2021-05-26, 20:04
Medlem
CS128s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic
Där föll Joanna, hon gilla inte Tramp & Putin

Nej men Ooops då
2021-05-26, 20:06
Medlem
CS128s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Impulsive76
Det finns två ytterst lågbegåvade översittare på Robinson..
Ludvig den lille wt samt härskarteknikens mästare Andreas..

Dom ska ALDRIG vinna detta!!

Helt enig med dig!
2021-05-26, 20:06
Medlem
Trött jag blir på grejen med Anki. När Joanna och Dennis satt o sa det blir vi tre till finalen osv så var det ju inga diskussioner. Ingen tvekan från Ankki.

Sen när Andreas och Ludde frågar hur hon tänker så blir det en väldig massa ”jag ska fundera” osv från Ankki. Klart att dom blir oroliga då och försöker få henne att hålla ihop med dom. Dom har ju ändå sagt att dom ska hålla ihop. Att säga ”jag skulle tycka det såg illa ut i tv att backstabba” kanske inte var det smartaste av Ludde men att det skulle vara ett hot. Lägg ner.

Sen går hon o grinar hos Joanna och Dennis som såklart ska hälla bensin på brasan. Joanna sätter sig på höga hästen o säger så gör man minsann inte! Men att sitta och snacka skit om folk för skitsaker i synken är visst helt ok!

Dennis kan inte sova pga denna hemska händelse. Samtidigt har han visat att han inte gillar ankki. Han röstade på henne för att hon var för jobbig samma öråd som Ludde åkte ju! Alltså lägg ner! Joanna snackade ju illa om Ankki också. När hon ville komma o pakta.
Senast redigerad av Tombo88 2021-05-26 kl. 20:14.
2021-05-26, 20:12
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Tombo88
Trött jag blir på grejen med Anki. När Joanna och Dennis satt o sa det blir vi tre till finalen osv så var det ju inga diskussioner. Ingen tvekan från Ankki.

Sen när Andreas och Ludde frågar hur hon tänker så blir det en väldig massa ”jag ska fundera” osv från Ankki. Klart att dom blir oroliga då och försöker få henne att hålla ihop med dom. Dom har ju ändå sagt att dom ska hålla ihop. Att säga ”jag skulle tycka det såg illa ut i tv att backstabba” kanske inte var det smartaste av Ludde men att det skulle vara ett hot. Lägg ner.

Sen går hon o grinar hos Joanna och Dennis som såklart ska hälla bensin på brasan. Joanna sätter sig på höga hästen o säger så gör man minsann inte! Men att sitta och snacka skit om folk för skitsaker i synken är visst helt ok!

Dennis kan inte sova pga denna hemska händelse. Alltså lägg ner.
Du har inte fattat att detta är en tävling??
Annki har aldrig (vad jag sett) sagt att dessa tre ska hålla ihop.
Däremot är det otroligt dåligt att ta snacket med Annki på det sätt de gör.
Dom ska inte påverka henne i sitt val!
Otroligt lågbegåvat att bete sej som de gör!
Hade Andreas varit åtminstone "lite smart" hade han bjudit med Annki till middagen... men så långt räcker inte hans förstånd...
Ludde o Andreas ska UT!!
2021-05-26, 20:13
Medlem
CS128s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av envispojke
Haha. Den andra personen säger att du läst fel och istället för att läsa om personens inlägg för att se till att du läst rätt så antar du att den personen inte vet vad den skrev. Du skämmer ju ut dig mer än Ludde gör, backa bara din besserwisser.

Din logik håller ju inte för fem öre. Oavsett vad L&A tycker om Anki så sa dom ju uttryckligen att dom ville rösta på största hotet. Ludde sa också inför tävlingen att han och Dennis är i farozonen.

Säg att du har rätt och L&A av någon korkad anledning skulle rösta på Anki. D&J skulle ju då rösta på Ludde eller mindre troligt Andreas. De skulle aldrig rösta på Anki, finns ingen anledning att göra det, Ludde är mer av ett hot i finalen och de är ju uppenbart jävligt arga på L&A, tror du Dennis skulle ligga sömnlös över hur de snackade med Anki för att sen rösta ut henne.

Vet inte hur mer jag skulle kunna förklara hur fel ute du är. Men svaret är ju inte långt borta, hoppas du är kvar i tråden då! Men ja, skulle bli jävligt imponerad om du har rätt.

Ja men så roligt = tänk om jag har rätt? Undrar vad du skulle svara då?
2021-05-26, 20:18
Medlem
Citat:
Du har inte fattat att detta är en tävling??
Annki har aldrig (vad jag sett) sagt att dessa tre ska hålla ihop.
Däremot är det otroligt dåligt att ta snacket med Annki på det sätt de gör.
Dom ska inte påverka henne i sitt val!
Otroligt lågbegåvat att bete sej som de gör!
Hade Andreas varit åtminstone "lite smart" hade han bjudit med Annki till middagen... men så långt räcker inte hans förstånd...
Ludde o Andreas ska UT!!

Eh jo det är tävling och vilka tror du Ankii har störst chans att vinna mot? Dennis och Joanna?

Men lol klart folk försöker pakta och påverka varandra. Du tycker inte att Dennis o co försökte få med sig Anki när dom sa ”vi tre till final!”?
Senast redigerad av Tombo88 2021-05-26 kl. 20:21.
2021-05-26, 20:24
Avstängd
Citat:
Eh jo det är tävling och vilka tror du Ankii har störst chans att vinna mot? Dennis och Joanna?

Men lol klart folk försöker pakta och påverka varandra. Du tycker inte att Dennis o co försökte få med sig Anki när dom sa ”vi tre till final!”?
Det var de överens om.
Det är en helt annan sak!
Tycker du är "ovanligt" partisk....
2021-05-26, 20:35
Medlem
Ankki är en mentalsköterska personifierad.Hon ser individen när andra ser ett skrynkligt lingon.Ludde körde den schizofrena med henne och Andreas den bipolära för att övertyga henne om den logik som gällt.Då börjar likt en sofist kärringen vackla mellan det ena och det andra av starka spelare.
Var jobbar hon?
2021-05-26, 20:36
Medlem
CS128s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av envispojke
"Den som sa det han va det", är du hemskolad eller? Om man sa så efter första klass fick man en smäll på käften, av en bra anledning också. Personligen uppfattar dig som en jävla idiot och till skillnad från dina missuppfattningar så har jag fog för mina påståenden.

Dissekerade din kvasilogik i en edit, som sagt vi hörs väl snart så får vi se hur du fortsätter skämma ut dig när du blir motbevisad av verkligheten.

Ni sitter i denna tråd och gnäller om att Ludde & Co mobbar folk och så gör ni det själva i hela tråden själva. Tycker ni kan navelskåda er själva vad ni pysslar med! Men ni har väl inte självinsikt nog för det kan jag tro ... du verkar rätt hjärntvättad med din egna logik av kvasi logik och ser inte verkligheten alls
Senast redigerad av CS128 2021-05-26 kl. 20:42.
2021-05-26, 20:41
Medlem
Citat:
Det var de överens om.
Det är en helt annan sak!
Tycker du är "ovanligt" partisk....

Var dom? Vad jag minns sa Annki inget som svar på det. Om hon nu bestämt sig för det kan hon väl stå för det. Istället för att säga ”jag ska fundera” när det är en dag kvar. Klart man blir frustrerad när den man trodde hade ens rygg uttrycker sig så.

Det jag såg var att dom försökte pressa ur henne ett besked. Har du bytt sida? Givetvis försökte dom få med henne på sin sida också. Men Dennis och co beter sig som att dom tog ett av ankkis fingrar. Herregud lite får man tåla, det var ju inte direkt personliga påhopp.

Angående att Ankki inte sagt att hon ska spela med dom. Kolla igen gårdagens avsnitt där hon säger att lojaliteten fortfarande ligger ”rätt”.
Senast redigerad av Tombo88 2021-05-26 kl. 20:48.
2021-05-26, 20:46
Medlem
CS128s avatar
Citat:
Var dom? Vad jag minns sa Annki inget som svar på det. Om hon nu bestämt sig för det kan hon väl stå för det. Istället för att säga ”jag ska fundera” när det är en dag kvar. Klart man blir frustrerad när den man trodde hade ens rygg uttrycker sig så.

Både Andreas (vuxen man) och Ludde (fjunis på väg in i livet) borde väl fatta att Annki inte kan hålla dem om ryggen i Finalveckan? Där och då är man sig själv närmast - annars behöver man inte vara med i tävlingen = de begär för mycket men ingen av de två: Ludde och Andreas fattar det orimliga de tycker att Annki ska visa dem! Puckade karlar säger jag bara
2021-05-26, 20:47
Medlem
Buttson69s avatar
Just nu i detta nu, så är ingen av de fem någon av dem som jag anser har något som gör dem som top fem, förutom att de faktiskt är där. Men den som jag har minst emot som vinnare av de fem är Annki så länge jag slipper se henne naken.

Tala om att skämmas ut sig.

” Efter tystnaden – nu lättar Robinson-Rickard på sitt hjärta.
✔︎ Attacken mot Joanna – hårda orden efter programmet: ”Diktator”.
✔︎ Vill skicka sin mamma på medtävlarna i Robinson: ”Hon skulle läxa upp de jävlarna”.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in