Citat:
Ursprungligen postat av
Bartman777
Dom är duktiga, dock har jag väldigt svårt för Södergren. Jag tycker han är dryg.
Ifrågasätter inte hans kompetens dock.
Får hoppas att så inte blir fallet.
Lundkvist känns som ett värre avbräck än Klingberg, då backbesättningen redan innan var svag.
Jag hoppas grabbarna håller ihop det ändå.
Vilka backar har vi tillgängliga nu, och vilka kan tillkomma? Eller var det helt stängt för ytterligare förstärkningar nu?
En plats ledig vill jag minnas att jag läst.
Södergren har sin stockholmska dialekt och är grabbig, men ingen kan ta ifrån honom erfarenheterna och kunskaperna. Bra kommentator. Uppfattar honom som positiv och rolig.
Citat:
Ursprungligen postat av
J.R.
Såg matchen Tyskland-Kazakstan. Tyskland förlorade med 3-2 och var riktigt kassa, tom sämre än dom brukar vara. Det blir Sverige mot Finland i final tippar jag.
Sverige lär inte spela någon final i år. Det kan jag inte tänka mig.
Tyskland tycker inte jag är usla. Det är inte toppnation, men på nivå med Schweiz eller snäppet efter, dvs efter USA, Finland, Tjeckien, men före Slovakien, Lettland och Vitryssland. Så skulle jag placera dem.
Kanada och Ryssland i topp två och Sverige som trea som hotar dem båda. Kanada har många av sina vinster på 30-70-talet. De lever mycket på gamla meriter precis som England gör i fotboll, VM 1966.
Citat:
Ursprungligen postat av
FladderFarfar
Sry, det var en dåre på jobbet, som jag vet har inside linor.
No worries, så är det ibland. Även insider kan ju ibland få otillräcklig information.