2021-05-20, 15:16
Medlem
RamsundAktaRingens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Apologist
Alla som inte upplever magnetism kan ni snälla uppge vilken vaccination ni fått så vi kan få bättre bild på om det gäller alla eller bara några märken?

PS. Skulle tipsa om att små starka magneter är bättre än jätte stora. För om ni har stora svaga magneter får ni ingen effekt. 🤔
Jag kan säga Pfizer och AstraZ. Testade just en AstraZ som tagit sista för 5 v sedan (självvalt AstraZ, när det presenterades av sköterskan).
Både metall och magnet (i den testordningen) fäste när jag testade med lodrät position och enbart sittandes på ett litet område, annars föll magneten och metallbrickan av.

Jag skulle också rekommendera en inte allt för tung magnet typ lättare
kylskåpsmagnet och en planbricka för test enbart av metall (ex en sån rund planbricka som man fäster en skruv mot).

Det är lite olika stark magnetism vid injektionsstället hos olika personer. Om det har att göra med tiden efter själva injektionen vet jag inte men kan vara så. Intressant vore testa på nyligen vaccinerad, typ samma dag.

Det är flera nu jag testat på. Jobbet, grannar, familj och det är förvånande hur många som magnet eller metall fastnar på. Jag förstår om en del tror det är ett skämt men det är det inte. YouT raderar videos med fenomenet men sök på bitchute ex vaccin magnet så kommer videos upp.
Citera
2021-05-20, 15:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Intensivtklok
Ni foliehattar kanske lyckas injicera foliet?

Kroppen kan omöjligt SKAPA magnetism och det finns inget i vaccinen som är magnetiskt. Efter att ha läst alla dessa påståenden testade jag på mig själv omedelbart efter att jag fick första sprutan förra veckan, med två olika magneter (båda synnerligen kraftiga och som rimligen borde påverka även det minsta magnetiska material när man sätter dem mot injektionsplatsen), och naturligtvis utan någon som helst effekt. Testade nu igen får skojs skull på min arm igen. Ingen magnetism, vilket är självklart...

Ni sitter och fantiserar om magnetism, ni vågar inte vaccinera er och låtsas att ni testat på andra för att kunna motivera att ni inte ska behöva vaccinera er och samtidigt visa på hur "farliga" vaccinen är.

Inser ni inte att ni lider av någon form av paranoid störning?

Fundera i stället på vad anledningen skulle vara OM vaccinen vore magnetiska. Kommer ni på någon vettig anledning? Kommer ni på någon - förklara gärna. Annars, om svaret är i stil med "microchip" så ring 112 och begär ambulans för vidare transport i tvångströja till närmaste psykakut.
Hej. Jag förstår din reaktion men allt jag skriver är sant.
Kolla min korrespondens i tråden. Där står att det kan vara en tidsaspekt också samt lite hur göra testet.
Mina första test, 6 personer, där fäste det på 4 stycken.
En person där det inte fäste på vet jag jag gjorde snabbt på för jag skulle iväg hastigt. Så där skulle jag göra om testet. En annan person som det inte fäste på kunde jag också pröva igen om det nu skulle vara en tidsaspekt inräknad vad gäller magnetism?
Men sanningen är att i lodrät position, ja t o m lutande helt så magneten eller metallbrickan 'säkert' borde ramla av hade ingen effekt. Det satt kvar på 4 av totalt 6 personer. Sedan dess har alla andra vaccinerade jag testat haft kvarsittande magneter/och metall vid injektionsstället.

Igen. Jag skojar inte. Men, jag förstår det inte.
Senast redigerad av RamsundAktaRingen 2021-05-20 kl. 15:34.
Citera
2021-05-20, 15:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RamsundAktaRingen
Jag skulle också rekommendera en inte allt för tung magnet typ lättare
kylskåpsmagnet och en planbricka för test enbart av metall (ex en sån rund planbricka som man fäster en skruv mot).
Har du provat lägga en tunn pappersbit mellan magneten/planbrickan och huden? Små lätta platta saker riskerar att fastna på huden av andra orsaker än magnetisk effekt.
Citera
2021-05-20, 15:41
Medlem
Intensivtkloks avatar
Citat:
Hej. Jag förstår din reaktion men allt jag skriver är sant.
Kolla min korrespondens i tråden. Där står att det kan vara en tidsaspekt också samt lite hur göra testet.
Mina första test, 6 personer, där fäste det på 4 stycken.
En person där det inte fäste på vet jag jag gjorde snabbt på för jag skulle iväg hastigt. Så där skulle jag göra om testet. En annan person som det inte fäste på kunde jag också pröva igen om det nu skulle vara en tidsaspekt inräknad vad gäller magnetism?
Men sanningen är att i lodrät position, ja t o m lutande helt så magneten eller metallbrickan 'säkert' borde ramla av hade ingen effekt. Det satt kvar på 4 av totalt 6 personer. Sedan dess har alla andra vaccinerade jag testat haft kvarsittande magneter/och metall vid injektionsstället.

Igen. Jag skojar inte. Men, jag förstår det inte.
Okej, har det väl förspänt med magneter och har nu testat fem olika, inget fastnar på min arm. Min köra kvinna ska vaccinera sig imorgon. Ska testa henne.

Rent naturvetenskapligt är det dock omöjligt då det strider mot naturlagar, men vi får väl se. Kanske ska lägga till "om nu inte vaccinet innehåller stora mängder flytande magnetiskt material" som brasklapp.
Citera
2021-05-20, 15:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rayjoh
Har du provat lägga en tunn pappersbit mellan magneten/planbrickan och huden? Små lätta platta saker riskerar att fastna på huden av andra orsaker än magnetisk effekt.
Nej. Det blir vid nästa försök. Apologist i tråden har prövat och fått samma effekt att magneter sitter kvar.

Med de erfarenheter jag har att det bara är på en punkt/litet område det fäster på och att lutningar personerna har gjort så att det skulle falla av, vilket inte skett, så anar jag att magneten/metallen kommer sitta kvar.

Tack för tips. Får skriva igen sedan.
Citera
2021-05-20, 15:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Intensivtklok
Okej, har det väl förspänt med magneter och har nu testat fem olika, inget fastnar på min arm. Min köra kvinna ska vaccinera sig imorgon. Ska testa henne.

Rent naturvetenskapligt är det dock omöjligt då det strider mot naturlagar, men vi får väl se. Kanske ska lägga till "om nu inte vaccinet innehåller stora mängder flytande magnetiskt material" som brasklapp.

Kanske ta tidsaspekten i beaktande och utförandet. Men du när jag tänker på det vore det ju intressant veta vilket hon tagit och om du får resultat samma dag eller dagen efter. Då (om) så kan man få en hint om det kan bli 'magnetiskt' på en gång eller efter ett par veckor (typ).
Jag vet dock inte om tiden spelar roll just nu.

Kolla Apologist ibland också. Jag ser honom som trovärdig i det vi skriver om. Kanske fler kommer till? F ö får jag nästan försöka samla informationen och göra någon slags liten manual för hur, ev när utföra testet : )

Med det antal fall jag fått positiv på borde det finnas hur mycket testpersoner som helst och komma fram mer info snart. Att YouT censurerar är tråkigt med tanke på annat skit som finns där.
Även s k foliehattar kan visa sig ha rätt. Jag kan bara konstatera att det som sker sker, och där står frågorna på rad. (Bitchute finns också för den som är intresserad.)
Citera
2021-05-20, 16:33
Medlem
Intensivtkloks avatar
Citat:
Kanske ta tidsaspekten i beaktande och utförandet. Men du när jag tänker på det vore det ju intressant veta vilket hon tagit och om du får resultat samma dag eller dagen efter. Då (om) så kan man få en hint om det kan bli 'magnetiskt' på en gång eller efter ett par veckor (typ).
Jag vet dock inte om tiden spelar roll just nu.

Kolla Apologist ibland också. Jag ser honom som trovärdig i det vi skriver om. Kanske fler kommer till? F ö får jag nästan försöka samla informationen och göra någon slags liten manual för hur, ev när utföra testet : )

Med det antal fall jag fått positiv på borde det finnas hur mycket testpersoner som helst och komma fram mer info snart. Att YouT censurerar är tråkigt med tanke på annat skit som finns där.
Även s k foliehattar kan visa sig ha rätt. Jag kan bara konstatera att det som sker sker, och där står frågorna på rad. (Bitchute finns också för den som är intresserad.)

Jag fick Pfizers Comirnaty och sannolikt får hon det med, det finns nästan inget annat i Sverige.

Återkommer med resultaten.
Citera
2021-05-20, 19:53
Medlem
ppp333s avatar
Det har väl redan postats klipp med magneter som fastnat. Kollade en bit in i denna som verkar samlat in många olika klipp med människor som placerar magneter på armen. Det man ser är att magneten bara fastnar nära nålsticket längre ifrån trillar den av.
https://www.bitchute.com/video/8bTTZzJwu01s/
Citera
2021-05-20, 19:57
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Grusmusen
Här kan man se hur några sätter en magnet mot armen där dom fått sprutan, och att den fastnar.

https://www.bitchute.com/video/k7edR75Ifonl/

2 av dom säger att dom fått Pfizer vaccinet.

Är det sant? Vad är det som är magnetiskt i dom?

Måste nog vara en vanlig foliehatt och anti-vaxxer för att kunna gå på det där

Men ponera att det skulle stämma?
Hur skulle en framtida magnetröntgen kunna funkar då?
CT-scanning mm?

Det finns inget magnetiskt i vaccinet, Det finns ingen microchip, Det finns ingenting som regeringar eller någon annan har stoppat in i vaccinet för att kunna kontrollera er.
Varken Judar eller Bill Gates.

Funderar på att istället att ta medicinen och sedan Skall ni se
att det kommer att bli mycket lättare att leva.
Citera
2021-05-20, 20:20
Medlem
Apologists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ppp333
Det man ser är att magneten bara fastnar nära nålsticket längre ifrån trillar den av.

Det är magnetiskt runt 1-3cm lång område. Magneten måste vara på mittpunkten för att fastna. Men hela området drar i magneten så att säga. Om du vänder på magneten så skjuter den ifrån den.

På individer som tagit vaccinationen för flera veckor sedan så har den rört sig längre ner o längre ifrån injektionspunkten o då måste man pressa hårdare för att hitta magnetiska punkten.

Vad jag gör är att låta individen ha armen I lodrätt eller lätt sluttade vinkel för då utesluts svett o andra orsaker. Det är 100% magnetisk orsak.
Citera
2021-05-20, 20:20
Medlem
Tog andra sprutan idag (Pfizer) och provade med magneter direkt vid hemkomsten. Inte tillstymmelse till påverkan (vilket det inte kan bli då det inte finns något i vaccinet som skulle vara påverkningsbart av en magnet).
Citera
2021-05-20, 20:56
Medlem
ppp333s avatar
Kollat mer på videon som jag postade ovan. Det finns ingen anledning att tro att alla dessa människor fejkar. Att magneten fastnar på armen där sprutan tagits men ramlar av på den "osprutade" armen. Eller när man hör förvånade utrop när magneten fastnar...
Rekommenderar en titt på klippet
Edit :
Lägger in en till video:
"UPDATE COVID VACCINE MAGNET STUCK TO ARM COMPILATION AND LINKS BELOW TO WHAT THEY ARE DOING TO US"
https://www.bitchute.com/video/bkfii8jpw2V2/
Senast redigerad av ppp333 2021-05-20 kl. 21:07.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in