2021-05-24, 23:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hurtbullen10
Nu måste man återgå till ett liv igen, vet fan inte hur det ska gå. Kommer sakna dig! <3

Herregud, kommer sakna DIG! ❤️❤️ mer än programmet och tråden, ja allt!
2021-05-24, 23:19
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DEMONOMICON
Tack till alla sjuka jävlar i tråden som har gjort programmet nästan lite sevärd. Många gapflabb om kvällarna härifrån, när man nästan somnat och tappat glöden från jointen i knäet pga de tråkiga deltagarna.

Ni har alla en speciell plats i mitt svarta psykotiska ursäkt till hjärta 🖤

Rudieboi, Gnomegirl, Bullshihtzu, Grodan, hydraulslangen, ridne, ketchup, allanmadsen, hurtbullen, paladin + fler
Ni är alla sjuka i huvudet tack för alla gapskratt och medhåll denna horribla säsong som ändå slutade gott med Tanja.

Skål på er. Nu ska jag halka ut på en fet holk och dricka bra med vin. Hade bjudit er alla på en fet hasch brownie om jag kunde
Tack som fan själv för alla garv du bjudit på!

Rök en banan för mig med! 🙁😟
2021-05-24, 23:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Tack för allt älsklingar! Så glad att Tanja vann. Ni alla i tråden har förgyllt senaste tre månaderna. Älskare er alla! Ja, förutom de fittor som jag hatat men de bryr vi oss inte om ikväll. ❤️❤️❤️
Ut och sök jobb nu😜
2021-05-24, 23:20
Medlem
Rudiebois avatar
Ystauds "skönhet" live nu med söta pappsen <3 (instagram)
2021-05-24, 23:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hydraulslangen
Tack som fan själv för alla garv du bjudit på!

Rök en banan för mig med! 🙁😟

Fan vad jobbigt det varit senaste dagarna med alla antiTanja konton men det löste sig till slut.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lathet1
Ja! Therese fick en jävligt bra shot av honom i badrummet. Han ser så jävla sur ut!
helvete vad sur dagisbarnet såg ut
Medlem
Emelies kontoansvariga hade live och sa att Mergim hade visat Emelie hur många följare hon fått innan kontoansvariga som ville göra det själv
2021-05-24, 23:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av __Alez__
Haha Louis sitter där han alltid satt vid festerna. Haha.
Bra live från Ponne.
Feta fanskapet borde sökt till biggest loser
Medlem
Anonym396s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chokladvanilj
Emelies kontoansvariga hade live och sa att Mergim hade visat Emelie hur många följare hon fått innan kontoansvariga som ville göra det själv
Hahah, såg det också.

Mergim är speciell.
Medlem
Rudiebois avatar
Är det ingen jävel som har med sig en powerbank till ett tillfälle som detta? J-a n00b's hela bunten! Eller eventuellt en förbannad laddare?!
Blir förbannad nu. PÅÅÅ RIKTIGT!
Efter denna pissiga fitt-säsong, så hade CMORE mer än gärna kunnat filma "festen" hela natten lång.
2021-05-24, 23:23
Medlem
GhangBangTanjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DEMONOMICON
Tack till alla sjuka jävlar i tråden som har gjort programmet nästan lite sevärd. Många gapflabb om kvällarna härifrån, när man nästan somnat och tappat glöden från jointen i knäet pga de tråkiga deltagarna.

Ni har alla en speciell plats i mitt svarta psykotiska ursäkt till hjärta 🖤

Rudieboi, Gnomegirl, Bullshihtzu, Grodan, hydraulslangen, ridne, ketchup, allanmadsen, hurtbullen, paladin + fler
Ni är alla sjuka i huvudet tack för alla gapskratt och medhåll denna horribla säsong som ändå slutade gott med Tanja.

Skål på er. Nu ska jag halka ut på en fet holk och dricka bra med vin. Hade bjudit er alla på en fet hasch brownie om jag kunde

All min kärlek till dig från mig och Majsan, fina vän.
Detta är bara början på en lång sommar!

2021-05-24, 23:23
Medlem
Rudiebois avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Malmens1
Feta fanskapet borde sökt till biggest loser

Inte ens en kväll som denna, så kan du hålla tillbaka ilskan och agget.
Dra in taggarna och gå och olla Jullans studentskylt eller vad fan det är du brukar göra, din loser.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in