2021-05-21, 21:38
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av RostigHink
Hur smart är det att tro på att vaccinen ger en magnetisk effekt?

Hur kommer det sig att sådana som du alltid drar till med "betald desinformatör" och dylikt? Slut på argument?
Slut på argument snälla det du påstår är så löjligt att du just outade dig själv bortom all tvivel varför skulle jag argumentera mot sånt nonsens.
Citera
2021-05-21, 21:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Grusmusen
Samma puckon som alltid ska vara motvals och försöker se smarta ut.

Självhäftande tejp? Har du ens tittat på klippen? Jag gissar att du inte är dum nog att svara så utan att ha tittat, så då återstår bara som redan sagts "betald desinformatör".

Självhäftande tejp hoppas du får sparken nu när du är så uppenbar.
Har du provat det i verkligheten? Det har jag, vaccinerad igår och provat direkt efter vaccination och ett dygn senare. Ingen magnet, inga bestick, inget av metall ger utslag. Vem är fåntratten?
Citera
2021-05-21, 21:44
Medlem
Citat:
Samma puckon som alltid ska vara motvals och försöker se smarta ut.

Självhäftande tejp? Har du ens tittat på klippen? Jag gissar att du inte är dum nog att svara så utan att ha tittat, så då återstår bara som redan sagts "betald desinformatör".

Självhäftande tejp hoppas du får sparken nu när du är så uppenbar.
Berätta gärna vad det är som är magnetiskt i vaccinet. Åh? Inget? Wow...
Citera
2021-05-21, 22:02
Medlem
RamsundAktaRingens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tobbex73
Efter ett dygn är det fortfarande inget som fastnar. Inga magneter, inga bestick, klammer, skruvmejslar. Sorry, fick väl en dålig batch.
Jag vet. Det är flera inget händer på men flertalet jag provat på fastnar det på (vaccinerade). Även metall fastnar.

Skulle mRNA vaccin göra något och andra vaccin inte?
Jag vet också en person inget fäste på men dagar senare fäste det.

Såg en video på Bitchute att någon hade kontrollerat med en EMF-mätare (elektromagnetiska fält) på vaccinerade och ovaccinerade (antar då överarmen hos dessa). Där uppmättes (avrundat) 440 och 870 på ett par vaccinerade och mellan 20 och 35 på icke vaccinerade. Jag har ingen erfarenhet inom området men med en sån mätare kunde någon slags magnetism spåras om det finns särskilt mycket hos vaccinerade. Jag bara refererar vad en person förmedlat, vad den mätt upp och lägger det på den nivån.

Något som är väldigt konstigt är att jag såg en person få fäste på övre bröstpartiet. Apologist beskrev tidigare att de han testa på, så har magnetismområdet flyttat sig något efter tid. Han hade även provat magnet med papper emellan och den satt kvar f ö.

En kommentar beskrev att detta strider mot fysikens lagar men jag tänker det kanske inte gör det. Att det är något i vissa vaccin (eller alla C-19-vaccin?) som ger effekten. Alltså helt rationella fysiska lagar som gör sitt p g a något. Det här är väldigt märkligt men något finns som skapar detta. Notera att det uppmättes olika värden hos vaccinerade i exemplet ovan (om vi ska lita på detta?). Intressant som info i alla fall för de som kan testa på vaccinerade. Om det nu är magnetiskt undrar jag hur detta kommer påverka de som tagit vaccinen?
Citera
2021-05-21, 22:45
Medlem
Det började som ett första april-skämt.

Sen kan man ju undra varför de stackare som gick på det vidhåller det är sant?

Lågbegåvade människor har en tendens att sprida saker vidare för att inte vara ensamma om att gått på bluffen och stå utanför den sociala bubblan!

Jag tror även det finns de med för mycket fritid som får välbehags känslor när någon äntligen svarar på deras befängda inlägg som de skrivit i sin ensamhet
Citera
2021-05-21, 23:18
Medlem
RostigHinks avatar
Citat:
Slut på argument snälla det du påstår är så löjligt att du just outade dig själv bortom all tvivel varför skulle jag argumentera mot sånt nonsens.
Snygg projektion. Det är du som påstår något så löjligt som att magneter skulle fastna... Inse att du gått på ett aprilskämt.
Citera
2021-05-23, 00:23
Medlem
Citat:
Här kan man se hur några sätter en magnet mot armen där dom fått sprutan, och att den fastnar.

https://www.bitchute.com/video/k7edR75Ifonl/

2 av dom säger att dom fått Pfizer vaccinet.

Är det sant? Vad är det som är magnetiskt i dom?
Här är ett nyligen inspelat avsnitt av The High Wire (Vimeo).
Ett 'På gatan reportage' och tester på folk. High Wire ska tydligen försöka följa upp vad som sker framöver med fenomenet också.

Länk, The High Wire (Vimeo)

https://vimeo.com/553320378
Citera
2021-05-23, 17:48
Medlem
ia015s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tobbex73
Har du provat det i verkligheten? Det har jag, vaccinerad igår och provat direkt efter vaccination och ett dygn senare. Ingen magnet, inga bestick, inget av metall ger utslag. Vem är fåntratten?
Hundratals eller tusentals har provat och den fastnar. Du, ensam individ, provar och hävdar motsatsen i ett ensamt hörn. Ja vem är det som är fåntratten egentligen?
Citera
2021-05-23, 18:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ia015
Hundratals eller tusentals har provat och den fastnar. Du, ensam individ, provar och hävdar motsatsen i ett ensamt hörn. Ja vem är det som är fåntratten egentligen?
Det är du som måste ta upp det. Jag kan bara svara för mig själv och det är att ingen magnetisk effekt uppenbarar sig på min arm.
Citera
2021-05-23, 18:40
Medlem
Intensivtkloks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ia015
Noll magnetisk effekt på mig omedelbart efter eller tio dagar efter, inte heller på min kvinna omedelbart efter och 3 dagar efter (idag).

Det säger sig självt att vaccinet inte kan innehålla tillräckligt med magnetiska partiklar för att en magnet ska fungera, men man får ju tro vad man vill.

För övrigt så redovisar man från tillverkarna att det INTE finns något.

Rena fantasier.
Citera
2021-05-25, 15:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Apologist
Det är magnetiskt runt 1-3cm lång område. Magneten måste vara på mittpunkten för att fastna. Men hela området drar i magneten så att säga. Om du vänder på magneten så skjuter den ifrån den.

På individer som tagit vaccinationen för flera veckor sedan så har den rört sig längre ner o längre ifrån injektionspunkten o då måste man pressa hårdare för att hitta magnetiska punkten.

Vad jag gör är att låta individen ha armen I lodrätt eller lätt sluttade vinkel för då utesluts svett o andra orsaker. Det är 100% magnetisk orsak.
Hej
Har du sett någon utveckling, förklaring kring fenomenet ex EMR-uppmätning?
Min erfarenhet är att det är olika styrka hos olika personer (överarm), olika hur hårt (en liten) magnet el (liten) metall sitter kvar (alltid lodrät el helt i fallande vinkel).

De du testade med papper emellan satt magneten kvar på alla dessa (papper el ex tyg borde minska dragningskraften något)?
Citera
2021-05-25, 19:03
Medlem
Apologists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RamsundAktaRingen
Hej
Har du sett någon utveckling, förklaring kring fenomenet ex EMR-uppmätning?
Min erfarenhet är att det är olika styrka hos olika personer (överarm), olika hur hårt (en liten) magnet el (liten) metall sitter kvar (alltid lodrät el helt i fallande vinkel).

De du testade med papper emellan satt magneten kvar på alla dessa (papper el ex tyg borde minska dragningskraften något)?

Liten uppdatering...

Jag testade två personer igen idag som magneten fäste på för 5 dagar sedan.

Den ena var som vanligt o Magneten fäste utan problem. Möjligtvis att positionen. Ändrats någon centimeter.

Andra individen fastnade inte magneten på men jag fick magnetiskdragkraft om Ändock svag.

Detta betyder att positionen ändras och att personer som var magnetiska "kan sluta vara det" . Dock tror jag positionen förflyttats till insidan av kroppen.
Tvärtom lär också gälla. Personer som inte visat magnetism kanske gör det i ett senare skeende.

Den teori som verkar vara mest gångbar är att järn plockas upp från blodet o bildar den här metal biten som magneten fäster på.

Kommer undersöka vidare då jag har god tillgång på individer som tagit vaccinationen.

PS. 3 personer jag känner har tagit pzifer o de säger att inga magneter fäster. Jag har inte kunnat undersöka dessa individer själv men har någon annan haft indikatorer på att pzifer är mindre magnetisk?
Jag tvivlar på att det är så.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in