2021-05-27, 13:16
Medlem
JAAAAAAA
2021-05-27, 13:18
Medlem
CS128s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av oises
JAAAAAAA

YES - så attans bra
2021-05-27, 13:21
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CS128
Elias ingår i diskvalificeringen - men han hann åka ut innan Anders Ö och produktionen körde "räfst och rättartinget" mot Alex och T-S. Sedan var inte alla deltagare med (hann jag se) och det är väl de som i tidigt stadie blev utröstade eller lämnade Robinson. Kanske de blev tillfrågade men inte ville delta i det sista Örådet heller - vem vet? Endast de själva.

Rud, Olivia, Annika, Rickard, William, Ludwig, Anna, Wilma, Hayes, Wictoria och Johanna är med.

De har varit 20 st totalt. 12 i början sen tillkom 4 och sen 4 till. 11 st i juryn, 4 i finalen. Det är 15 st. Då saknas 5, vilka är Alex, Transan, Elias, Wrenkler och Lovisa.

Dessa åkte ut på annat sätt än genom tävling/utröstning.

Diskning, avhopp, medivac.
2021-05-27, 13:29
Medlem
CS128s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ganonito
Rud, Olivia, Annika, Rickard, William, Ludwig, Anna, Wilma, Hayes, Wictoria och Johanna är med.

De har varit 20 st totalt. 12 i början sen tillkom 4 och sen 4 till. 11 st i juryn, 4 i finalen. Det är 15 st. Då saknas 5, vilka är Alex, Transan, Elias, Wrenkler och Lovisa.

Dessa åkte ut på annat sätt än genom tävling/utröstning.

Diskning, avhopp, medivac.

Rud - är det musikern? Jag hann inte se alla i slutvinjetten av dagens avsnitt/video som klev in. Vad jag menar är mera att alla faktiskt inte var med. Några för att de var diskade ut Robinson = logiskt. Men jag såg till exempel inte Anna, Wilma, Lovisa, Rud, Wrenkler och några till som inte varit diskade och med det så menar jag: Man var säkert inte tvingad via kontrakt att delta i detta slutgiltiga Öråd utan man kunde tacka Nej.
2021-05-27, 13:41
Medlem
Har produktionen lyckats, på egen hand, spoila vem som röstas ut av de gamla deltagarna? Tänker på klippningen i slutet av dagens avsnitt inför söndagens avsnitt..
2021-05-27, 13:54
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Rud - är det musikern? Jag hann inte se alla i slutvinjetten av dagens avsnitt/video som klev in. Vad jag menar är mera att alla faktiskt inte var med. Några för att de var diskade ut Robinson = logiskt. Men jag såg till exempel inte Anna, Wilma, Lovisa, Rud, Wrenkler och några till som inte varit diskade och med det så menar jag: Man var säkert inte tvingad via kontrakt att delta i detta slutgiltiga Öråd utan man kunde tacka Nej.

Jag sa precis att både Wilma, Anna och Rud var med. De enda som inte var med var de som var med om fusket (Elias, Alex, Transan), Lovisa (som fick bryta av medicinska skäl) och så Wrenkler (som hoppade av). Och jo, självklart var man tvungen att vara med på det sista örådet om inte synnerliga skäl förelåg. Tror du att Tv4 har betalat alla utslagnas hotellvistelse i Haparanda för skojs skull eller?
2021-05-27, 13:56
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Orimligen
Har produktionen lyckats, på egen hand, spoila vem som röstas ut av de gamla deltagarna? Tänker på klippningen i slutet av dagens avsnitt inför söndagens avsnitt..

Nej. De visar vem som röstas ut i den första delen av örådet, men det har man ju redan sett.
2021-05-27, 13:58
Medlem
peterZiipens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Orimligen

Tänkte också på det, men känns samtidigt helt otänkbart att de gör en sådan blunder. Kanske att de fyra som är kvar går fram en och en framför de gamla deltagarna för ett förhör(?)
2021-05-27, 13:58
Medlem
peterZiipens avatar
Citat:
Nej. De visar vem som röstas ut i den första delen av örådet, men det har man ju redan sett.

Du får nog ta en titt till
2021-05-27, 14:01
Medlem
CS128s avatar
Citat:
Jag sa precis att både Wilma, Anna och Rud var med. De enda som inte var med var de som var med om fusket (Elias, Alex, Transan), Lovisa (som fick bryta av medicinska skäl) och så Wrenkler (som hoppade av). Och jo, självklart var man tvungen att vara med på det sista örådet om inte synnerliga skäl förelåg. Tror du att Tv4 har betalat alla utslagnas hotellvistelse i Haparanda för skojs skull eller?

Tror knappast att de har bott på hotell de som åkte ut bland de första som t ex Rud, Hayes m fl. Alldeles för dyrt, de fick nog åka hem och återkomma till sista Örådet som är på Söndag för oss tittare.
2021-05-27, 14:08
Medlem
peterZiipens avatar
Citat:
Tror knappast att de har bott på hotell de som åkte ut bland de första som t ex Rud, Hayes m fl. Alldeles för dyrt, de fick nog åka hem och återkomma till sista Örådet som är på Söndag för oss tittare.

Wrenkler har berättat att de gamla deltagarna flögs in till finalen. Förmodligen bara de som var kvar till slutet som bodde på hotell (Olivia, Annica, Ludde, William och ev. Johanna).
2021-05-27, 14:08
Medlem
Vilken illojal liten fitta annki är. Går än en gång mot Ludde som är enda anledningen till att hon ens är kvar

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in