2021-05-24, 00:34
Medlem
Tänk om Emelie vinner imorgon; Nardos,Pedram,Adrian och Mergim kommer alla dö inombords. Simon kommer få en riktigt käftsmäll där han inser att antal följare man har inte spelar någon roll i slutändan och Tess kommer tycka det är orimligt att en person som har sagt att hon har cheesy quotes hemma vinner!

Det hade varit nåt, men Tanja är faktiskt den mest värdiga vinnaren!
Medlem
Gnomegirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GhangBangTanja
Låt mig gissa.
Hans mellannamn blir Adrian
(Om det blir en gubbe)
Grattis för tusan.

Hihi! Nä ingen ustmössa här inte. Herman, Adolf, Reinhard eller möjligen Heinrich. Germanskt ska det vara.
Om det blir en tjej blir det Ann, för det går så bra ihop med mitt efternamn "Ahl"

Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Kul att höra Gnomis! Grattis! Mer gnomer till världen!!!!

Tack så hjärtligt kära vän.

MVH/Gnomegirl.
Medlem
Dukanva85s avatar
Citat:
Nietzsche var en klok man Det är du också när du håller grodlåren i styr! Hehe nej men skämt åsido.. vi har haft våra duster men har givetvis även uppskattat dig i tråden grodsate <3

Jag kommer sakna alla utom BardosGang-fjantarna som smygit sig hit.. till och med trollen har på något sätt bidragit. Tre månader har gått orimligt fort.. Hoppas det blir en ny säsong som inte tv4 tar hand om.

Tack fina du! Ja det är ju Flashback man kommer sakna mest.. har gillat tjattret här. Grodan har lovat oss en skvallertråd när detta är över så vi får väl hänga där istället
Längesen jag läste något från vår alldeles egna groda. Var håller han hus? Jag hoppas tråden fortsätter, förgyller min dagar med alla man lär känna här 🥰
2021-05-24, 00:35
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dilligafxx
Tack detsamma, BB hade inte varit samma sak utan att hänga här och läsa alla spekulationer och åsikter.
Nu är det bara en dags vrede kvar!

Yes! Sen blir det att avgifta sig från BB-vreden på lämpligt sätt :P
Man kommer sakna tråden mer än huset det är ett som är säkert.
2021-05-24, 00:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sar00
Tänk om Emelie vinner imorgon; Nardos,Pedram,Adrian och Mergim kommer alla dö inombords. Simon kommer få en riktigt käftsmäll där han inser att antal följare man har inte spelar någon roll i slutändan och Tess kommer tycka det är orimligt att en person som har sagt att hon har cheesy quotes hemma vinner!

Jag behöver att Emelie vinner imorgon. Så många som skulle dö
2021-05-24, 00:37
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Blev märkligt vemodig här helt plötsligt... Även om det var en kass säsong så blir det tomt när det tar slut. Och har älskat att hänga med er här i tråden. Kommer sakna både huset och er Tack alla fina flashbackare som förgyllt tillvaron i tre månader! Flashback var bättre än BB-säsongen <3
Tack själv för alla garv Ridne!!

Och ibland har det ju varit som du skrivit det man tänkt, innan man ens hunnit tänka det? 🤯😁
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Marion86
Jag har redan deltagarna klara för en sån säsong, lr vad sägs om starka namn som Peter Whalbeck, Thomas di Leva, Jugge Nohall, Puma Swede, Torsten Flink, Carl Einar Häckner, Magnus Betnér, Aylar Lie, Nour el Refai, Gustav Kasselstrand, Paolo Roberto, Cissi Wallin....med flera 😂✌️👮🏽‍♀️

HAHA omg... hade ju varit helt otroligt episkt. Hade inte sovit på 100 dagar utan suttit klistrad vid liven.
Medlem
Dukanva85s avatar
Citat:
Yes! Sen blir det att avgifta sig från BB-vreden på lämpligt sätt :P
Man kommer sakna tråden mer än huset det är ett som är säkert.
Jäklar, BB-avgiftningen är inte att leka med
2021-05-24, 00:38
Medlem
Pnugknugens avatar
Citat:
Fasen min tokkäring. Att Floyd Anderson är min idol behöver du inte avslöja. En spark under bältet direkt. Om du läser vidare i mina inlägg, även om du är 11 år äldre än mig och har dyslexi, så kanske du får bättre koll. Skall jag vara extra vänlig bara för att du är varm i blöjan av Tanja så har du en märklig bild av kermith. Alla skall kunna roastas, precis som förra året. Men då hade vi inte bara damer i tråden. Vem har Grodan inte slängt under tåget. (Utom mmmmm Madde). Men du väljer som du vill. Med rätta.

Varför skall jag bara slänga Nardos på komposten när det finns 14 andra i huset som är nästan lika snygga stolpskott. Nardos är en i mängden av dessa lallare. Sluta spela rollen som en tokig och galen liten flicka med von oben attityd. Jag sparkade på din kärlek, lev med det.

Orkar inte dra det igen, läs igenom mina kommande inlägg din vårtsugande häxa och återkom. Därefter kan vi avnjuta en Guinness under fem alnar som skyddar mot sol, regn och vind.

Carpe Diem.

Hahaha där har jag dig, nu glänste du allt till rejält. Vackert! Skit i gäststugan jag kan sova i fågelbadet!

Tanja är min absoluta favorit. Jag har haft många där uppe med henne men endast hon och Dompa som har kunnat hålla sig kvar för alla anda har visat sig vara elaka eller rent kassa. Så självklart vill jag ställa mig i försvar när det ramlar in rötägg som dig här och vräker ur sig obefogat hemska saker om den snällaste deltagaren vi har haft i BB.

Jag är 100% för roasting och att vi ska diskutera deras beteenden samt vad för sjuka saker dom gör där inne. Har fått många garv av sjuka kommentarer och jag själv har varit ful i munnen men du har tagit det långt förbi den roliga nivån, riktigt sjukt det du har hållit på med faktiskt. Lite synd för just som denne kommentar du la nu är ju bara fantastiskt! Ger mig fan på att du är simons gammelgammelgammelgammelmorfar.

Du har aldrig dratt det och du behöver inte vara långdragen, ge mig bara en siffra så är jag med på noterna. Men jag får anta att det ligger strax över 40 då. Det ramlar ofta ur en massa grodor ur mun på dig men du kan sällan redovisa vad i helvete du menar. Dyslexi har jag men jag trodde inte det var så illa att jag inte kunde göra mig förstådd. I min ålder är skola inget att tänka på så vi får tröckla vidare med missförstånden helt enkelt. Men skit i det, det är bara en dag till.

Nardos ska inte ligga i komposten utan på psyket tillsammans med dig. Den äckliga guinnessen kan du köra upp i röva så tar jag med eget att dricka. Jag återkommer imorgon när vårtorna är färdigkokta. Adjö.

🎉 TANJA FTW 🎉
2021-05-24, 00:40
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Jovisst. Tänk på att jag startade Joel dagen. Så det kryper fram ibland.
Fasen kommer dock sakna dessa månader.

Ja du kan ju om du vill! Dock föredrar jag dig som bitsk groda haha <3 Joeldagen skrämde mig :P
2021-05-24, 00:42
Medlem
Dukanva85s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pnugknugen
Hahaha där har jag dig, nu glänste du allt till rejält. Vackert! Skit i gäststugan jag kan sova i fågelbadet!

Tanja är min absoluta favorit. Jag har haft många där uppe med henne men endast hon och Dompa som har kunnat hålla sig kvar för alla anda har visat sig vara elaka eller rent kassa. Så självklart vill jag ställa mig i försvar när det ramlar in rötägg som dig här och vräker ur sig obefogat hemska saker om den snällaste deltagaren vi har haft i BB.

Jag är 100% för roasting och att vi ska diskutera deras beteenden samt vad för sjuka saker dom gör där inne. Har fått många garv av sjuka kommentarer och jag själv har varit ful i munnen men du har tagit det långt förbi den roliga nivån, riktigt sjukt det du har hållit på med faktiskt. Lite synd för just som denne kommentar du la nu är ju bara fantastiskt! Ger mig fan på att du är simons gammelgammelgammelgammelmorfar.

Du har aldrig dratt det och du behöver inte vara långdragen, ge mig bara en siffra så är jag med på noterna. Men jag får anta att det ligger strax över 40 då. Det ramlar ofta ur en massa grodor ur mun på dig men du kan sällan redovisa vad i helvete du menar. Dyslexi har jag men jag trodde inte det var så illa att jag inte kunde göra mig förstådd. I min ålder är skola inget att tänka på så vi får tröckla vidare med missförstånden helt enkelt. Men skit i det, det är bara en dag till.

Nardos ska inte ligga i komposten utan på psyket tillsammans med dig. Den äckliga guinnessen kan du köra upp i röva så tar jag med eget att dricka. Jag återkommer imorgon när vårtorna är färdigkokta. Adjö.

🎉 TANJA FTW 🎉
Damn. Inte läst överdrivet mycket från dig men när du skriver, så gör du det sjukt jävla bra!
2021-05-24, 00:42
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sar00

Du har ju verkligen en poäng där?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in