2021-05-24, 19:32
Medlem
thebandit777s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Halshuggning
,
Luiz, William, Bellerin, Cedric, Chambers, Ceballos (lån). Lacazette kan dra också. Ett år kvar på sitt kontrakt. Lika bra att casha in 100 milj på han. Auba längst fram i en 4-2-3-1 formation med Martinelli som backup. Pepe och Nketiah kan ju lira längst fram också vid behov. Pepe har äntligen blivit varm i kläderna.

Saliba och Willock tillbaka från lån. Satsa på dessa. Värva en vänster+höger back + en offensiv spelfördelare.

Inte Chambers! Riktig jäkla vinnarskalle på den grabben. Gjort det riktigt bra som högerback, var Fulhams bästa spelare under utlåningen - som DM. Grymt av en mittback!
Citera
2021-05-24, 19:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av thebandit777
Inte Chambers! Riktig jäkla vinnarskalle på den grabben. Gjort det riktigt bra som högerback, var Fulhams bästa spelare under utlåningen - som DM. Grymt av en mittback!
Man vinner ingen serie med Chambers. Jag tycker inte att han har presterat speciellt bra under säsongen men han lär bli kvar oavsett.
Citera
2021-05-24, 19:42
Medlem
thebandit777s avatar
Citat:
Man vinner ingen serie med Chambers. Jag tycker inte att han har presterat speciellt bra under säsongen men han lär bli kvar oavsett.

Han är bara 26, har hjärta och hyfsad kvalitet. Även om han inte blir en startspelare nästa säsong är han en perfekt back-up på bänken. Tycker faktiskt att Holding/Chambers är väldigt underskattade och har fått alldeles för få chanser om man jämför med Mustafi/Sokratis/Luiz.
Citera
2021-05-25, 09:37
Medlem
Citat:
Lacazette kan dra också. Ett år kvar på sitt kontrakt. Lika bra att casha in 100 milj på han.
I vilken dröm fanns det en klubb som ens är villiga att ge £100m för Lacazette? Lägg på £40M så får du Kane, jag vet ju lätt vem jag hade velat ha i mitt lag.
Citera
2021-05-25, 09:46
Medlem
Schmooves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alannon
I vilken dröm fanns det en klubb som ens är villiga att ge £100m för Lacazette? Lägg på £40M så får du Kane, jag vet ju lätt vem jag hade velat ha i mitt lag.

Jag tror att du missförstår. 100 miljoner är SEK och inte £. 100 miljoner SEK blir ca £8,5 miljoner.
Citera
2021-05-25, 09:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Alannon

Haha, ganska säker att han menar i SEK (vansinne annars).
Citera
2021-05-25, 14:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Schmoove
Jag tror att du missförstår. 100 miljoner är SEK och inte £. 100 miljoner SEK blir ca £8,5 miljoner.

Citat:
Ursprungligen postat av DaMarcus
Haha, ganska säker att han menar i SEK (vansinne annars).
Hur ofta skrivs transfersummor i denna och silly-tråden i vad vi i sverige har för valuta? Euro används i bland men då är det oftast ett € med.
Citera
2021-05-25, 14:24
Medlem
ms18s avatar
Engelska medier skriver om att Poch kan tänka sig att gå tillbaka till Tottenham...
Citera
2021-05-26, 08:35
Medlem
justinsane420s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ms18
Engelska medier skriver om att Poch kan tänka sig att gå tillbaka till Tottenham...
Tror ni inte att Nuno kan bli ny tränare för spurs?
Citera
2021-05-26, 16:56
Medlem
Ledarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av justinsane420
Tror ni inte att Nuno kan bli ny tränare för spurs?

Det har dementerats.
Citera
2021-05-26, 18:16
Medlem
ms18s avatar
Citat:
Sergio Agüero has the best mins per goal ratio in Premier League history (108). He could play another 2,520 mins of PL action without scoring (equivalent to 28 full games) & he'd still top the list.

Mäktigt
Citera
2021-05-26, 23:23
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av clevernickname
[/b]

Det ska sägas till ditt försvar. Du är inte den förste att tippa fel!
Allright, jag tog fel. Sorry till Lilla frysen, Imbaz & co.

Dock så skiter jag i vilket lag det är som tog 4:e platsen, stör mig mer över att Arsenal inte hamnade före Tottenham på tabellen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in