Citat:
Ursprungligen postat av
Apologist
Alla som inte upplever magnetism kan ni snälla uppge vilken vaccination ni fått så vi kan få bättre bild på om det gäller alla eller bara några märken?
PS. Skulle tipsa om att små starka magneter är bättre än jätte stora. För om ni har stora svaga magneter får ni ingen effekt. 🤔
Jag kan säga Pfizer och AstraZ. Testade just en AstraZ som tagit sista för 5 v sedan (självvalt AstraZ, när det presenterades av sköterskan).
Både metall och magnet (i den testordningen) fäste när jag testade med lodrät position och enbart sittandes på ett litet område, annars föll magneten och metallbrickan av.
Jag skulle också rekommendera en inte allt för tung magnet typ lättare
kylskåpsmagnet och en planbricka för test enbart av metall (ex en sån rund planbricka som man fäster en skruv mot).
Det är lite olika stark magnetism vid injektionsstället hos olika personer. Om det har att göra med tiden efter själva injektionen vet jag inte men kan vara så. Intressant vore testa på nyligen vaccinerad, typ samma dag.
Det är flera nu jag testat på. Jobbet, grannar, familj och det är förvånande hur många som magnet eller metall fastnar på. Jag förstår om en del tror det är ett skämt men det är det inte. YouT raderar videos med fenomenet men sök på bitchute ex vaccin magnet så kommer videos upp.