Citat:
Ursprungligen postat av
RamsundAktaRingen
Hej
Har du sett någon utveckling, förklaring kring fenomenet ex EMR-uppmätning?
Min erfarenhet är att det är olika styrka hos olika personer (överarm), olika hur hårt (en liten) magnet el (liten) metall sitter kvar (alltid lodrät el helt i fallande vinkel).
De du testade med papper emellan satt magneten kvar på alla dessa (papper el ex tyg borde minska dragningskraften något)?
Liten uppdatering...
Jag testade två personer igen idag som magneten fäste på för 5 dagar sedan.
Den ena var som vanligt o Magneten fäste utan problem. Möjligtvis att positionen. Ändrats någon centimeter.
Andra individen fastnade inte magneten på men jag fick magnetiskdragkraft om Ändock svag.
Detta betyder att positionen ändras och att personer som var magnetiska "kan sluta vara det" . Dock tror jag positionen förflyttats till insidan av kroppen.
Tvärtom lär också gälla. Personer som inte visat magnetism kanske gör det i ett senare skeende.
Den teori som verkar vara mest gångbar är att järn plockas upp från blodet o bildar den här metal biten som magneten fäster på.
Kommer undersöka vidare då jag har god tillgång på individer som tagit vaccinationen.
PS. 3 personer jag känner har tagit pzifer o de säger att inga magneter fäster. Jag har inte kunnat undersöka dessa individer själv men har någon annan haft indikatorer på att pzifer är mindre magnetisk?
Jag tvivlar på att det är så.