2021-05-24, 01:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Efter hennes olycka där hon nästan dog så ser hon på livet annorlunda.. Jag tycker att det är hedervärt att hon är så positiv och att hon kan hålla sig så positiv speciellt inlåst i ett hus med kompletta galningar. Hon är den som är mest mogen därinne och kastar inte på sig offerkofta i tid och otid som alla de andra därinne har gjort. Hon finns alltid där och ser när någon mår dåligt eller är utanför. Helt enkelt en fantastisk person som inte tar onödiga diskussioner utan ser bortom sådana petitesser.

De som är tragiska och flummiga är ju de som börjar bråka om precis vad som helst och ständigt ska utmåla sig som offer för att vinna sympatier.

Tanja är helt enkelt bara bäst.

Hoppas att hon tar hem skiten imorgon!
2021-05-24, 01:52
Medlem
NightWalker1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Efter hennes olycka där hon nästan dog så ser hon på livet annorlunda.. Jag tycker att det är hedervärt att hon är så positiv och att hon kan hålla sig så positiv speciellt inlåst i ett hus med kompletta galningar. Hon är den som är mest mogen därinne och kastar inte på sig offerkofta i tid och otid som alla de andra därinne har gjort. Hon finns alltid där och ser när någon mår dåligt eller är utanför. Helt enkelt en fantastisk person som inte tar onödiga diskussioner utan ser bortom sådana petitesser.

De som är tragiska och flummiga är ju de som börjar bråka om precis vad som helst och ständigt ska utmåla sig som offer för att vinna sympatier.

Tanja är helt enkelt bara bäst.
vadå nästan dog? det gick ju bar sa hon ju själv i en intervju.
hon är ju den som är mest galen, hon förnekar ju allt! säger att allt är kul. hon är en dåre.
och du tror hon bryr sig om andra? visste du att hon har vart med i paktcirkusen paradise hotel?
hon låtsas att hon bryr sig om andra för att få fler röster, vakna!
tanja är en seriefigur!
det enda som är på riktigt med henne är väl namnet
2021-05-24, 01:53
Medlem
NightWalker1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lathet1
vadå hoppas? hon var ju redan fått vinsten av 4an
2021-05-24, 01:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sar00
Imorgon är jag nöjd hur det än blir bara Nardos kommer på tredje plats

+1
2021-05-24, 01:57
Medlem
Hydraulslangens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NightWalker1
för det första så tror jag visst att man kan det. att säga "fan va kul" till allt till ett pris av en miljon kr tror jag räcker.
då kan hon fortsätta med sitt "youtubande" där hon säger att allt är kul och så. och alla dumma fjortistjejer hänger på.

men det kan ju också vara så att hon är en sån som förnekar allt tråkigt i livet och bara säger att allt är kul.
hade inte hon en tatuering där det står "klackspark" typ? bara en sån sak. hon är nog en sån person som förnekar allt negativt med livet. tragiskt och bara så flummigt
Öh, är du medveten om vad hon varit med om?
Det är nog största anledningen till att hon tar allt med en klackspark och är så positiv.

Om man överlevt det hon råkade ut för, och klarat så många månader av jävulsk smärta är nog att tjafsa med en rabiat narccissist inte överst på priolistan?

Hon tycker nog livet är för kort för sån skit?
2021-05-24, 02:00
Medlem
Citat:
vadå hoppas? hon var ju redan fått vinsten av 4an

Hur fan menar du då? Hittils har bara narnia favoriserats, idiotjävel!
2021-05-24, 02:02
Medlem
Citat:
hon är ju den som är mest galen, hon förnekar ju allt! säger att allt är kul. hon är en dåre.
och du tror hon bryr sig om andra? visste du att hon har vart med i paktcirkusen paradise hotel?
tanja är en seriefigur!

Hon ska vinna oavsett du vill det eller ej!
2021-05-24, 02:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sar00
Imorgon kommer jag inte kunna slappna av förens jag hör att Nardos har kommit på tredje plats!
Nardos hamnar på första eller andra plats. Är ganska säker på det.
2021-05-24, 02:12
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lathet1

Hoppas jag också, men tror att tv4 redan har någon annan i åtanke som vinnare...
2021-05-24, 02:17
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
tanja är en seriefigur!

Hon hade tur som överlevde den olyckan.. Änglavakt kan man säga. Det är inte alla som har tagit sig igenom något sådant och kan vara så positiv. Hon har genomgående under säsongen varit den som sett när någon varit utanför (t.ex Jaqi) eller när någon har varit ledsen. Hon finns alltid där och peppar. Ja hon har varit med i PH och var lika underbar och rolig där också.. vad är din poäng? Kan man inte vara en bra människa för att man medverkat där eller..?

Och vem tycker du är värd att vinna imorgon? Låt mig gissa..... Nardos? Du verkar vara BardosGang-typen.
2021-05-24, 02:32
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Gnomegirl
Glöm inte Anna Book och Leila K. heller.

MVH/Gnomegirl.

Ha, sjukt att du skriver det, för minuten efter jag postat mitt inlägg såg jag att det var för få kvinnor med, och dom två första namnen som dök upp i huvudet var just Anna Book och Carola Häggkvist..
Great minds think alike ✌️

PS:Vad sägs om Camilla Henemark, Regina Lund och Unni Drougge
Senast redigerad av Marion86 2021-05-24 kl. 02:39.
2021-05-24, 02:35
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Gnomegirl
En utomordentlig idé.

Om man ändå kunde återuppliva Svullo och Eddie Meduza också så skulle det verkligen bli drag. Eilert Pilarm ska naturligtvis stå för musiken.

MVH/Gnomegirl.

Ha, återigen var Svullo ett namn som dök upp i min skalle, men det går ju inte.
R.I.P Captain Freak och den elaka polisen 👮🏽‍♀️✌️

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in