Citat:
Ursprungligen postat av
Appleintree
Känner samma sak! Flera avsnitt nu har de vinklat och tagit bort Nardos negativa beteende! Dessutom med bikten med Berra så visade de bara att Emelie släpade in honom och sen var det Nardos bikt med honom vi fick se..!??
Känner mig så besviken på produktionen och de som klipper för alla tycks hela tiden svartmåla Emelie och lyfta Nardos.. och Tanja syns inte alls mycket som när hon gjorde den gamla läraren t ex så visades vara en liten glimt..
Att nu dessutom Nardos uppviglar Emelie till bråk hela tiden gör mig fly förbannad och Nardos skitsnack om Emelie i bikten gör mig spyfärdig! Hon är så desperat att hon väljer att sitta där och baktala och lägga sitt eget fula beteende på Emelie trots att Emelie faktiskt har hanterat alla Nardos påhopp och onödiga bråk med bravur!
Det sjukaste var att vid 2 tillfällen när Nardos tagit upp känsliga ämnen och startat bråk så har både Emelie och Tanja försökt avstyra det med att fråga varför det måste bli en så stor diskussion av ngt så litet och om folk som inte ens är där och sen vid tredje tjafset så säger Nardos det till Emelie fast de inte ens kommit så långt in i samtalet än.. bara för att det ska låta som att Emelie är den som tjafsar och naturligtvis så klipper produktionen och visar just bara det som Nardos säger så det verkar som att Emelie är den som bråkar!
Nä, Det hade varit så mycket bättre tv om Simon fått vara kvar och inte Nardos. Hon är en hemsk personlighet som inte förtjänar 1 miljon genom att förminska, psyka & svartmåla andra för att nämna ngt av hennes beteenden.
Förlåt att det blev så långt.. men är ganska upprörd över att Nardos är kvar..
Personligen är jag ännu mera upprörd att Nardos överhuvudtaget är med!?
Och tanken på att hon blev "headhuntad" av Tv4 är ju bara skrattretande!
Snacka om tankevurpa! Dom casting-ansvariga borde ju insett att hon skulle förstöra hela programmet?
Dom måste ju rimligtvis ha tappat minst tiotusentals tittare pga henne?
Är nog bara vi, allra mest härdade BB-dårar som sjukt nog stått ut med människan i liven.