt efter eget huvud och inte efter Ludde/Andreas pipa!
2021-05-27, 18:44
Medlem
CS128s avatar
Citat:
Min poäng var att om Annki vill tänka helt på sig själv, helt strategiskt och självisk för att hon ska ha bäst chans att vinna Robinson, så är det bästa beslutet att rösta ut Dennis eller Joanna.

Hon har rätt i att göra som hon vill, men då får hon ta att hon blir kritiserad för idiotiskt spelande, som t.ex. när hon röstade ut Ludvig tillbaka till Gränslandet.

Vilken goja du snackar. Jag har inte sett ngn synk eller video där J & D ville ha Annki diskad. Visa den tack i så fall. Du sitter bara och försvarar två idioter av manskön L & A för deras vidriga syn på Annki som människa.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in