2021-05-24, 11:19
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Lathet1
Precis, hon ska även alltid leka som ett offer och bli högljudd. Inte minst under veckan när narnia konfrontera surmelie angående rösten på peddo.

Att ni hoppas på att era små hat-kommentarer ska göra någon skillnad. Ni uppvisar en sån tråkig långsinthet som är så otroligt avtändande! Vafan tjejen har gjort en massa fel, men har erkänt felen (jag tror ju inte ni uppför er korrekt hela tiden) och vi är många som gillar att se utveckling. Men ni hänger likt en viss annan deltagare kvar i samma hjulspår. Tråkigt!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cha-Cha-Boys
Helvete och hatten av för ett så jävla bra inlägg!!! Hade det inte varit för att jag redan är övertygad i min tro att jag vill att EMELIE tar hem detta så hade du fått mig övertygad! Emelie till vinsten! <3
har lite pirr i magen inför finalen.
Medlem
Paladins avatar
Tanja är den enda i huset som ställt sig upp gång på gång trots att livet gjort sitt bästa för att få henne att ligga kvar knockad på marken.
Detta driv och denna jävlaranamma förtjänar att belönas. Det visar på drivenhet, motivation, tålamod, kämparanda, vilja och livsglädje. Pengarna kommer hon definitivt använda till att fortsätta slå tillbaka mot livet på bästa Tanja vis.
Tanja, vinn detta nu du är den enda i huset som på riktigt förtjänar det!
2021-05-24, 11:20
Medlem
Citat:
Precis, hon ska även alltid leka som ett offer och bli högljudd. Inte minst under veckan när narnia konfrontera surmelie angående rösten på peddo.

Precis så.

Narnia ogillar jag också. Men satan vad glad jag blev att hon konfronterade surpuppan.
2021-05-24, 11:20
Medlem
Citat:
Att ni hoppas på att era små hat-kommentarer ska göra någon skillnad. Ni uppvisar en sån tråkig långsinthet som är så otroligt avtändande! Vafan tjejen har gjort en massa fel, men har erkänt felen (jag tror ju inte ni uppför er korrekt hela tiden) och vi är många som gillar att se utveckling. Men ni hänger likt en viss annan deltagare kvar i samma hjulspår. Tråkigt!

Och Tanja är felfri, känn på den du!
2021-05-24, 11:21
Medlem
Pnugknugens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zondica
Idag hoppas jag av hela mitt hjärta att det blir en värdig vinnare av bb21 och att det blir Tanja. Hon är värd allt!! Denna lilla person som gått igenom ett helvete i livet. Som ger allt till alla, som alltid finns där för alla andra men aldrig förväntar sig något tillbaka. Tanja är fantastisk! TANJA for the win❤️

Plusfuckingett!

TANJAPÄRLAN FTW
2021-05-24, 11:21
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Sluta nu gripa efter halmstrån till varför Emelie INTE ska vinna
Sen när blev fakta klassat som halmstrån?

Tycker dina hysteriska mothugg mot minsta lilla konstruktiv kritik mot Emelie, börjar bli jävligt tröttsam.
Nästan lite Nardossekt beteende?

Men med det sagt skulle jag absolut inte bli upprörd om Emelie vann.
Tvärtom! Bara inte Nardos vinner, det är ju huvudsaken. 😁
2021-05-24, 11:22
Avslutad
Citat:
Hon kalla även dompa för en douchebag och sade att han är en äcklig person. Klart allt är kärlek på TV men deras falska relation varar inte en vecka.

Hon har ju aldrig sagt att han är äcklig, du är ju lite sjuk i huvudet just nu som desperat försöker vända trenden med Emelie. Alltså du påminner om en fjortis som varit med om sitt första drama på en rast i skolan.
2021-05-24, 11:23
Medlem
Pnugknugens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Paladin
Då kör vi! Dagen-D, The big D. Final!!!
Tanja, Snällelie (vem trodde det epitetet skulle stämma för ett par veckor sedan?) och Snarkos. Ganska väntat ändå. Simpish fick lämna vilket jag är glad över. Hoppas han lugnar ner sig med spriten snart.
Goooooooooooooooo Taaaaaaanja!!!!!!

Härligt!! Saknat dig paladin, ända in i kaklet nu ❤
2021-05-24, 11:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Buschock
Nu är det bara timmar kvar. Dessa tre tjejer är dom som nått målet att sitta i final. Det mesta är sagt om brudarna, vi har analyserat, dissekerat och bedömt deras egenskaper och det vi tror oss se av deras personligheter. Vi fokuserar ömsom på det vi tycker är negativt och ömsom på det vi tycker är positivt.

Om vi målar det i karikatyrer så kan man tänka att ……

Vore vi som Tanja skulle vi ha fokus endast på det positiva, oavsett händelser eller i möten med människor så skulle där inte finnas något negativt värt namnet att ägna sin energi åt. Hon tar vinsten om den kommer eller inte som en fantastisk möjlighet.

Vore vi som Emelie skulle vi växla mellan det positiva och det negativa beroende på dagsformen och vilka känslor som kommer upp i möten med andra människor och händelser. Hon kan inte tro att det är möjligt för henne att bli vinnare.

Vore vi som Nardos skulle vi endast ha fokus på våra egna fördelar och andras nackdelar, oavsett händelser och i mötet med människor. Hon kan inte föreställa sig att hon inte blir vinnaren av BB 2021

Vi känner igen oss mer eller mindre i deras personligheter och deras berättelser om sina liv. Vi uppskattar olika saker hos var och en och efter dessa veckor har vi kommit att gilla den ena eller den andra mer eller mindre.
Själv dras jag till människor som överraskar mig, människor som har lite skavanker och som bär sina känslor lite utanpå kroppen. Jag gillar det inkompletta men behöver också intellektuell stimulans och trivs med människor med skarpa hjärnor. Mina relationer måste ha ingredienser av ”berg och dalbana” annars blir jag uttråkad. Min favoritmänniska blir förbannad, tjuter av skratt och gråter floder. Hen har en obegripligt rolig humor och då ska det vara med finess sprungen ur en skarpa hjärna. Sen måste där finnas ett hjärta som pumpar för andra, en förmåga att känna kärlek och värme.

Jag "älskar" Tanja och hennes livssyn och skulle välja henne för att uppleva bungyjumps, galna utlandsresor, spontana fester och mycket av det som stimulerar äventyraren och festprissen i mig.

Jag skulle undvika Nardos för att hon skulle göra mig ledsen och dränerad som människa.

Mitt hjärta klappar för EMELIE Jag väljer henne för att hon faller in i mallen för människotyper jag skulle vilja ha i mitt liv till vardags och fest. Hon behöver komma sams med sig själv, vidga sina vyer och hon behöver tid att utvecklas till den ros jag ser framför mig i framtiden. Hennes insats i BB har varit en berg och dalbana, hon har kämpat och gett allt hon förmått. Hon har gett mig skratt och tårar och står här idag med sitt hjärta och sin känslor utanpå kroppen och vågar inte drömma om en vinst.

EMELIE jag hoppas för din skull att du tar hem det här.

Såå extremt BRA skrivet!! Håller med fullständigt!
Medlem
Paladins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pnugknugen
Härligt!! Saknat dig paladin, ända in i kaklet nu ❤
❤❤❤
In i kaklet! Det är dags! Tanja FTW!
Medlem
Citat:
Hon har ju aldrig sagt att han är äcklig, du är ju lite sjuk i huvudet just nu som desperat försöker vända trenden med Emelie. Alltså du påminner om en fjortis som varit med om sitt första drama på en rast i skolan.
Det beskriver Surmelie helt perfekt, som en fjortis i en vuxen kropp.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in