Tack till alla sjuka jävlar i tråden som har gjort programmet nästan lite sevärd. Många gapflabb om kvällarna härifrån, när man nästan somnat och tappat glöden från jointen i knäet pga de tråkiga deltagarna.
Ni har alla en speciell plats i mitt svarta psykotiska ursäkt till hjärta 🖤
Rudieboi, Gnomegirl, Bullshihtzu, Grodan, hydraulslangen, ridne, ketchup, allanmadsen, hurtbullen, paladin + fler
Ni är alla sjuka i huvudet tack för alla gapskratt och medhåll denna horribla säsong som ändå slutade gott med Tanja.
Skål på er. Nu ska jag halka ut på en fet holk och dricka bra med vin. Hade bjudit er alla på en fet hasch brownie om jag kunde
Älskling, som de självpågare vi är ses vi nästa år. Tack för den här tiden! Stor skål!!!! ❤️❤️❤️
Grattis fantastiska Tanja till vinsten, så jävla välförtjänt!! <3
Och tack alla i den här sanslösa tråden för tre månaders garv, slagsmål & spekulationer.
Det blir tomt här nu, jag sopar upp alla våra foliehattar på vägen ut...
Käraste Oscar. Jag erkänner att jag inte gillade dig alls i början då jag fick den felaktiga uppfattningen att du var så jävla god och korrekt.
Men ju mer du lossade på PK-rosetten, desto bättre gillade jag dig. Och nu såhär på slutet har du blivit en av mina favoriter.
En stor gnomekram till dig!