Citat:
Jag påstår absolut inte att man skulle tro att Ninos skulle gola ner grabbarna som är häktade. Ninos körde in i en nattklubbsentre och fick en volta på flera år för att han ställde upp för sina polare för en 10-15 år sedan så hans lojalitet med grbbarna ifrågasätts inte. Det jag menar är att Du har snöat in i otrohetsteorin. Tänk om den yngre falangen av Nätverket försöker ta över genom att oskadliggöra de äldre genom att krossa dom ekonomiskt? Bibo och hans grabbar sitter sedan tidigare. Malek sitter sedan i måndags förra veckan. Och nu tog dom Ninos som verkar ha varit inblandad i fastighetsaffärerna. Eller så tror folk att Ninos har Informerat/golat för att rädda sig själv. Där har du tre möjligheter till varför någon sköt Ninos. Sen finns det säkerligen konflikter vi inte ens känner till på det.
Alla säger att jag försöker vilseleda polisen etcetera. Ni går in i företag och pratar om affärer.
Varför har man inte klippt honom innan? BO har gjort affärer länge.
Bara för att det som hände med fastighetshärvan så ska man klippa honom?
BO skulle aldrig gola ner dem. Om det var något BO inte skulle göra, så är det att inte gola! Särskilt mot sina vänner. Som är Stefan, Daniel bland annat.
En ursäkt detta med fastighetshärvan och klart tidningarna skriver om det. Då BO var miljonär och hade pengar.
Om vi spolar tillbaka tiden och läser om exempelvis fadime mordet. Fadime talade ut om heder och förtryck. Alla visste vad det handlade om!
Men här talas det inte om sånt, särskilt bland syrianer/assyrier. Man går inte ut öppet och säger vi ska mörda den personen.
Tjejen vet jag väl med det är. Hon har jävligt nice rumpa och kropp. Men inget mer.
Sett henne mycket under min tid i tälje när jag levde där. Det stämmer att hon knullade i gymmet med en annan person. Folk såg det och hennes man förlät henne för det. Men sedan gick hon vidare till nästa kille. Som var ninos.
Varför har man inte klippt honom innan? BO har gjort affärer länge.
Bara för att det som hände med fastighetshärvan så ska man klippa honom?
BO skulle aldrig gola ner dem. Om det var något BO inte skulle göra, så är det att inte gola! Särskilt mot sina vänner. Som är Stefan, Daniel bland annat.
En ursäkt detta med fastighetshärvan och klart tidningarna skriver om det. Då BO var miljonär och hade pengar.
Om vi spolar tillbaka tiden och läser om exempelvis fadime mordet. Fadime talade ut om heder och förtryck. Alla visste vad det handlade om!
Men här talas det inte om sånt, särskilt bland syrianer/assyrier. Man går inte ut öppet och säger vi ska mörda den personen.
Tjejen vet jag väl med det är. Hon har jävligt nice rumpa och kropp. Men inget mer.
Sett henne mycket under min tid i tälje när jag levde där. Det stämmer att hon knullade i gymmet med en annan person. Folk såg det och hennes man förlät henne för det. Men sedan gick hon vidare till nästa kille. Som var ninos.