2021-05-24, 22:43
Medlem
Ska inte Nardossekten komma in och vara stöddiga i tråden nu? Hade varit guld värt att se ett urval av deras reaktioner när deras plan inte gick i hamn.
2021-05-24, 22:44
Medlem
för alla som snackar om ariska rasen kan även ni dra åt helvete! Alla med någon form av hjärna visste att Tanja förtjäna vinsten! Gör det fan inte till en ras grej från ingenstans.
Medlem
pukkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sar00
För mig handlade det aldrig om hennes hudfärg eller ursprung utan hennes beteende och speciellt under sista veckan! Hade hon visat på rätt utveckling så hade jag utan problem kunnat rösta på henne!

Hon var absolut en rolig karaktär vissa gånger. Men hon har för mycket att jobba med ännu.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Clowerzs
Faaaaan vilket happy ending ändå. Grattis Tanja värdig vinnare x10000. Spelar ingen roll att hon vart med i PH innan och hade en del följare, utan sin fantastiska personlighet hade hon aldrig kammat hem det här. SKÅL OCH GRATTIS!!!! Och tack till den här tråden som vart fantastisk dom gånger man inte hunnit se på liven och att man kunnat ventilera sina patetiska känslor över det här programmet haha! Faaaaaan va glad jag är att man får gå och lägga sig lycklig ikväll! Var riktigt nära att man skulle få gråta sig själv till sömns (med tanke på andraplatsen)

Jag tror det spelade stor roll att hon varit med i PH tidigare och hade en stor följarskara. Jag är glad att hon vann fast jag ville att Simon skulle vinna. Men tänk Simon eller Emelie med samma följarantal innan dom kom in, eller tänk Tanja utan. Det var nog den sista pushen som behövdes för att vinna.
Medlem
Rudiebois avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FinasteTanja
Kommer Simon att spotta på Tanja ikväll, han är rasande.
Han kommer spotta in i Pellifiants analhål och gå all in, innan han tvärdäckar inom två kvart på ett hotellrum nära dig (ifall du bor i Sthlm)
Medlem
pukkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lathet1
för alla som snackar om ariska rasen kan även ni dra åt helvete! Alla med någon form av hjärna visste att Tanja förtjäna vinsten! Gör det fan inte till en ras grej från ingenstans.

Simon visste ju det direkt liksom
Medlem
BB 2020 och 2021 har historiskt varit väldigt dåliga. Men på grund av pandemin och hemma arbete så har jag haft på BB live i bakgrunden som ett sorl, fikarum. Utan pandemin hade jag inte lyssnat/tittat på det.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OscarOrso
Känns som nyårsfezStt!! Men jag vill också ge ett STORT TACK till hela tråden. Ni har förgyllt min vardag och helt oförstående har ni hjälpt mig genom en av de värsta perioderna ever. Tack.
OCH tack alla som ändå röstade på Tanja istället för Narcos. Så man slapp slänga tvn i poolen
Oscar, hoppas att vi kunde ge din svåra tid i livet lite mening. Du är ❤️❤️❤️. Älskar er alla här i tråden och är så glad att Tanja vann. Tack för allt! ❤️❤️❤️
Medlem
1754s avatar
Fan vad lägligt att det inte går att säga upp sitt Cmore abbonemang via hemsidan nu då....
Avslutad
Skål alla i tråden, kommer sakna er.
2021-05-24, 22:45
Medlem
TUSEN TACK alla! Ni har fått mig skratta, blivit irriterad, sur, känslosam och ofta känna mig mindre ensam. 100 dagar gick för fort. Emelie vann inte tyvärr, men GODHET VANN, och det är allt som räknas i slutändan.

Ni är fan guld ❤️ Jag hoppas vi hörs igen nästa år.
2021-05-24, 22:45
Medlem
Rudiebois avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GhangBangTanja
Vetefan. Tycker Emelie gjorde ett bättre jobb.
Allt är bättre än, du vet vem
Sami röstade ju på, du vet vem.

Och vems fel är detta då?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in