Vi är säkert överens om mycket. Tyvärr så ska många misstolka och dra rasistkortet i alla lägen och det är faktiskt den gruppen som ältar och fastnar i just hudfärg. Vem fan gillar alla bara för att dom är svenskar? Inte jag. Tyvärr kommer det här fortsätta och jag ser ingen ljusning alls.
Jag hoppas på ett ljus i mörkret. Tänker att tråden stänger ner snart.
Önskar dig det bästa. kanske "ses vi igen nästa år ....
Någon som har lyckats fånga Simons ansikte i närbild?
Är helt seriös nu. Bilder/klipp uppskattas och mottages med enorm tacksamhet
Kan visa fettan för lite popcorn och bilder på Simons tryne i optisk lins? Kom igen nu!
Tack för allt älsklingar! Så glad att Tanja vann. Ni alla i tråden har förgyllt senaste tre månaderna. Älskare er alla! Ja, förutom de fittor som jag hatat men de bryr vi oss inte om ikväll. ❤️❤️❤️
Kan visa fettan för lite popcorn och bilder på Simons tryne i optisk lins? Kom igen nu!
Ja! Therese fick en jävligt bra shot av honom i badrummet. Han ser så jävla sur ut!
Käraste Oscar. Jag erkänner att jag inte gillade dig alls i början då jag fick den felaktiga uppfattningen att du var så jävla god och korrekt.
Men ju mer du lossade på PK-rosetten, desto bättre gillade jag dig. Och nu såhär på slutet har du blivit en av mina favoriter.
En stor gnomekram till dig!