2021-05-24, 10:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OscarOrso
It's all for the show... 🤦🏼‍♀️

Jag hoppas att folk redan har röstat och INTE har röstat på den där fruktansvärda människan. Fy fan vilken brist på självinsikt
2021-05-24, 10:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BullShihtzu
ska emelie och tanja vara hennes psykolog idag med.Buhu buhu gå och duscha din skitgris
Lär väl inte bli en dusch idag heller om det inte blivit det på 100 dagar.. fan vad dom ska dalta med henne därinne. Kan hon bara knipa igen och låta dom andra få njuta av den sista dagen ist så kan hennes vänner ta hand om henne ikväll ist.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym396
''mIn UtVeCkLiNg''

Men hon har utvecklats om man jämför hur hon kom in i huset med taggarna utåt.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gnomegirl
Tack. 27:e veckan nu.

MVH/Gnomegirl.
Grattis Gnomis! Kanske har gratulerat tidigare, känns bekant! Då blir det en lite Narcos till vintern?
2021-05-24, 10:24
Moderator
Dr Kings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hannahhhs
Nån som har koll på oddsen från bettingbolagen?
Oddsen hos Betsson

Emelie 2.25
Tanja 2.50
Nardos 2.50

De är de som har bäst koll på detta från flest källor då korrekt odds för dem är mycket viktigt för att de skall tjäna pengar över tid. Detta är ungefär vad jag skulle ha satt också. Baserat på diverse omröstningar och olika källor tror jag rösterna om alla som sett programmet bara fick lägga en röst var skulle vara

Emelie 36%
Tanja 32%
Nardos 32%

Sedan återstår att se hur mycket det kommer att fifflas med röstningen.
2021-05-24, 10:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1754
Det är finaldag. Narnia sitter återigen och gråter och berättar om sin oerhörda resa hon har gjort.

Hon har för avsikt att skriva en ballad om det långa jobbiga liv hon genomgått. Med det sagt är tårarna borta och NU vet hon vem ”man” är...

Vart är bultpistolen?! JAG behöver verkligen använda den om hon vinner!!!
2021-05-24, 10:26
Medlem
Anonym396s avatar
Kommer säkert klipp i appen om att Nardos gråter.
2021-05-24, 10:26
Medlem
Heja Emelie med friskt humör
Millen och Dompa väntar utanför

2021-05-24, 10:27
Medlem
__Alez__s avatar
Se nu till att rösta på Tanja så vi slipper se Nardos eller bitter-Emelie vinna.

Vill bara att det ska ske så denna säsong kan stängas ner och att BB bara lägger ner för gott.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sabr1na639
Jag röstar på Emelie för att:

- Hon är den enda där inne som faktiskt sökt till programmet. Både Tanja och Nardos fått erbjudande att vara med!

- Hon har visat så många sidor av sig själv och varit underhållande utan att vara medveten om det. Jag har relaterat till hennes bittehet, humörsvängningar och snefyllor!

- Senaste veckan har hon visar på otrolig självinsikt och reflekterat kring sina ”misstag” och även bett om ursäkt till alla berörda.

- Emelie har tagit sig till final utan hjälp från influencers med 100 tusentals följare eller kampanjer. Hon är omtyckt av en stor del av oss som faktiskt tittar på programmet och följt hennes resa.

- Hon har varit glad, busig, arg, ledsen, dramatisk, omtänksam, tjurig och kärleksfull. Vi tittare har fått se så otroligt många sidor av henne.

- Hon är en helt vanlig småstadstjej utan tusentals följare och karriär inom tv-branschen eller youtube. En sann Big Brother deltagare.

Emelie är den enda värdiga vinnaren enligt mig!

Jag har röstat på tanja för surmelie har varit sur hela jävla säsongen och ska inte vinna ett skit.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Blev märkligt vemodig här helt plötsligt... Även om det var en kass säsong så blir det tomt när det tar slut. Och har älskat att hänga med er här i tråden. Kommer sakna både huset och er Tack alla fina flashbackare som förgyllt tillvaron i tre månader! Flashback var bättre än BB-säsongen <3
Verkligen, längtar till säsongen är slut men kommer att sakna er och alla ”spotta ut kaffe/rödvin-på-min-vita-mattanskratt” som ni gett mig. ❤️❤️❤️
2021-05-24, 10:28
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Appleintree
Känner samma sak! Flera avsnitt nu har de vinklat och tagit bort Nardos negativa beteende! Dessutom med bikten med Berra så visade de bara att Emelie släpade in honom och sen var det Nardos bikt med honom vi fick se..!??

Känner mig så besviken på produktionen och de som klipper för alla tycks hela tiden svartmåla Emelie och lyfta Nardos.. och Tanja syns inte alls mycket som när hon gjorde den gamla läraren t ex så visades vara en liten glimt..

Att nu dessutom Nardos uppviglar Emelie till bråk hela tiden gör mig fly förbannad och Nardos skitsnack om Emelie i bikten gör mig spyfärdig! Hon är så desperat att hon väljer att sitta där och baktala och lägga sitt eget fula beteende på Emelie trots att Emelie faktiskt har hanterat alla Nardos påhopp och onödiga bråk med bravur!

Det sjukaste var att vid 2 tillfällen när Nardos tagit upp känsliga ämnen och startat bråk så har både Emelie och Tanja försökt avstyra det med att fråga varför det måste bli en så stor diskussion av ngt så litet och om folk som inte ens är där och sen vid tredje tjafset så säger Nardos det till Emelie fast de inte ens kommit så långt in i samtalet än.. bara för att det ska låta som att Emelie är den som tjafsar och naturligtvis så klipper produktionen och visar just bara det som Nardos säger så det verkar som att Emelie är den som bråkar!

Nä, Det hade varit så mycket bättre tv om Simon fått vara kvar och inte Nardos. Hon är en hemsk personlighet som inte förtjänar 1 miljon genom att förminska, psyka & svartmåla andra för att nämna ngt av hennes beteenden.

Förlåt att det blev så långt.. men är ganska upprörd över att Nardos är kvar..
Personligen är jag ännu mera upprörd att Nardos överhuvudtaget är med!?
Och tanken på att hon blev "headhuntad" av Tv4 är ju bara skrattretande!

Snacka om tankevurpa! Dom casting-ansvariga borde ju insett att hon skulle förstöra hela programmet?
Dom måste ju rimligtvis ha tappat minst tiotusentals tittare pga henne?

Är nog bara vi, allra mest härdade BB-dårar som sjukt nog stått ut med människan i liven.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in