Citat:
Ursprungligen postat av
KattenLatten
Jag citerar aldrig CNN, eller några av de andra skitkanaler och dylika skitblaskor, tillika glorifierade rullar av toalettpapper, som du så gärna vill tillskriva någon form av legitimitet. Det är du och dina sanslöst korkade kamrater som ämnar styra världen till mörker genom att ständigt och jämt citera dessa kanaler av propaganda och Fake News.
Jag börjar misstänka att du i själva verket är ett troll. "Du tror inte förbehållslöst på CNN - nazist much?". Det är lite för mycket, till och med för dig, kan man tycka.
Din vanföreställning om hur t.ex. CNN "levererar riktiga nyheter" blir hursomhelst inte mer sant oavsett hur mycket du upprepar det. Jag tycker uppriktigt synd om dig.
Som sagt vad, CNN är bar nyheter man återger ifrån världen, varför är det så skrämmande?
Vi vet alla varför ni är så rädda för en media som agerar mer opartiskt än de flesta.
Nyheter är inte politiska, utan bara återgiver ifrån verkligheten, vilket du också vet, vilket gör det bisarrt efter den punkten.
Har noll betydelse om du postar CNN-länkar, du är ändå aldrig här, dock är det vad som sker här och av trumpnissarna.
De älskar CNN´s nyheter när det passar deras agenda.
Men slutet på dagen är nyheterna på CNN bara nyheter, men vi vet att fascism och önskan till diktatur inte gillar press som granskar politik.
Personligen är jag rätt fundersam på människor som skriver nonsens, hur mår dom och är deras intellekt inte högre är alltid min tanke.
Sen är det komik när man kliver över till den median trumpnissar gillar, så är den substanslös istället och lever i en värld av konspirationer som man aldrig bevisar, utan bara hoppar vidare till nästa konspiration.
Det är skillnaden mellan riktig media och skämtmedia som FOX, Breaibaert och quacknon.
Men väl där, så låtsas man och fantiserar man ihop dessa saker, som man sen aldrig bevisar.
Men vi alla vet varför ni är så upprörda över CNN, synd bara att ni trumpnissar länkar dom så ofta.
Det berättar att även en del av er förstår att CNN är bara nyheter i sina nyheter.(Hade man tagit upp talkshows där, så kan man påvisa en viss lutning, men inte nyheterna, de är bara nyheter och varför det upprör så är det ingen som vet, inte ens ni själva komiskt nog.)
Citat:
Ursprungligen postat av
hinkfitta
Det är omöjligt att missa att CNN är nyheter från och om Israel.
Man kan undra varför detta land är mest interessant av alla länder i hela världen 365 dagar om året.
Ja, CNN rapporterar om nyheter välden över, det är korrekt återgivet.
Men vad vi alla redan vet, vad ska det ge oss?
Ditt påstående saknar grund, så varför du skriver nått som du inte ens kan påvisa är mycket intressant.