2021-05-26, 10:54
Medlem
Jag vet ingenting, men jag tror att Dennis, Joanna, Ludvig, Annki eller Andreas vinner.
2021-05-26, 11:40
Medlem
Hoppas Andreas eller Ludde vinner. Klarar inte av Dennis eller Joanna. De själva kan prata taktik med Annki men när de andra gör samma sak så blir de upprörda. Dennis blev otroligt arg av någon anledning. Det är ju uppenbarligen bara ett sätt för dem att få Annkis förtroende.

Annki är en riktig illojal person. Hon kan dessutom inte ens vara ärlig med att hon kommer att rösta ut Andreas eller Ludde.

Finns inte så många sympatiska deltagare i år. William var faktiskt den mest sympatiska om jag måste välja, synd att han åkte. Lag Syd beter sig inte mycket bättre än Lag Nord gjorde när de var i överläge.

Andreas är lite mesig men vore trots allt kul om han vann för att se Joannas reaktion.
Senast redigerad av Lampadusaaa 2021-05-26 kl. 11:42.
2021-05-26, 12:00
Medlem
GilGrissom82s avatar
2021-05-26, 12:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OlleViero
Ja, för f-n! Tala ut bara. Har ändå slutat se skiten. Vill bara veta vem som vann.

Absolut! Har efter produktionens klåfingrighet också slutat kolla denna pajasserie så spoila gärna här vad som händer. Tumme för Dennis (Y)
2021-05-26, 12:08
Medlem
peterZiipens avatar
Spoila INTE vem som vinner om man nu skulle veta det av någon anledning..............
2021-05-26, 12:20
Medlem
Svar till Joanna om det var Trump eller Putin där, nej men möjligen Stefan Löfven och hans islamistiska vänner. Trump och Putin är för gamla och kloka för att leka vuxna på en Robinson ö..
2021-05-26, 12:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av peterZiipen
Spoila INTE vem som vinner om man nu skulle veta det av någon anledning..............
Vinnaren är
2021-05-26, 12:53
Medlem
peterZiipens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Heymid
Vinnaren är

Trodde du var på väg att säga Annica igen (som du hade säkra källor på skulle vinna)
2021-05-26, 13:23
Medlem
CS128s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av enlitenmanniska
Jag som trodde jag var något på spåret. 😄

Visa bilden/fotot - så vi vet vilken du menar - för det finns visst två foton. Ett från start innan Utmanarna kommit in och ett taget senare. Men bortsett från dessa foton så är det endast 5 deltagare kvar just nu i finalveckan i varje fall: Dennis, Joanna, Annki, Ludde och Andreas. Igår förlorade Olivia och åkte ut. Imorgon Torsdag ska de kvarvarande göra tävlingen "plankan" och då blir de väl 4 st kan jag tro och de ska också ha Öråd - vilket vi inte vet om det blir före tävlingen eller efter. Lite oklart vilken ordning dessa två sakerna kommer, för inget är uttalat direkt vad jag hört eller sett!
2021-05-26, 13:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CS128
Visa bilden/fotot - så vi vet vilken du menar - för det finns visst två foton. Ett från start innan Utmanarna kommit in och ett taget senare. Men bortsett från dessa foton så är det endast 5 deltagare kvar just nu i finalveckan i varje fall: Dennis, Joanna, Annki, Ludde och Andreas. Igår förlorade Olivia och åkte ut. Imorgon Torsdag ska de kvarvarande göra tävlingen "plankan" och då blir de väl 4 st kan jag tro och de ska också ha Öråd - vilket vi inte vet om det blir före tävlingen eller efter. Lite oklart vilken ordning dessa två sakerna kommer, för inget är uttalat direkt vad jag hört eller sett!
I plankan tävlar de bara om immunitet.
2021-05-26, 13:27
Medlem
CS128s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GilGrissom82

Håller med och roligast är när vissa personer står bakom och lyssnar på tanten som fräser ifrån
2021-05-26, 13:29
Medlem
CS128s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Heymid
I plankan tävlar de bara om immunitet.

Då lär det bli "plankan" och sedan Öråd alltså?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in