2021-05-24, 11:25
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Lathet1
Och Tanja är felfri, känn på den du!

Ja på TV är hon absolut felfri!

Tyvärr anser jag inte hennes resa varit lika intressant att följa som Emelies, men vill hellre hon vinner än Nardos för jag gillar Tanja. Men tycker fortfarande Emelie är mest värdig. Buschock's inlägg förklarade varför bra!
2021-05-24, 11:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cha-Cha-Boys
Hon har ju aldrig sagt att han är äcklig, du är ju lite sjuk i huvudet just nu som desperat försöker vända trenden med Emelie. Alltså du påminner om en fjortis som varit med om sitt första drama på en rast i skolan.

Det har hon flera gånger inte minst dagen innan kärleksveckan när hon kalla honom för allt möjligt skit.
Medlem
Gorillaflickan ska alltså inte duscha bort yttersta lagret på sin spraytan? Fyyy faaan va svinigt äckligt. Sedan en veckas stank av svett, fiffi och röv på det. Programledarna kommer svimma av lukten.
Medlem
1754s avatar
Det är otroligt egentligen att man i feminismens Sverige inte har döpt om programmet till Big Sister än, och byter ut rösten till en kvinnlig.

Men det är nog bara en tidsfråga. Efter det blir det Big Black Sister. Med Afrikansk röst. Men då kanske feta tjejer blir kränkta....
Medlem
Pnugknugens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Paladin
Tanja är den enda i huset som ställt sig upp gång på gång trots att livet gjort sitt bästa för att få henne att ligga kvar knockad på marken.
Detta driv och denna jävlaranamma förtjänar att belönas. Det visar på drivenhet, motivation, tålamod, kämparanda, vilja och livsglädje. Pengarna kommer hon definitivt använda till att fortsätta slå tillbaka mot livet på bästa Tanja vis.
Tanja, vinn detta nu du är den enda i huset som på riktigt förtjänar det!

Nu ramlar det guld ur truten på dig
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av DehydratedApple
Det beskriver Surmelie helt perfekt, som en fjortis i en vuxen kropp.

Älskar eran desperation, avtändande still dock, men ändå härligt att se ni är så passionerad kring att svartmåla
2021-05-24, 11:27
Medlem
1754s avatar
Citat:
Gorillaflickan ska alltså inte duscha bort yttersta lagret på sin spraytan? Fyyy faaan va svinigt äckligt. Sedan en veckas stank av svett, fiffi och röv på det. Programledarna kommer svimma av lukten.

Det finns ju en anledning till att studion är utomhus i år....
Medlem
Citat:
Ja på TV är hon absolut felfri!

Tyvärr anser jag inte hennes resa varit lika intressant att följa som Emelies, men vill hellre hon vinner än Nardos för jag gillar Tanja. Men tycker fortfarande Emelie är mest värdig. Buschock's inlägg förklarade varför bra!

Hela Tanjas liv är intressant och unikt, snart tar hon även över YT.
Medlem
Citat:
Älskar eran desperation, avtändande still dock, men ändå härligt att se ni är så passionerad kring att svartmåla

Du gör mig kåt.
2021-05-24, 11:28
Medlem
Citat:
Det beskriver Surmelie helt perfekt, som en fjortis i en vuxen kropp.

Hahahahah
2021-05-24, 11:28
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Lathet1
Det har hon flera gånger inte minst dagen innan kärleksveckan när hon kalla honom för allt möjligt skit.

Jag inser nu att du bara är ett troll som far med osanning , så lägger inte ner mer tid på att svara på det du skriver. Det hade varit en annan sak om du kom med något med tyngd i. Ha en trevlig finaldag/kväll!
2021-05-24, 11:29
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av DonTrump
Du gör mig kåt.

Det var meningen.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in