Citat:
Ursprungligen postat av
GhangBangTanja
Fasen min tokkäring. Att Floyd Anderson är min idol behöver du inte avslöja. En spark under bältet direkt. Om du läser vidare i mina inlägg, även om du är 11 år äldre än mig och har dyslexi, så kanske du får bättre koll. Skall jag vara extra vänlig bara för att du är varm i blöjan av Tanja så har du en märklig bild av kermith. Alla skall kunna roastas, precis som förra året. Men då hade vi inte bara damer i tråden. Vem har Grodan inte slängt under tåget. (Utom mmmmm Madde). Men du väljer som du vill. Med rätta.
Varför skall jag bara slänga Nardos på komposten när det finns 14 andra i huset som är nästan lika snygga stolpskott. Nardos är en i mängden av dessa lallare. Sluta spela rollen som en tokig och galen liten flicka med von oben attityd. Jag sparkade på din kärlek, lev med det.
Orkar inte dra det igen, läs igenom mina kommande inlägg din vårtsugande häxa och återkom. Därefter kan vi avnjuta en Guinness under fem alnar som skyddar mot sol, regn och vind.
Carpe Diem.
Hahaha där har jag dig, nu glänste du allt till rejält. Vackert! Skit i gäststugan jag kan sova i fågelbadet!
Tanja är min absoluta favorit. Jag har haft många där uppe med henne men endast hon och Dompa som har kunnat hålla sig kvar för alla anda har visat sig vara elaka eller rent kassa. Så självklart vill jag ställa mig i försvar när det ramlar in rötägg som dig här och vräker ur sig obefogat hemska saker om den snällaste deltagaren vi har haft i BB.
Jag är 100% för roasting och att vi ska diskutera deras beteenden samt vad för sjuka saker dom gör där inne. Har fått många garv av sjuka kommentarer och jag själv har varit ful i munnen men du har tagit det långt förbi den roliga nivån, riktigt sjukt det du har hållit på med faktiskt. Lite synd för just som denne kommentar du la nu är ju bara fantastiskt! Ger mig fan på att du är simons gammelgammelgammelgammelmorfar.
Du har aldrig dratt det och du behöver inte vara långdragen, ge mig bara en siffra så är jag med på noterna. Men jag får anta att det ligger strax över 40 då. Det ramlar ofta ur en massa grodor ur mun på dig men du kan sällan redovisa vad i helvete du menar. Dyslexi har jag men jag trodde inte det var så illa att jag inte kunde göra mig förstådd. I min ålder är skola inget att tänka på så vi får tröckla vidare med missförstånden helt enkelt. Men skit i det, det är bara en dag till.
Nardos ska inte ligga i komposten utan på psyket tillsammans med dig. Den äckliga guinnessen kan du köra upp i röva så tar jag med eget att dricka. Jag återkommer imorgon när vårtorna är färdigkokta. Adjö.
🎉 TANJA FTW 🎉