2021-05-24, 23:31
Medlem
Är det ingen av de jävlarna som kunde filma vem som pratar i bb rösten samt kunskapsfågeln?! Vill SE VEM DET ÄÄÄR
2021-05-24, 23:32
Medlem
Rudiebois avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sejja
Lika bra att gå cold turkey

Äckel allihopa.

Nu ska jag duscha av mig nästan 100 dagar av skam. Big Brother har tagit min värdighet och nykterhet ifrån mig.
Och för att inte tala om den här tråden, visserligen gett mig många goda skratt, men mitt blodtryck......

Fyfaaaaaaan. SMUTS som Simon skulle sagt.

Glöm inte att ta i när du skrubbar.
Du är härmed besudlad efter 100 dagar av kramkalas och chipstuttar i diverse former, i närbild.
2021-05-24, 23:32
Medlem
Gnomegirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Contragulations
Vi höres nästa år, eller ännu värre så hörs vi i kommande skvallertråd.

För att minimera risken att bygga en lika stor bajshög som Mouchino gjort efter allt ordbajseri så håller jag mig kort - tack för alla sjuka diskussioner och tjafs. Jag har skrattat åt er hela jävla säsongen.

2020tråden ligger mig närmre om hjärtat. Det märktes tydligt att många läsare från den bestämde sig för att testa lyckan och regga ett konto i år, men: ni suger.

Hej!

Hihi! Pastor Mouchino har hjälpt mig att utveckla Stockholms snabbaste scrollfinger. Så fort jag ser hens avatar scrollar jag förbi på en nanosekund.

MVH/Gnomegirl.
2021-05-24, 23:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Är det ingen av de jävlarna som kunde filma vem som pratar i bb rösten samt kunskapsfågeln?! Vill SE VEM DET ÄÄÄR
Hehe kan nästan tro bb rösten inte sovit på 100 dagar alltid samma röst hela tiden
2021-05-24, 23:33
Avslutad
Citat:
Produktionen gjort allt för att inte sätta Nardos ”sist” i finalen.

Tror det med, de fattade att Emelie skulle ta det bättre. Men som tur är fuskade de inte med ettan iaf. Grattis Tanja!

(Emelie har fått 4k följare till på insta på en halvtimme ..32k just nu.. just saying)
2021-05-24, 23:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DEMONOMICON
Tack till alla sjuka jävlar i tråden som har gjort programmet nästan lite sevärd. Många gapflabb om kvällarna härifrån, när man nästan somnat och tappat glöden från jointen i knäet pga de tråkiga deltagarna.

Ni har alla en speciell plats i mitt svarta psykotiska ursäkt till hjärta 🖤

Rudieboi, Gnomegirl, Bullshihtzu, Grodan, hydraulslangen, ridne, ketchup, allanmadsen, hurtbullen, paladin + fler
Ni är alla sjuka i huvudet tack för alla gapskratt och medhåll denna horribla säsong som ändå slutade gott med Tanja.

Skål på er. Nu ska jag halka ut på en fet holk och dricka bra med vin. Hade bjudit er alla på en fet hasch brownie om jag kunde
ååh tack så mycket Majsan... Med ett sånt fint omnämnande känner jag att jag har gjort något bra under dessa 99 dagar.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cha-Cha-Boys
Tror det med, de fattade att Emelie skulle ta det bättre. Men som tur är fuskade de inte med ettan iaf. Grattis Tanja!

(Emelie har fått 4k följare till på insta på en halvtimme ..32k just nu.. just saying)

Du som var så säker på Emelie hhahaha
Medlem
xrlpyts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lathet1
Vi kan inte se festen eller få en reaktion av Tanja. Glöm inte säga upp ert abonnemang, de ska inte få en krona till!
Hon har gjort några inhopp på lika insta livestories, men det kommer inte så mycket sammanhängande ur henne. Lika bra att vänta till i morgon, eller när hon nu lägger upp en egen story.
2021-05-24, 23:35
Medlem
GhangBangTanjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BullShihtzu
ååh tack så mycket Majsan... Med ett sånt fint omnämnande känner jag att jag har gjort något bra under dessa 99 dagar.

Ehum.
Majsan har mycket päls och är taskig.
Måste vara någon annan du menar.
2021-05-24, 23:35
Medlem
Gutis avatar
Citat:

Jag håller med! Vill även se om killen som pratar i uppdragsrummet under tävlingarna ser lika trött ut som han låter.
2021-05-24, 23:36
Medlem
Citat:
Sök på Sebastian Tadros ”jag är med i Big brother” på youtube. Han filmar rösten till kunskapsfågeln där. BB rösten är flera, bl.a Bengt Magnusson.
Senast redigerad av Miraquel 2021-05-24 kl. 23:38.
2021-05-24, 23:36
Medlem
Gnomegirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DEMONOMICON
Tack till alla sjuka jävlar i tråden som har gjort programmet nästan lite sevärd. Många gapflabb om kvällarna härifrån, när man nästan somnat och tappat glöden från jointen i knäet pga de tråkiga deltagarna.

Ni har alla en speciell plats i mitt svarta psykotiska ursäkt till hjärta 🖤

Rudieboi, Gnomegirl, Bullshihtzu, Grodan, hydraulslangen, ridne, ketchup, allanmadsen, hurtbullen, paladin + fler
Ni är alla sjuka i huvudet tack för alla gapskratt och medhåll denna horribla säsong som ändå slutade gott med Tanja.

Skål på er. Nu ska jag halka ut på en fet holk och dricka bra med vin. Hade bjudit er alla på en fet hasch brownie om jag kunde

Älskar dig också kissen, och framför allt din avatar som är en av de coolaste på hela flashback. Lova att du aldrig byter den.

MVH/Gnomegirl.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in