2021-05-24, 23:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Emelies kontoansvariga hade live och sa att Mergim hade visat Emelie hur många följare hon fått innan kontoansvariga som ville göra det själv

Han är fan inte klok. Vilken idiot! Men faaan vad man hade velat se hela den där festen!
Medlem
Paladins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DEMONOMICON
Tack till alla sjuka jävlar i tråden som har gjort programmet nästan lite sevärd. Många gapflabb om kvällarna härifrån, när man nästan somnat och tappat glöden från jointen i knäet pga de tråkiga deltagarna.

Ni har alla en speciell plats i mitt svarta psykotiska ursäkt till hjärta 🖤

Rudieboi, Gnomegirl, Bullshihtzu, Grodan, hydraulslangen, ridne, ketchup, allanmadsen, hurtbullen, paladin + fler
Ni är alla sjuka i huvudet tack för alla gapskratt och medhåll denna horribla säsong som ändå slutade gott med Tanja.

Skål på er. Nu ska jag halka ut på en fet holk och dricka bra med vin. Hade bjudit er alla på en fet hasch brownie om jag kunde
Tack själv kära du!🖤🖤🖤🖤🖤
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rudieboi
Är det ingen jävel som har med sig en powerbank till ett tillfälle som detta? J-a n00b's hela bunten! Eller eventuellt en förbannad laddare?!
Blir förbannad nu. PÅÅÅ RIKTIGT!
Efter denna pissiga fitt-säsong, så hade CMORE mer än gärna kunnat filma "festen" hela natten lång.
Adrian live:ar just nu
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym396
Hahah, såg det också.

Mergim är speciell.

Speciell? Snarare värd all hat och mer därtill. Parasit...
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Thenormal1
Ut och sök jobb nu😜
Jag ska sortera tvätt på min arbetstid älskling nu när jag inte behöver följa liven. 😘😘😘
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym396
Hahah, såg det också.

Mergim är speciell.
Speciellt dum i huvudet....
2021-05-24, 23:25
Medlem
Gnomegirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StorTuffBiker
Ska inte Nardossekten komma in och vara stöddiga i tråden nu? Hade varit guld värt att se ett urval av deras reaktioner när deras plan inte gick i hamn.

De är fullt upptagna med att bränna svennebilar och slå sönder rasistiska tunnelbanevagnar, föschtåru?

Undrar hur många av dessa parasiter som vänder Nardos ryggen nu när det inte blev några stålar?

MVH/Gnomegirl.
2021-05-24, 23:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Kan någon svara på hur Emelie kom trea? Hon ledde oddsen och typ alla omröstningar

Produktionen gjort allt för att inte sätta Nardos ”sist” i finalen.
2021-05-24, 23:26
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lathet1
Fan vad jobbigt det varit senaste dagarna med alla antiTanja konton men det löste sig till slut.
Ja fy fan vad skönt!!
Men det var nojigt där ett tag.

Hade Nardos vunnit....😱
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rudieboi
Är det ingen jävel som har med sig en powerbank till ett tillfälle som detta? J-a n00b's hela bunten! Eller eventuellt en förbannad laddare?!
Blir förbannad nu. PÅÅÅ RIKTIGT!
Efter denna pissiga fitt-säsong, så hade CMORE mer än gärna kunnat filma "festen" hela natten lång.

Lika bra att gå cold turkey

Äckel allihopa.

Nu ska jag duscha av mig nästan 100 dagar av skam. Big Brother har tagit min värdighet och nykterhet ifrån mig.
Och för att inte tala om den här tråden, visserligen gett mig många goda skratt, men mitt blodtryck......

Fyfaaaaaaan. SMUTS som Simon skulle sagt.
Medlem
Tanja var ju favorit att vinna.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bombaclap
helvete vad sur dagisbarnet såg ut
Simon har tappat bort pellefjant

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto