Citat:
Ursprungligen postat av
Svartediket
Hvis du ser gjennom transaksjonene, så ser du f.eks. at den 01/12/18 blir det sendt
tre like beløp etter hverandre, ett kl. 11:02, og så to til kl. 13:15. Jeg antar at det
var slike repeterende transaksjoner du siktet til?
Det ser jo unektelig ut som "dobbelposter", det skulle holde å sende transaksjonene én gang.
Kanskje det var dårlig dekning der avsenderen befant seg? 
Ja jeg foreslo det tidligere i tråden. TH hadde ICE abonnement. Billigst. Men med dårlig dekning i mer grisgrendte strøk. Mens AE hadde Telenor. Svidde av penger på mobilabonnement. Men så var hun ikke så flink med økonomien heller, iflg TH.
Det finnes helt sikkert historiske dekningskart for ICE. De vet når de forskjellige basestasjonene ble satt i drift.
Hvis man antar at hemmelig dataenhet har ICE som teleoperatør, synes jeg ikke forslaget om dårlig dekning er så dumt. Slett ikke.
Men jeg tenkte å se på fee'en som ble sendt med transaksjonene. Kan hende forklaringen ligger der. Jo lavere fee desto lengre tid vil det ta før overføringen er gjennomført.
Takk for linker. Jeg skal sjekke hva slags fee som fulgte de tre transaksjonene den 01/12/18.