Citat:
Ursprungligen postat av
Hydraulslangen
Öh, är du medveten om vad hon varit med om?
Det är nog största anledningen till att hon tar allt med en klackspark och är så positiv.
Om man överlevt det hon råkade ut för, och klarat så många månader av jävulsk smärta är nog att tjafsa med en rabiat narccissist inte överst på priolistan?
Hon tycker nog livet är för kort för sån skit?
ja en olycka som hon klarade av, och?
vet inte vem du menar är narccistist, diskussionen var endast om fake-tanja.
Citat:
Ursprungligen postat av
Lathet1
Hur fan menar du då? Hittils har bara narnia favoriserats, idiotjävel!
oh reeeaaalllyyy??? du har alltså inte sett studio-avsnitten märker jag. tanja hit och tanja dit gulligulligull...jag spyr.
Citat:
Ursprungligen postat av
Ridne
Hon hade tur som överlevde den olyckan.. Änglavakt kan man säga. Det är inte alla som har tagit sig igenom något sådant och kan vara så positiv. Hon har genomgående under säsongen varit den som sett när någon varit utanför (t.ex Jaqi) eller när någon har varit ledsen. Hon finns alltid där och peppar. Ja hon har varit med i PH och var lika underbar och rolig där också.. vad är din poäng? Kan man inte vara en bra människa för att man medverkat där eller..?
Och vem tycker du är värd att vinna imorgon? Låt mig gissa..... Nardos? Du verkar vara BardosGang-typen.

ja om man gullar med sånna som är ledsna så får man röster!
precis! paradise är väl till för elaka människor, eller har jag missat något?
ja jag gillar faktiskt nardos. hon skriker alldeles för mycket men gillar henne ändå.
gillade katti mest menmen
Citat:
Ursprungligen postat av
Lathet1
Hon ska vinna oavsett du vill det eller ej!
hon HAR vunnit, är ingen som kan gå emot tv4. var ju likadant förra året där samuel vann.
även där en dokusåpa-samlare som gick in med en påhittad profil. det gillar 4an