Längtar till Emelies vinst idag och för att se Mössan, Peddi, Nardos, Mergim & Tess blickar. Kommer bli magi🤣
Emelie är den riktiga BB vinnaren, okänd sen innan och bjudit på allt. Skrattat, gråtit, skapat drama, skrikit, blivit kär osv. Maxa era röster på henne nu!! 😋
Fast det gjorde ju väll inte Emelie? Hon har ju dessutom lätt för att få färg, så hade hon varit utomlands och solat så hade hon kunnat få samma färg
Jag vet inte när hon fick den kommentaren så idk. Men jag ville bara påpeka skillnaden eftersom du verkade likställa det med att Nardos vill vara blond.
Nu fick Nardos vara med på bild när frisören tog bild men inte Emelie ska vi nu gå in på instagram och spamma med att Emelie blir särbehandlad eller så länge det inte är Nardos så är allt lugnt?
Senast redigerad av Sar00 2021-05-24 kl. 16:48.
Jag vet inte när hon fick den kommentaren så idk. Men jag ville bara påpeka skillnaden eftersom du verkade likställa det med att Nardos vill vara blond.
Det handlar ju om att de enbart tar in 2 frisörer när dom är tre! Oavsett vem som skulle få sitt hår stylat sist blir det ju fel och dessutom tar de in de mest osympatiska människorna som frisörer.
nardinissans hår pallar inte blekning då det är så slitet och den honugsfärgen hon VILL ha trollar man inte fram på en timme de gör henne en tjänst genom att använda peruken.Så vad är problemet?
Hon får ju använda ljust hår men hon ville smutskasta Emelie tidigare i säsongen pga att hon använde brun-utan-sol
Japp hon sade också att det var kulturell appropriation när Emelie hade smålockigt hår en dag....... Men att hon har blond, rak peruk går bra! Hon är en idiot.