2021-05-22, 18:32
Medlem
alienfins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trxhobit
Ja! Va kul så det finns lite hopp för min chanspost i alla fall! Trodde nästan det var helt kört med tanke på det senaste svaret jag fick här på Flashback. Ha ha!

Önskar dig lycka till! Ser inte helt illa ut iaf idag som vissa vill påstå hehe 😎
Citera
2021-05-22, 21:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av alienfin
Exakt 😄 Ska bli kul att följa rapporterna och se om KAIT ökar omsättningen framöver. De hade 200k i förra så uppenbarligen har man en produkt som säljer.
Och där hadde du fel btw 🤣🤣🤣 Du sa att de aldrig kommer bli nått av KAIT och de har ingen produkt som fungerar..
Jag hade rätt och du fel muahahahaaa
Att det inte kommer fungera har jag nog faktiskt aldrig sagt. Däremot att ingen vet hur det fungerar. För finns ingen hands on video. 200000 är ingenting det är inte att säga att man har en produkt som säljer. Och är omsättning. Har ingen aning om hur de avtalen ser ut.

Hur går det med KAIT i USA?
Citera
2021-05-22, 23:44
Medlem
alienfins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ellabellak
Att det inte kommer fungera har jag nog faktiskt aldrig sagt. Däremot att ingen vet hur det fungerar. För finns ingen hands on video. 200000 är ingenting det är inte att säga att man har en produkt som säljer. Och är omsättning. Har ingen aning om hur de avtalen ser ut.

Hur går det med KAIT i USA?

Bara att kika in vad rapporten säger👍 Tyckte det var ngt om att kunden var så nöjd att de betalade för abonnemanget trots att in class var stängt..
Efter det har man utvecklat KAIT@Home men det går nog över ditt förstånd också så vi går inte in mer på det ☺️

Precis,200k är ingenting men ingen som väntat sig intäkter på 10 tals miljoner heller på studs. Är du helt puckad eller 😅
Senast redigerad av alienfin 2021-05-22 kl. 23:46.
Citera
2021-05-23, 19:07
Medlem
Citat:
Bara att kika in vad rapporten säger👍 Tyckte det var ngt om att kunden var så nöjd att de betalade för abonnemanget trots att in class var stängt..
Efter det har man utvecklat KAIT@Home men det går nog över ditt förstånd också så vi går inte in mer på det ☺️

Precis,200k är ingenting men ingen som väntat sig intäkter på 10 tals miljoner heller på studs. Är du helt puckad eller 😅
Nä jag är inte puckad. Till skillnad från dig har jag haft rätt gällande anoto hela vägen. Du har haft fel.
Citera
2021-05-24, 05:10
Medlem
alienfins avatar
Citat:
Nä jag är inte puckad. Till skillnad från dig har jag haft rätt gällande anoto hela vägen. Du har haft fel.

Jag är nöjd med utvecklingen, Anoto är ett helt nytt bolag idag men det fattar inte du än 😊
Tog lite längre tid än man räknat med men jag har inte haft fel än angående nyttan med Dot Pattern.
Vi får se vad som sker dom kommande åren med KAIT i Mellanöstern, USA, Asien och Europa..👍

Jo lite puckad är du om du inte ens hittat info om hur KAIT fungerar 🤣🤣🤣
Senast redigerad av alienfin 2021-05-24 kl. 05:17.
Citera
2021-05-24, 18:40
Medlem
Citat:
Jag är nöjd med utvecklingen, Anoto är ett helt nytt bolag idag men det fattar inte du än 😊
Tog lite längre tid än man räknat med men jag har inte haft fel än angående nyttan med Dot Pattern.
Vi får se vad som sker dom kommande åren med KAIT i Mellanöstern, USA, Asien och Europa..👍

Jo lite puckad är du om du inte ens hittat info om hur KAIT fungerar 🤣🤣🤣
Men om jag är så dum får du gärna skicka en hands on video. Där man använder systemet live.

Tog längre tid än räknat? Man gör fortfarande inte vinst.
Citera
2021-05-24, 19:12
Medlem
alienfins avatar
Citat:
Men om jag är så dum får du gärna skicka en hands on video. Där man använder systemet live.

Tog längre tid än räknat? Man gör fortfarande inte vinst.

Men en hel del talar för att KAIT kan lyckas fast du vill gärna påskina ngt annat. Men vi alla hoppas att du har fel,eller hur 😘
Och gör man vinst på den marknad man kommit in på så blir det nog åka av 😅 Vi får se om några år ,är en lång bit kvar dit. Kommer inte att vara billigt i början men vad gör det om det om man börjar öka på kundkrets och omsättning.
Med mjukvara och dess marginaler...smaka på det bubben..

Vi kan bara avvakta och se på rapporterna om det händer. Hursom, KAIT säljer redan bevisat och globalt dessutom så vem vet..
Senast redigerad av alienfin 2021-05-24 kl. 19:17.
Citera
2021-05-24, 20:40
Medlem
alienfins avatar
Ni får nog njuta ett tag till av kräftgången för kommande kvartalen lär inte vara så upphetsande för KAIT's del iaf 😅
Å andra sidan kan det säkert komma flera större avtal från Emiraterna bla som kan lyfta humöret en del, hittills så har det stämt enligt rapporterna så mer är nog på väg är jag övertygad om.
Trevligt när Won levererar 💪

"KAIT är redo att återuppta försäljningsverksamheten på mer bred front i takt med att skolor börjar att öppna. Prognosen är att
försäljningen kommer att kunna återupptas under andra kvartalet 2021 för att sedan stegvis öka. Som ett led i denna strategi
förväntar koncernen också att KAIT ska förstärka sitt försäljningsteam eller -nätverk i Europa och USA."
Senast redigerad av alienfin 2021-05-24 kl. 21:03.
Citera
2021-05-25, 07:46
Medlem
Citat:
Men en hel del talar för att KAIT kan lyckas fast du vill gärna påskina ngt annat. Men vi alla hoppas att du har fel,eller hur 😘
Och gör man vinst på den marknad man kommit in på så blir det nog åka av 😅 Vi får se om några år ,är en lång bit kvar dit. Kommer inte att vara billigt i början men vad gör det om det om man börjar öka på kundkrets och omsättning.
Med mjukvara och dess marginaler...smaka på det bubben..

Vi kan bara avvakta och se på rapporterna om det händer. Hursom, KAIT säljer redan bevisat och globalt dessutom så vem vet..

Hands on video, kan du länka. Jag är för dum för att hitta tydligen.
Citera
2021-05-25, 09:00
Medlem
alienfins avatar
Citat:
Hands on video, kan du länka. Jag är för dum för att hitta tydligen.

Du får väl börja skolan igen framöver så får du säkert testa KAIT när de tar över..
Kan du behöva 🤣🤣🤣
Citera
2021-05-25, 16:40
Medlem
Citat:
Du får väl börja skolan igen framöver så får du säkert testa KAIT när de tar över..
Kan du behöva 🤣🤣🤣
Så det finns ingen sådan video helt enkelt.
Citera
2021-05-27, 13:19
Medlem
alienfins avatar
Citat:
Så det finns ingen sådan video helt enkelt.

Vet inte vad du vill ha för video men du får nöja dig med vad som bjuds helt enkelt 😅
Rapport imorgon 😛
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in