2021-05-25, 13:01
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av AmunRa
Så ditt tankesett er så mye bedre?
Når det gjelder primitivt tankesett, så tar du uten tvil kaka.

Du beregner jo skyldspørsmålet utifra horoskop og fødselsdatoer. Spiss hatt og greier...
Citera
2021-05-25, 13:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GG99Slayer
Folk burde bare hoppe over innleggene hans, nekter å tro noen er så dum, kun her inne for å trolle..
Også i dagens VG kan vi lese «Merkelig lave transaksjonsbeløp»

https://www.vg.no/nyheter/innenriks/i/zgal75/loerenskog-saken-her-er-politiets-krypto-haap

Skjønner overhode ikke hvorfor de reagere på dette ? Begrunnelsen om at transaksjonen da kanskje ikke kommer frem til kommunikasjons kontoen, som kidnapperen selv som alle andre har innsyn i, er fullstendig ulogisk. Særlig med tanke på hvor god tid kidnapperen ellers tar seg.
Citera
2021-05-25, 13:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Havhest

Du beregner jo skyldspørsmålet utifra horoskop og fødselsdatoer. Spiss hatt og greier...
Eller kaster terning
Citera
2021-05-25, 13:07
Medlem
GG99Slayers avatar
Citat:

Fortsatt bedre enn å offentlig sjikanere ett drapsoffer..
Citera
2021-05-25, 13:22
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av GG99Slayer
Fortsatt bedre enn å offentlig sjikanere ett drapsoffer..
Jeg har på ingen måte drevet med sjikane.
Jeg har diskutert saken og de opplysningene som har fremkommet.
Jeg har på ingen måte drevet med forhåndsdømming.
Jeg overlater rettsvesenet til å ta en avgjørelse, og det har jeg vært tydelig på.
Citera
2021-05-25, 14:22
Medlem
Slettsnokens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OleStoltenberg
Når man blir utsatt for et overgrep i dette tilfellet en kidnapping føler man uansett irrasjonell skyld. Å da i tillegg få høre at det er din skyld, blir utrolig belastende. Så for meg er dette en helt feil og kontraproduktiv fremgangsmåte, om det nå i det hele tatt skulle være noe å hente der.
Nå må det ha rabla helt for deg, hva er det egentlig du prøver å si?
Citera
2021-05-25, 14:44
Medlem
Citat:

Det eksisterer faktisk den typen. Jeg kjenner til mennesker som har valgt å avslutte relasjoner fordi stjernetegnet var feil 🤣🤣🤣 Ingenting i veien med personen, kjemi eller forhold, men siden dette ikke var "rett element" dro de ut proppen. Ca like dumt som å la kassedama på butikken bestemme hva man skal gjøre i livet.
Citera
2021-05-25, 14:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Slettsnoken
Nå må det ha rabla helt for deg, hva er det egentlig du prøver å si?
Nei, men man må kanskje være psykolog for å forstå det. Så da går vi videre i kidnappings saken. Hvem er personen politiet nå forsøker å identifisere, som har gjort alt han kan for å skjule seg forutfor kidnappingen av AEH ? Lenge før noen visste noe som helst, visste han at han ville bli Norges mest etterlyste person.
Citera
2021-05-25, 15:32
Medlem
Ligner litt på en kombinert politi -og medieskandale.

*Østeuropeiske fiskere med kikkert, leid inn for å rekognosere når th dro til jobb, drapsmennene kom litt for tidlig på drapsdagen pga dette, siden th dro senere enn planlagt pga teater dagen før, så de måtte vente og kjøre inn igjen, om jeg ikke huseker feil. Henlagt.

*Futurummennene, innleide østeuropeere for å dra vekk fokus fra det kriminelle miljøet som stod bak, samt sjekke at th var på jobb. Henlagt.

*Den spaserende lørenskog-senter mannen: Politiet sa plutselig etter 2 år at de hadde funnet mannen, og at han hadde "bevis" på at det var han. Noen som tror på dette tullet? Media tydeligvis.

*Falsk id, mellommenn, flere børser, åpenbart erfaring med hvitvasking og kryptotransaksjoner, slik man får om man selger narko på mørke nettet.

*Rett over oslo-grensa, tilfeldig? Noen miljøer som var litt for kjent for OPD?

For en farse.
Citera
2021-05-25, 15:40
Medlem
TT skriver mye rart.
Dagen i dag er intet unntak.
Citera
2021-05-25, 15:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jayce
TT skriver mye rart.

Og dere følger selvsagt opp med deres sedvanlige ensporingstaktikk, selvsikkerhet og latterlige marsj mot den soleklare kommende dom mot TH.

For en gjeng.
Citera
2021-05-25, 16:02
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Jayce
TT skriver mye rart.
Hva er det du ikke forstår?

Empati?

Enten har man det eller så har man det ikke.

Det er nytteløst å forklare.
Det blir som å forklare en frosk i en brønn at det finnes en verden der ute.
Frosken vil si du er gal.
Alt den vet om livet er utelukkende der inne.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in