2021-05-24, 08:44
Medlem
Jag undviker att posta inlägg på flashback numera. Nöjer mig med att läsa. Tror många andra gör som jag numera, och det är lite trist om det blir för många "lurkers". Detta är helt enkelt på grund av att det är alldeles för lätt att dra på sig varningar och således också bli avstängd. Många profiler som gjorde forumet värt att läsa, vilket drar ner läsarkretesen också och följaktligen gör det svårare för flashback att sälja annonser för "Sifoner och Lustgas", "Scandal Beauties" och andra tveksamma produkter som man ständigt väljer att upplåta annonsplats till.
Citera
2021-05-24, 11:58
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av PatriarkJerusalem
Jag undviker att posta inlägg på flashback numera. Nöjer mig med att läsa. Tror många andra gör som jag numera, och det är lite trist om det blir för många "lurkers". Detta är helt enkelt på grund av att det är alldeles för lätt att dra på sig varningar och således också bli avstängd. Många profiler som gjorde forumet värt att läsa, vilket drar ner läsarkretesen också och följaktligen gör det svårare för flashback att sälja annonser för "Sifoner och Lustgas", "Scandal Beauties" och andra tveksamma produkter som man ständigt väljer att upplåta annonsplats till.

Håller med om detta. Kommer också att agera på detta sätt framöver.
Senast redigerad av Sinestro 2021-05-24 kl. 12:40.
Citera
2021-05-24, 13:19
Medlem
Dofternas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PatriarkJerusalem

Vad spelar det för roll om du blir avstängd om du lika gärna avstår att skriva?
Citera
2021-05-24, 14:07
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Dofterna
Vad spelar det för roll om du blir avstängd om du lika gärna avstår att skriva?

Det finns information på Flashback som man missar om man blir avstängd.
Citera
2021-05-24, 14:09
Medlem
Dofternas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sinestro

Inte om du skriver med ett annat konto och använder det du skriver med nu för att läsa.
Citera
2021-05-24, 14:28
Medlem
Citat:

Man kan väl fortfarande läsa? Nåja, det mesta. Enda undantaget är väl Laidback. Man behöver inte vara inloggad/ha ett konto för att läsa och få information här.
Citera
2021-05-24, 14:33
Avslutad
Citat:
Inte om du skriver med ett annat konto och använder det du skriver med nu för att läsa.

Funkar säkert för de som använder vpn. Prioriteringsfråga. Jag väljer att avstå.
Citera
2021-05-24, 14:33
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av airsalt
Man kan väl fortfarande läsa? Nåja, det mesta. Enda undantaget är väl Laidback. Man behöver inte vara inloggad/ha ett konto för att läsa och få information här.

Inte om du blir avstängd.
Citera
2021-05-24, 15:06
Medlem
Dofternas avatar
Citat:
Funkar säkert för de som använder vpn. Prioriteringsfråga. Jag väljer att avstå.

Finns ingen regel mot att läsa med ett annat konto under tiden du är avstängd.
Citera
2021-05-24, 15:22
Avslutad
Citat:
Finns ingen regel mot att läsa med ett annat konto under tiden du är avstängd.

Du kommer inte in med ett annat konto från samma dator om du inte har vpn, under tiden som du är avstängd. Jag gör inte det iaf. Jag kommer till en blank sida som säger att jag blivit avstängd och till vilket datum, inget annat.
Citera
2021-05-24, 15:37
Medlem
Citat:
Du kommer inte in med ett annat konto från samma dator om du inte har vpn, under tiden som du är avstängd. Jag gör inte det iaf. Jag kommer till en blank sida som säger att jag blivit avstängd och till vilket datum, inget annat.

Det kanske går att åtgärda genom att rensa internethistorik/cache/cookies?

Så att man senare kan läsa Flashback som utloggad eller ej medlem.
Citera
2021-05-24, 15:47
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av airsalt
Det kanske går att åtgärda genom att rensa internethistorik/cache/cookies?

Så att man senare kan läsa Flashback som utloggad eller ej medlem.

Möjligt. Prioriteringsfråga även det. Jag väljer att avstå.

För mig handlar det om att aktivt nedprioritera Flashback pga moderatorkårens oresonlighet.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in